Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
10461/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku palstalainen kertoi jo tehneensä Helenasta huoli-ilmoituksen Turun sosiaalipalveluihin. 

Kertoiko, missä? Minä kirjoitin yleisellä tasolla että tuossa tilanteessa näkisin jo syytä tehdäkin vaikka itse en kovin helpolla yleensä tee enkä tosiaankaan missään kiusaamismielessä vaan  aidosta huolesta teen jos teen. Näyttää vähän siltä ettei oma lähipiiri osaa ottaa koppia ja seuraajatkin vain jossain draamannälässä tmv lietsovat tuota hyvin epävakaata ja vainoharhaista käytöstä. Ilkivaltaakin suorastaan kehuttiin niissä hänen julkaisemissaan "tsemppiviesteissä". Puistattavaa.

Tuo juuri. Lähipiiri on ehkä liukunut tuohon niin huomaamatta, etteivät enää oikein hahmota, miten paha tilanne onkaan. Ja tuntuu pahalta, että ihmiset kannustavat toista aina vaan hurjempiin tekoi

🤦🏻💊💊💊

Vierailija
10462/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo psykoosityyppi kulkenut koko kesän kamera tanassa ja yrittänyt ärsyttää ihmisiä kuvaten heitä? En aiemmin uskonut, mutta nyt uskon.

Missä harhoissa vedät???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10463/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku palstalainen kertoi jo tehneensä Helenasta huoli-ilmoituksen Turun sosiaalipalveluihin. 

Kertoiko, missä? Minä kirjoitin yleisellä tasolla että tuossa tilanteessa näkisin jo syytä tehdäkin vaikka itse en kovin helpolla yleensä tee enkä tosiaankaan missään kiusaamismielessä vaan  aidosta huolesta teen jos teen. Näyttää vähän siltä ettei oma lähipiiri osaa ottaa koppia ja seuraajatkin vain jossain draamannälässä tmv lietsovat tuota hyvin epävakaata ja vainoharhaista käytöstä. Ilkivaltaakin suorastaan kehuttiin niissä hänen julkaisemissaan "tsemppiviesteissä". Puistattavaa.

Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa. Varsinkin, kun se täällä julkisesti kaikille kerrotaan. Se on kunnianloukkaus ja siitä saa tuomion

Et siis osaa lukea, ei yllättänyt. Nimenomaan kirjoitin eka kertaa harkinneeni että voisi olla syytä tehdä ilmoitus näkemäni ja kuulemani perusteella (helenan oma tuottama sisältö) mutta en ole sitä tehnyt koska luotan mikon olevan hyvin perillä helenan mentaalisesta tilasta ja lasten vuoksi varmasti hakee apua ihan itse jos kokee tarpeelliseksi, konsultoihan siellä lasukin jatkuvasti.

Vierailija
10464/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa. Varsinkin, kun se täällä julkisesti kaikille ke

Noilla on vaan spekuloitu mutta Helenaa haukuttu suoraan ties miksi.

Vierailija
10465/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla ei lähipiiriä lainkaan? Olet ollut jo vuosia täysin sekaisin ja riehunut täällä vainoten ties kuinka montaa ihmistä."

Mikä ihme teitä osaa vaivaa? Hirveä uhma päällä ja jos joku kommentoi mitä tahansa, mikä liittyy Helenaan, niin heti alkaa haukkuminen tai ala-arvoiset puheet.

Jos olette eri mieltä, kertokaa mielipiteenne perustellen ja keskustellen. Ei tuollainen hyökkäily johda yhtään mihinkään. 

Vierailija
10466/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on itse rahallisuus eikä hän näytä tukehtuvan lillukanvarsiinkaan. Palstalaisten mielestä Helena on psykoosissa ja milloin missäkin mielentilassa. Ainoat ketkä ovat psykoosissa ja tilapäisissä mielenhäiriöissä ovat palstalaiset ja jutut on sen mukaisia.

Tämä on niin hyvä Helena on itse rahallisuus Kylläpä osui kirjoitusvirhe!

Vierailija
10467/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa. Varsinkin, kun se täällä julkisesti kaikille ke

Mikko vaan on liiankin lähellä ja niin kurkkuaan myöten täynnä helenaa ettei ehkä osaa nähdä todellista vaaraa kiusanteon takana. Psyykeen totaalista pirstaloitumista ja todellisia, pahoja harhoja.

Vierailija
10468/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on itse rahallisuus eikä hän näytä tukehtuvan lillukanvarsiinkaan. Palstalaisten mielestä Helena on psykoosissa ja milloin missäkin mielentilassa. Ainoat ketkä ovat psykoosissa ja tilapäisissä mielenhäiriöissä ovat palstalaiset ja jutut on sen mukaisia.

Helena on kyllä mahtava, sisukas mimmi.

Nää palstan hullut olisi helenan asemassa hypänneet junan alle jo aikoja sitten, mielenterveys niin huonossa kuosissa. Narsisteja jotka projektoi olonsa ja ongelmansa mm.helenaan.

Olen oppinut täältä tosi paljon narsisteista ja niiden sielunelämästä. Lapsen tasolla olevia pellejä, hyvin vahvat defenssit. Yrittävät kääntää vaikka mustan valkoiseksi. Kuvottavaa ihmissaastaa, käy sääliksi niiden kurja elämä

Vierailija
10469/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena hei sulla on vapaaviikonloppu, voit tehdä mitä vaan ja sä kökötät kännykkä kädessä ja odotat jos ex mies tulis mökille että voisit kuvata sitä?? Nauti kauniista säästä ja mökistä sillä se vierasmökkikin on varmasti parempi kuin monen suomalaisen mökki, mee uimaan tai lähde tapaamaan kavereita/siskoa Helsinkiin!

Joku on juttelevinaan Helenan kanssa.

Hellu-hullulla perjantaipsykoosit tulilla.

Vierailija
10470/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on kyllä mahtava, sisukas mimmi.

Nää palstan hullut olisi helenan asemassa hypänneet junan alle jo aikoja sitten, mielenterveys niin huonossa kuosissa. Narsisteja jotka projektoi olonsa ja ongelmansa mm.helenaan.

En olsi alkanut käräjöimään. 

Vierailija
10471/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hyvä Helena on itse rahallisuus Kylläpä osui kirjoitusvirhe!

Astuit juuri sinulle viritettyyn miinaan.

Vierailija
10472/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena hei sulla on vapaaviikonloppu, voit tehdä mitä vaan ja sä kökötät kännykkä kädessä ja odotat jos ex mies tulis mökille että voisit kuvata sitä?? Nauti kauniista säästä ja mökistä sillä se vierasmökkikin on varmasti parempi kuin monen suomalaisen mökki, mee uimaan tai lähde tapaamaan kavereita/siskoa Helsinkiin!

Alkoholi ja psyykelääkkeet on huono yhdistelmä!

Vierailija
10473/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan Helena, että osa noista instan seuraajista vaan myötäilee ja tsemppaa jotta saavat nauraa ja lyödä lisää kierroksia. Kohta 6 vuotta kulunut ja ainoa asia joka draamaqueenin päässä pyörii on ex-mies. 

Tärkeintä kuitenkin on ex-miehen ihqu lompakko.

Vierailija
10474/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei konsultoi lasu, etkö vammainen vieläkään ymmärrä. Luepa prosessista, mikäli sulla on mitään kykyä luetunymmärtämiseen. 

Tuossa esimerkki, miten pahoja  mieleltään nämä Helenaa vainoavat ihmiset ovat. Hyökätään, haukutaan vammaiseksi, jos asiasta sanoo. Eikä itse osata edes kirjoittaa sanoja oikein. Älä hauku vammaisia. Se on alhaista! !

Vierailija
10475/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan jollain muulla - jälleen kerran. 

Vierailija
10476/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämmöisellä kiusaamispalstalla kehuu tehneensä huoli-ilmoituksen, on se vakavaa kiusantekoa

Natalieta solvattu kauheilla nimityksillä. 

Vierailija
10477/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset, lopettakaa roskapuheet! Käsittämätöntä, miten alas ihmiset menevät, kinastelevat kuin pahaiset kakarat. Menkää ylilaudalle suoltamaan noita ala-arvoisia solvauksia! Tähän syyllistyy lähinnä team-Hellu, mutta myös Mikon puolustajissa on pari todella lapsellista vänkääjää. 

Kävin eilen Ylilaudalla lukemassa kommentteja. Siellä on sentään joku juoni mukana ja saa nauraa hyville oivalluksille. Täällä kirjoittelu on paljon sairaampaa kuin siellä.

Vierailija
10478/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei konsultoi lasu, etkö vammainen vieläkään ymmärrä. Luepa prosessista, mikäli sulla on mitään kykyä luetunymmärtämiseen. 

Tuossa esimerkki, miten pahoja  mieleltään nämä Helenaa vainoavat ihmiset ovat. Hyökätään, haukutaan vammaiseksi, jos asiasta sanoo. Eikä itse osata edes kirjoittaa sanoja oikein. Älä hauku vammaisia. Se on alhaista! !

Juuri tämä. Täällä saisi olla nollatoleranssi tuolle toisten ketjussa juttelevien haukkumiselle. Ymmärrän, että asioista väännetään, mutta tuo haukkuminen on täysin surkeaa käytöstä. 

Vierailija
10479/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri. Lähipiiri on ehkä liukunut tuohon niin huomaamatta, etteivät enää oikein hahmota, miten paha tilanne onkaan. Ja tuntuu pahalta, että i

Palstahullun lähipiiri on yhtä sairasta sakkia itsekin, joten eivät näe minkään olevan vialla. Koko porukan elämänsisältö on herjata ja vainota ihmisiä joilla menee elämässä paremmin. Semmosta porukkaa, kunnon valkoroskaa.

Vierailija
10480/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas että on ilta ja varsinkin viikonloppu. Asiaa jutuissa ei ole nimeksikään. Sensijaan haukutaan toinen osapuoli, mennään henkilökohtaisuuksiin, arvostellaan ulkonäkö, suvunjatkamiskyky, vihjaillaan aivovaurioista, sukupuolitaudeista, muista terveysongemista jne. Vastenmielistä. Kiitos. Ei tarvitse kommentoida. 

Ketju on lukittu.