Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillakin on ihan käsittämätön viha Natalieta kohtaan. Ei pysty käsittämään.
Arvostan todella paljon enemmän niitä ihmisiä ketkä miettivät ja harkitsevat ennen raskaaksi tuloa.
On niitäkin naisia ketkä "unohtavat" tahallaan ehkäisyn ja saavat miehen näin naimisiin tai ettei mies jätä.
Eiköhän hellu itse ne pahimmat natalien haukkumiset ja mahojutut tänne rustaa. Jäätävä mustasukkaisuus ja pelko ettei hän kohta olekaan ainoa joka on mikon lasten biologinen äiti.
Vaikken Helenasta liiemmin pidä niin kyllä hän on aina lasten äiti. Tuskin Natalie omii lapset. Huolen pitää ja on vastuussa kun Mikko lähtee ovesta ulos.
Tottakai hän on aina lasten äiti, en sitä tarkoittanut yhtään vaan sitä että ei välttämättä ole kauaa ainoa joka on jos ja kun mikko ja natalie saavat yhteisiä lapsia. Ehtivät hyvin saada parikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan noita videoita pystyy katsomaan.
Aamun jälkeen ei mitään uutta. Kiitos sille, joka neuvoi menemään siihen stories-osioon ja valitsemaan sieltä ne uusimmat videot. Ei tarvitse kaikkia pläjäyksiä uudelleen katsoa.
Helena on itse rahallisuus eikä hän näytä tukehtuvan lillukanvarsiinkaan. Palstalaisten mielestä Helena on psykoosissa ja milloin missäkin mielentilassa. Ainoat ketkä ovat psykoosissa ja tilapäisissä mielenhäiriöissä ovat palstalaiset ja jutut on sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Helena on itse rahallisuus eikä hän näytä tukehtuvan lillukanvarsiinkaan. Palstalaisten mielestä Helena on psykoosissa ja milloin missäkin mielentilassa. Ainoat ketkä ovat psykoosissa ja tilapäisissä mielenhäiriöissä ovat palstalaiset ja jutut on sen mukaisia.
Helena on varsinkin rahallisuus!
Omistusoikeus muuttuu vain saantokirjalla, kuten esimerkiksi kaupalla, perinnönjaossa tai osituksessa.
Niin, omaisuuden erottelu tehty ja Helena vaan "omistaa", koska ei allekirjoita saantokirjaa. Ei edes oikeuden määräyksestä.
Eikö tässä ollutkaan luovutusasiakirja kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
No, aika köyhältä minusta vaikuttaa, tai sitten on vaan nuuka, kun pitää saada ilmaiseksi asustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palstalainen kertoi jo tehneensä Helenasta huoli-ilmoituksen Turun sosiaalipalveluihin.
Kertoiko, missä? Minä kirjoitin yleisellä tasolla että tuossa tilanteessa näkisin jo syytä tehdäkin vaikka itse en kovin helpolla yleensä tee enkä tosiaankaan missään kiusaamismielessä vaan aidosta huolesta teen jos teen. Näyttää vähän siltä ettei oma lähipiiri osaa ottaa koppia ja seuraajatkin vain jossain draamannälässä tmv lietsovat tuota hyvin epävakaata ja vainoharhaista käytöstä. Ilkivaltaakin suorastaan kehuttiin niissä hänen julkaisemissaan "tsemppiviesteissä". Puistattavaa.
Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa. Varsinkin, kun se täällä julkisesti kaikille kerrotaan. Se on kunnianloukkaus ja siitä saa tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palstalainen kertoi jo tehneensä Helenasta huoli-ilmoituksen Turun sosiaalipalveluihin.
Kertoiko, missä? Minä kirjoitin yleisellä tasolla että tuossa tilanteessa näkisin jo syytä tehdäkin vaikka itse en kovin helpolla yleensä tee enkä tosiaankaan missään kiusaamismielessä vaan aidosta huolesta teen jos teen. Näyttää vähän siltä ettei oma lähipiiri osaa ottaa koppia ja seuraajatkin vain jossain draamannälässä tmv lietsovat tuota hyvin epävakaata ja vainoharhaista käytöstä. Ilkivaltaakin suorastaan kehuttiin niissä hänen julkaisemissaan "tsemppiviesteissä". Puistattavaa.
Kyllä sun projektios ja sairaat juttus on puistattavaa jos jokin. Sinähän olet täysin sekaisin ja sairaudentunnoton.
Sinusta tuo helenan instashow on ihan tavallista käytöstä? Hakata eksän kiinteistöllä paikkoja paskaksi, juosta kuvaamassa väkisin ja syyttää sähköjen ja vesien katkaisusta ja ties mistä? Perusperjantai. Jos oot ite samanlainen niin ei kai siinä sitten kai mitään kummaa näekään, korkeintaan ah sitä voimautumista.. varmaan oikein esikuvasi! No mikäs siinä sitten, toivotaan ettei käy kovin pahasti kellekään tuossa touhussa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Omistusoikeus muuttuu vain saantokirjalla, kuten esimerkiksi kaupalla, perinnönjaossa tai osituksessa.
Niin, omaisuuden erottelu tehty ja Helena vaan "omistaa", koska ei allekirjoita saantokirjaa. Ei edes oikeuden määräyksestä.
Eikö tässä ollutkaan luovutusasiakirja kyseessä?
Helena puhuu omistajuuden luovuttamisesta. En tiedä mikä paperi kyseessä. Mutta liittyy siis tuohon ositukseen. Tai koska avioehto niin omaisuuden erotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa. Varsinkin, kun se täällä julkisesti kaikille kerrotaan. Se on kunnianloukkaus ja siitä saa tuomion
Samalla tavalla kuin mahoksi tai klamydiaa sairastavaksi haukkumalla saa tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien täytyy hyväksyä se, että Helena on aina kiinteä osa perheen elämää lasten äitinä. Ei voi mustasukkaiseksi heittäytyä. Naimisissa olleella miehellä on historia ja lapset. Se täytyy hyväksyä.
Eihän Nataliella ole ollutkaan mitään Helenaa vastaan ennenkuin Helena aloitti maalittamisensa. Helena on toki lasten äiti, mutta hän ei todellakaan ole kiinteä osa perhettä silloin kun lapset ovat Mikolla. Helena ei voi kontrolloida toisten elämää. Get ovet it.
Siis vei toisen puolison ja lapset ja sitten sanot, ettei Natella mitään vastaan Helenaa. No eipä tietenkään. Onneksi Helena ei ole nöyrä lammas. Saa Nattekin maistaa omaa lääkettä. Kyllä se päivä äkkiä koittaa, kun Natalieta petetään ellei itse petä ensin. Lumppu on.
Natalie ei ole mitään vienyt Ero laitettu vireille 2019. Mikko oli ihan vapaa mies.
Tuollaisia häntäheikki, pönttöpää lumppu ja maho sanoja käyttää + 65 ikäluokan mummelit. Joille ei englannin kieli oikein taivu. Ei pysty oikeuden päätöksiä lukemaan.
Raamattu = Seiska kolahtaa postilaatikkoon aina torstaisin.
Natalie on kaunis hyvin toimeentuleva täysipainoisen oloinen ihminen ja Mikko saa olla onnekas kun hänet kohta saa. On varmasti Helenan kanssa ollut yhtä helvettiä viime vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kirjoittanut mutta meinasin eilen tehdä. Sit tuli muita kiireitä niin en ehtinyt. Luotan et joku tekee tai on tehnyt. Eihän toi nyt oo millään tavalla terveen ihmisen merkki et vetää lähes 100 stooria julkiseen instaansa jossa pääasiassa haukkuu ja mustamaalaa exän nyxää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika köyhältä minusta vaikuttaa, tai sitten on vaan nuuka, kun pitää saada ilmaiseksi asustella.
koska on äiti ja kerran sitä rahaa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein mutta jo pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo juuri. Lähipiiri on ehkä liukunut tuohon niin huomaamatta, etteivät enää oikein hahmota, miten paha tilanne onkaan. Ja tuntuu pahalta, että ihmiset kannustavat toista aina vaan hurjempiin tekoihin. Hommassa on kuitenkin pienet lapset mukana ja jo heidän takiaan huoli on otettava vakavasti. Toki myös ihmisen itsensä takia.
Aikuiset ihmiset, lopettakaa roskapuheet! Käsittämätöntä, miten alas ihmiset menevät, kinastelevat kuin pahaiset kakarat. Menkää ylilaudalle suoltamaan noita ala-arvoisia solvauksia! Tähän syyllistyy lähinnä team-Hellu, mutta myös Mikon puolustajissa on pari todella lapsellista vänkääjää.
Vierailija kirjoitti:
Helena on kyllä mahtava, sisukas mimmi.
Nää palstan hullut olisi helenan asemassa hypänneet junan alle jo aikoja sitten, mielenterveys niin huonossa kuosissa. Narsisteja jotka projektoi olonsa ja ongelmansa mm.helenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo juuri. Lähipiiri on ehkä liukunut tuohon niin huomaamatta, etteivät enää oikein hahmota, miten paha tilanne onkaan. Ja tuntuu pahalta, että ihmiset kannustavat toista aina vaan hurjempiin tekoi
Sulla ei lähipiiriä lainkaan? Olet ollut jo vuosia täysin sekaisin ja riehunut täällä vainoten ties kuinka montaa ihmistä.
Siis onko tuo psykoosityyppi kulkenut koko kesän kamera tanassa ja yrittänyt ärsyttää ihmisiä kuvaten heitä? En aiemmin uskonut, mutta nyt uskon.