Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
11061/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua saa taloudellisesti hyväksikäyttää (Financial abuse) antamalla mulle kakskytä donaa kuussa koska vaan.

Eikö avioliiton aikana käyttänyt keskimäärin 37000 / kk. Sai siihen Mikko luistella että pystyi kaikki kulut hoitamaan

Vierailija
11062/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hellu enää palaa Minnesotaan lainkaan? Kai nyt häiden aikaan siellä yrittää olla paikalla??

Jos hyvin käy, ei pääse maahan. 

Tai pääsee vankilaan oikeuden halventamisesta.

Jo olis aikakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11063/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hellu enää palaa Minnesotaan lainkaan? Kai nyt häiden aikaan siellä yrittää olla paikalla??

Jos hyvin käy, ei pääse maahan. 

Hennepin county jail. Kahden hengen huone ja ateriat talon puolesta. 

Vierailija
11064/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, ketkä ovat pitkään seuranneet tai kenellä on vanhempia videoita tallessa. Olivatko kasvot symmetriset aiemmin puhepätkissä?

Vierailija
11065/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua saa taloudellisesti hyväksikäyttää (Financial abuse) antamalla mulle kakskytä donaa kuussa koska vaan.

Eikö avioliiton aikana käyttänyt keskimäärin 37000 / kk. Sai siihen Mikko luistella että pystyi kaikki kulut hoitamaan

Helena käytti vuonna 2019 noin 320k dollaria. Mikko maksoi silti vakuutukset, talon (myös Kakskerran) kulut, vakuutukset, varmaan lasten koulumaksut, harrastukset ym. Luksustako, ja pyh sanoi Helena. 

Vierailija
11066/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aamun videot Kakskerrasta. Kyllä Mikko on komea suomalainen viikinki! Silmä lepää Mikon ryhdikästä olemusta katsoessa. 

Minusta Joonaskin oli ihan näpsäkän näköinen. Siinä on ollut Hellulle silmänruokaa täksi aamuksi. Taisi kaurapuuro unohtua lautaselle, kun auton hurinan kuuli. Äkkiä kamera kainaloon ja pihalle. Illalla voi sitten kuolata ottamiaan kuvia rauhassa. 

Joonas näytti oikeesti sympaattiselta. Mikko ei ole minun mieleen ison takapuolensa kanssa. Ja kun luonne vastenmielinen,  ei sytytä.

Mikko hyväryhtinen, siinä kalpenee moni muu, salskea mies, Helena menetti paljon kun Mikon menetti. 

Luo pitkä ura NHL-jäillä kapteenina niin katsellaan sitä sinun takapuolta sitten.

Vierailija
11067/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena käytti vuonna 2019 noin 320k dollaria. Mikko maksoi silti vakuutukset, talon (myös Kakskerran) kulut, vakuutukset, varmaan lasten koulumaksut, harrastukset ym. Luksustako, ja pyh sanoi Helena. 

Ja henkilökunnan. 

Vierailija
11068/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä spiritual abuse tuohon samaan kuukausimaksuun? 

Vierailija
11069/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvostomuija Helena oli tottunut Virossa parempaan luksukseen.🤣 Tyypillinen äkkirikastunut W T. Miksi Mikko lankesi tuohon?

Vierailija
11070/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli aikoinaan että Mikko Koivu menee naimisiin Helena Kipperin kanssa niin ihmettelin  ja ajattelin että kyllä olisi saanut paremman. Mikä kiire oli??? 

Vierailija
11071/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n 20 000 dollaria kkssa avioliitossa ollessaan

Vierailija
11072/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä spiritual abuse tuohon samaan kuukausimaksuun? 

Tänne kelpaa tuossa määrin hyvin. Onnistuu myös kertakorvauksella. 1 063000€

Vierailija
11073/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitkuttaako niin kauan suomessa, että varmasti pystyy häiden aikaan matkustamaan ja stalkkaamaan.

Kai seiska sponsoroi, ja Hellu siinä siivellä kulkee mukana.

Voiko vielä mennä vai otetaanko kiinni rajalla :))))

Vierailija
11074/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, ketkä ovat pitkään seuranneet tai kenellä on vanhempia videoita tallessa. Olivatko kasvot symmetriset aiemmin puhepätkissä?

aiemmassa videossa ei ianakaan filtteriä, kasvot vähän kuopalla

Vierailija
11075/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena halusi käydä oikeutta Minnesotassa, riitautti selvän jalaillisen avioehdon. Hvetin tyhmästi teki. 

Vierailija
11076/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä oli aikoinaan että Mikko Koivu menee naimisiin Helena Kipperin kanssa niin ihmettelin  ja ajattelin että kyllä olisi saanut paremman. Mikä kiire oli??? 

Kun ei se parempaa saa. Häntäheikkinä tunnettu ja luonne huono. 

Vierailija
11077/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena antaa ymmärtää ettei elänyt mitään luksuselämää Edinassa, oikeudessa sanoi eläneensä "high standard living" elämää. Niin ne jutut muuttuu matkan varrella. 

Vierailija
11078/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aamun videot Kakskerrasta. Kyllä Mikko on komea suomalainen viikinki! Silmä lepää Mikon ryhdikästä olemusta katsoessa. 

Minusta Joonaskin oli ihan näpsäkän näköinen. Siinä on ollut Hellulle silmänruokaa täksi aamuksi. Taisi kaurapuuro unohtua lautaselle, kun auton hurinan kuuli. Äkkiä kamera kainaloon ja pihalle. Illalla voi sitten kuolata ottamiaan kuvia rauhassa. 

Joonas näytti oikeesti sympaattiselta. Mikko ei ole minun mieleen ison takapuolensa kanssa. Ja kun luonne vastenmielinen,  ei sytytä.

Mikko hyväryhtinen, siinä kalpenee moni muu, salskea mies, Helena menetti paljon kun Mikon menetti. 

Luo pitkä ura NHL-jäillä kapteenin

2 ex kiekkoilijaa niin ovat lihoneet yli äyräiden, laihikselle ja kummallakin naiset. 

Vierailija
11079/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkokiimaiset mt-potilaiden kokoontumisajot taas menossa. Samoja juttuja jankuttavat viestikaupalla ja 30 ylänuolta päälle. 🤡🤡🤡

Vierailija
11080/29013 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko teki valtavan erehdyksen pariutumalla tän naise4n kanssa, yhtäkaikki, lapsia 3 ja varmasti isälle hyvin rakkaita. 

Ketju on lukittu.