Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
10401/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, bikineissä päivystys meni nyt hukkaan. Mikko ei katsonut päinkään, samoin talonmies. 

Sinä ainakin ihan innoissasi kyyläsit 🤓

Vierailija
10402/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON RANGAISTAVAA VIHAPUHETTA INTERNETISSÄ?

Tiesitkö, että vihapuhe voi olla rikos? Siihen ei vaikuta, esittääkö henkilö vihapuheen henkilökohtaisesti vai internetissä. Netissä pätevät samat lait kuin muuallakin.

Vihapuhe on viestintää, joka levittää tai lietsoo vihaa yhtä ihmistä tai ihmisryhmää vastaan. 

VIHAPUHE ON KIELLETTY LAISSA

Osa vihapuheesta on rangaistavaa. Se tarkoittaa, että Suomen rikoslaki kieltää sen. Vihapuheesta voi saada rangaistukseksi sakkoa tai vankeutta.

VIHAPUHE EI OLE SANANVAPAUTTA

Jokaisella on sananvapaus, mutta sananvapaudella on rajat. Sananvapauteen ei kuulu, että voit loukata muiden ihmisten oikeuksia. Esimerkiksi politiikan arvostelu on osa toimivaa demokratiaa. Sen sijaan ihmisten tai ihmisryhmien uhkaaminen tai solvaaminen ei ole poliittista keskustelua.

Olet kyllä helluhullu täysin sekaisin ja sairaudentunnoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joillakin on ihan käsittämätön viha Natalieta kohtaan. Ei pysty käsittämään. 

Arvostan todella paljon enemmän niitä ihmisiä ketkä miettivät ja harkitsevat ennen raskaaksi tuloa. 

On niitäkin naisia ketkä "unohtavat" tahallaan ehkäisyn ja saavat miehen näin naimisiin tai ettei mies jätä. 

Vierailija
10404/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oikeus teki päätöksensä SEKÄ Mikon ETTÄ Hellun tahdon mukaisesti joten tähän ei ns pääsääntösi sovi."

Missä se Helena tahdon mukaisuus näkyy? Lapset saivat jäädä Edinaan äitinsä kanssa vanhaan malliin? Avioehto kumottiin? 

Kumpikin vanhempi halusi oikeuden päättävän asian ja näin tapahtui.

Vierailija
10405/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oikeus teki päätöksensä SEKÄ Mikon ETTÄ Hellun tahdon mukaisesti joten tähän ei ns pääsääntösi sovi."

Missä se Helena tahdon mukaisuus näkyy? Lapset saivat jäädä Edinaan äitinsä kanssa vanhaan malliin? Avioehto kumottiin? 

Käytkö hitaalla? Nyt puhuttiin Kakskerran tonttiosuudesta. 

Vierailija
10406/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku NHL - pelaajan exvaimo oli vaatinut erossa yhteensä 150 000 dollaria/kk itselleen ja lapselleen elatusmaksuja. Sai lopulta itselleen 45 000 dollaria/kk ja lapselle 15 000 dollaria/kk. Helena varmaan luki tämänkaltaisia tarinoita ja ajatteli saavansa samanlaisia summia talon ja muutaman miljoonan lisäksi. Sitä vaan en tajua että Helenan suomalaiselle asianajajalle oli "leuat loksauttava päätös" että avioehto piti eikä Helena saanut pitää taloa ja lapsetkin määrättiin Suomeen. Miten voi juridiikan ammattilaiselle tulla tuollaiset asiat yllätyksenä.

Mun ex-aviomies yritti myös kumota meidän avioehdon. Mulla oli enemmän omaisuutta avioehdon vuoksi. Kesämökki oli vain minun (siis koko kiinteistö tontteineen ja rakennuksineen) avioehdon mukaan mutta silti yritti saada mökistä puolet. No ei saanut.

Avioehto todellakin pitää, se on juridinen sopimus. 

Erista viisastuneena en enää ikinä mene naimisiin. Yhdessä voi elää ilman sormuksia ja papin aamenia.

Vierailija
10407/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalien täytyy hyväksyä se, että Helena on aina kiinteä osa perheen elämää lasten äitinä. Ei voi mustasukkaiseksi heittäytyä. Naimisissa olleella miehellä on historia ja lapset. Se täytyy hyväksyä.

No kerro Hellulle myös että Natalie on kohta Mikon vaimo ja osa tämän ja Mikon lastenkin elämää tästä toivottavasti elämänsä loppuun asti. 

Kyllä lapset sopeutuu mutta ei saa solvata lasten isää ei äitia lapsille. Lapsille yleensä kummatkin on rakkaita. 

Vierailija
10408/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehtoa ei kumottu vaan Helena riitautti, avioehto laillinen. 

Vierailija
10409/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekkö saa maanantaina lapsia tuonne, nyt vasta perjantai ja mt vaikuttaa olevan hällä tosi kriisissä, ne eiliset portin rikkomiset ja tän päivän huutelut videointeineen tosi huolestuttavia. Ja tosiaan se ettei käy ees pesulla, yksin kökkii eksän kiinteistöllä ja lataa vainoharhaisia videoita. Viikonloppu on pitkä aika tuossa tilassa. Joku huoli-ilmoitus vois olla paikallaan ja tsekata mentaalinen kunto ainakin ennen kuin lapsia päästää tuonne. No eiköhän koivut oo varuillaan vaikka sinänsä kuka tahansa huolestunut kai voi sellasen ilmoituksen tehdä.

Ootko hei ihan kunnossa?! Niin sairasta viestiä pukkaa 🤣🤣😂 

Olen seurannut nyt tän Helenan edesottamuksia ja olen aidosti huolissani koska oon ollut läheisesti tekemisissä parinkin ihmisen kanssa joilla todellisuudentaju ja mt yleensäkin alkaneet pettää ja se oireilee juuri noin. Mulla on myös koulutustaustaa aiheesta. Ei ole mikään naurun asia. Hänellä ei selkeästi ole asiat hyvin nyt ja näyttää ettei ole edes ystäviä jotka välittäisi/ olisi kartalla hänen voinnistaan. Se ei ole mitään "vihapuhetta" jos on oikeasti huolissaan ihmisestä joka reaaliajassa raportoi äärimmäisen huolestuttavia ajatuksiaan ja toimiaan someen. 

Vierailija
10410/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin on ihan käsittämätön viha Natalieta kohtaan. Ei pysty käsittämään. 

Arvostan todella paljon enemmän niitä ihmisiä ketkä miettivät ja harkitsevat ennen raskaaksi tuloa. 

On niitäkin naisia ketkä "unohtavat" tahallaan ehkäisyn ja saavat miehen näin naimisiin tai ettei mies jätä. 

Kyllä se käsittämätön vihan Helenaan kohdistuu. Klo 7-23 käsittämätöntä maalitusta ja valehtelua päivästä toiseen. 

Mielisairaanhoito pettänyt näiden yksilöiden kohdalla.

Vierailija
10411/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena pidätetty?

Vierailija
10412/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus määräsi lapset Suomeen, avioehto Suomessa tehty, Helenan allekirjoitus, lailliseksi todettu

Vierailija
10413/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekkö saa maanantaina lapsia tuonne, nyt vasta perjantai ja mt vaikuttaa olevan hällä tosi kriisissä, ne eiliset portin rikkomiset ja tän päivän huutelut videointeineen tosi huolestuttavia. Ja tosiaan se ettei käy ees pesulla, yksin kökkii eksän kiinteistöllä ja lataa vainoharhaisia videoita. Viikonloppu on pitkä aika tuossa tilassa. Joku huoli-ilmoitus vois olla paikallaan ja tsekata mentaalinen kunto ainakin ennen kuin lapsia päästää tuonne. No eiköhän koivut oo varuillaan vaikka sinänsä kuka tahansa huolestunut kai voi sellasen ilmoituksen tehdä.

Olen seurannut nyt tän Helenan edesottamuksia ja olen aidosti huolissani koska oon ollut läheisesti tekemisissä parinkin ihmisen kanssa joilla todellisuudentaju ja mt yleensäkin alkanee

Sulla on mielenterveys selvästi pettänyt, onko sulla yhtään läheistä tai sosiaalityöntekijää jolle voisit kertoa ahdingostasi? 

Vierailija
10414/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siinä, että tonttilainan siirtäminen toiselle sopi hänelle. Hänelle sopi myös hyvin se, että muuttaa sinne, mihin oikeus lapset määrää. Ei myöskään tehnyt oikeudelle suunnitelmaa lasten tulevaisuudesta, joten sekin puhuu puolestaan.

Jos lapset olisivat saanee jäädä Edinaan "vanhaan malliin" olisi äidillä pitänyt olla lisäksi suunnitelma viisumista ja työstä. Avioehtoa taas halusi käsittääkseni itse käyttää, eikö? 

Vierailija
10415/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä ja miten tämä voi yhä kiinnostaa ketään?

Sinua ainakin kiinnostaa kun oot siellä????? ;)))

Lähinnä ketkä ja miksi. Avauksen Mikko ja Natalia eivät kerro mulle mitään ja ihmettelen ketjun ikuista suosiota.

Vierailija
10416/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä kun noita Helenan touhuja seuraa.. melkein 40 v. nainen juoksee kännykkä kädessä exän perässä ja huutelee ja kuvaa sitä..

Tekisikö se asiasta hyväksytymmän, jos kyseessä olisi 28-vuotias nainen? Vähän ohi aiheen, mutta minua ylipäätään ärsyttää naisten tapa mollata toista naista tuomalla tuo ikä negatiivisella tavalla esiin. Toinen haukkumistarkoituksessa käytetty sana on keski-ikäinen, ja yleensä ihmisestä joka vasta sitä ikää lähestyy. Helena taitaa olla 38, nuori ihminen vielä. Minä olen keski-ikäinen, kun olen 45. 

Ei hyväksytympää, mutta oletettavasti ihmiselle kertyy elämänkokemusta ja viisautta iän myötä. Ei kaikille tietenkään.

Mutta ajatus siitä, että tekis 40-vuotiaana samat virheet kuin vaikka 28-vuotiaana on

Kuule, elämä opettaa. Aikaa on paljon, mutta se menee nopeasti.  Valitettavasti ei voi peruuttaa kaksikymppisenä tehtyjä  valintoja ja ottaa uusiksi nelikymppisenä tai sitä vanhempana samoja asioita. Kunpa olisin... tuntuuko tutulta?

Vierailija
10417/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso vaatevarasto Helenalla näyttää olevan. Samoissa vaatteissa ei juuri esiinny.

Lisää löytyy:

https://poshmark.com/closet/helq

Häämekko vielä myymättä. Pahus.

Häämekon voi antaa Natalielle. Mekko on valmiiksi Minnesotassa.

Ei mahdu, Natty sen verran skrode muija.

Joo, mutta vain yläosasta. Natalien alaosa on minusta ja lantio on poikamaisen ja poikkeuksellisen kapea. Minun nuoruudessa naisten lantiot oli leveitä. Mikon takapuoli näyttää leventyneen. 

Sinun nuoruudessasi lisäksi ehkä vanhat naiset olivat arvok

eräs edesmennyt toimittaja, suht kuuluisa, sanoi että tykkää naisesta joka on rintava, reitevä ja persevä

Vierailija
10418/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut nyt tän Helenan edesottamuksia ja olen aidosti huolissani koska oon ollut läheisesti tekemisissä parinkin ihmisen kanssa joilla todellisuudentaju ja mt yleensäkin alkanee

Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatriankäsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin. Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta.[1] Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. Myös toiveita ja unelmia voidaan projisoida.[2]

Vierailija
10419/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena hei sulla on vapaaviikonloppu, voit tehdä mitä vaan ja sä kökötät kännykkä kädessä ja odotat jos ex mies tulis mökille että voisit kuvata sitä?? Nauti kauniista säästä ja mökistä sillä se vierasmökkikin on varmasti parempi kuin monen suomalaisen mökki, mee uimaan tai lähde tapaamaan kavereita/siskoa Helsinkiin!

Vierailija
10420/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ainakin ollut kovempi taso kuin USAn kouluissa. Ystäväni oli aikoinaan vaihtarina ja pärjäsi matematiikan kilpailussa osavaltion kärkipäässä. Hänelle tarjottiin stipendiä opintoihin, mutta ei halunnut jäädä Yhdysvaltoihin. Suomessa hän oli hyvä matematiikassa, mutta ei oman lukionsa kirkkainta kärkeä kuitenkaan.

Kyllä USA:ssa kaikki huiput on, pärjää pärjää paljon paremmin kansainvälisissä vertailuissa varsinkin yliopistojen osalta.

Niin pärjää. Suurin osa huippututkijoista tulee ulkomailta, pääasiassa Aasiasta.

On kai siellä suurempi otantakin kuin jossakin pienessä maassa niin kuin Suomi on.

Ketju on lukittu.