Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
7721/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harmittiko sua kun kaunis Helena ja kuvankaunis tytär onnellisina nauttivat marjasmoothieta ja leivokset? Halusit heti tuon kieltää. Onneksi et pysty. Pahansuoville haaskalinnuille karma kostaa. Useimmille jo kostanut. Kauniina päivänä joutulaina Vauvalla haukkumassa. Jotakin on elämässä pahasti pielessä. "

Paljon on tekstissä ylisanoja! Kaunis, kuvankaunis...

Helena on ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Tytär on nätti. 

Tärkeintä ihmisessä on sisin, luonne. Kaunis ulkokuori ei ole ikuinen, mutta kaunis tai ruma luonne on.

Pas*a ei ole sen paremmalta haisevaa vaikka sen paketoisi kauniisti. 

Helenan ulkönäkö ei poista mustaa, myrkyllistä sielua.

Tämän kirjoitti selvästi mustan myrkyllisen sielun omaava ulkoisestikin vastenmielinen henkilö. Oletko jäänyt apua vaille? 

MIELI Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Muistatko numeron jo ulkoa?👍

Vierailija
7722/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei taida tietää, mikä on lapsilisä, hän tarkoittaa elatusmaksua.

Kertokaa hänelle, että jos Mikko on hakenut lapsilisää, niin sitäkin maksetaan Mikolle 😄

Kyllä varmaan Kipperit tietää nämä Suomen lapsilisät ja muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ottanut velat Helenan osuudesta, no se ratkeaa kohta. Kannattaisi alkaa jo asuntoa katsomaan missä tavata lapsia. Onko Turuus asumisoikeusasuntona? Pienellä rahalla pääsee käsiksi. 

Helena on aivan varmasti palaamassa taas Minnesotaan eli ei hanki väliaikaista asuntoa.  Hän ei tosin kerro mitään omista asioistaan, viisumistaan, firmastaan,  eikä muista suunnitelmistaan. 

Se PÄÄKOTI on siellä. Turku ja Viro toissijaisia koteja.

Vierailija
7724/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena kertoo, miten asiat on, vai HÄN kokee asiat tietyllä tavalla? Eli aina HÄN.  

No eihän HÄN voi kenenkään muunkaan puolesta kertoa. HÄN ei ehkä ole yhtä rajaton kuin sinä, joka tiedät kaikkien ajatukset. 

Mistä HÄN sitren tietää toisten ajatukset?  

Jos HÄN on meedio kuten sinäkin?!

Vierailija
7725/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helena tietoinen, että jos hän siirtäisi lasten kirjat itsensä kanssa samaan paikkaan (tässä tapauksessa siis Kakskertaan) hän saisi kuukausittain n. 550euroa lapsilisiä, koska saisi niihin sen korotuksen. Nyt ne Kelan maksamat lapsilisät menee Mikolle, koska lapset asuvat hänen kanssaan samassa osoitteessa.

Ja tähän vielä lisäksi Mikon maksama elatusapu, niin Helena tienaisi melkein pari tuhatta euroa kuukaudessa.

Vierailija
7726/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harmittiko sua kun kaunis Helena ja kuvankaunis tytär onnellisina nauttivat marjasmoothieta ja leivokset? Halusit heti tuon kieltää. Onneksi et pysty. Pahansuoville haaskalinnuille karma kostaa. Useimmille jo kostanut. Kauniina päivänä joutulaina Vauvalla haukkumassa. Jotakin on elämässä pahasti pielessä. "

Tärkeintä ihmisessä on sisin, luonne. Kaunis ulkokuori ei ole ikuinen, mutta kaunis tai ruma luonne on.

Tämän kirjoitti selvästi mustan myrkyllisen sielun omaava ulkoisestikin vastenmie

Töitä tein. Älä vaan sano, että sä olet taas istunut täällä tauotta aamusta asti? 😂 kuolet tuolla menolla pian!

Vierailija
7727/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoitti selvästi mustan myrkyllisen sielun omaava ulkoisestikin vastenmie

En, googlasin. Joko soitit apua itsellesi? 👍

Vierailija
7728/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, ettei Hellu ymmärrä oikeuden päätöstekstejäkään. Selitti stooreissaan, että on saanut seuraajiltaan viestejä "lapsilisäjutusta, ja se menee nyt sit vähän eri tavalla täällä". Selittää, että Suomessa lapsilisät haetaan Kelalta, mutta heillä on kuitenkin "jenkkipuolella" tehty nää päätökset, ja niissä on selkeästi mainittu päivät, milloin maksetaan, miltä ajalta, miten menee sitten kun lapsi täyttää 18 jne. Helena ei siis ymmärrä elatusmaksun ja lapsilisän eroa, vaan kuvittelee nyt seuraajiensa viestien perusteella, että hänen elatusmaksut tuleekin nyt yhtäkkiä Kelalta, mutta niiden pitäisi tulla saman aikataulun mukaan kuin jenkkipuolen päätöksessä. 

No, se on sitten eri asia, onko niin, ettei elareita ole nyt alkukuusta maksettu. Helenahan itse kertoi aiemmin kesällä, että tapaamisaikoihin on tehty muutoksia, koska hänen pääkotinsa on Minnesotassa. En tiedä, mutta jotenkin oletan, että myös elatusmaksuihi

No, hän sanoi myös eilisissä videoissaan, että alakoulun historian kirjassa on vaikeaa tekstiä. Että vaikeaa on. 

Vierailija
7729/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helena tietoinen, että jos hän siirtäisi lasten kirjat itsensä kanssa samaan paikkaan (tässä tapauksessa siis Kakskertaan) hän saisi kuukausittain n. 550euroa lapsilisiä, koska saisi niihin sen korotuksen. Nyt ne Kelan maksamat lapsilisät menee Mikolle, koska lapset asuvat hänen kanssaan samassa osoitteessa.

Ja tähän vielä lisäksi Mikon maksama elatusapu, niin Helena tienaisi melkein pari tuhatta euroa kuukaudessa.

Siksi Helena sitä yksinhuoltajuutta hakee. Kyllä merkonomi hommat osaa.

Merkonomikoulun jälkeen Helena lähti Englantiin opiskelemaan kansainvälistä matkailualaa yliopistossa. Hän oli myös puoli vuotta opiskelijavaihdossa Espanjassa. 

Väliin jäi Haaga Helia ja tuplatutkinnon mainitseminen.

Vierailija
7730/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylläpito laittaa aina heti 20 ylänuolta helenaa herjaaville viesteille? Mielipidevaikuttamista, läpinäkyvää

Helenan instajulkaisut ovat mielipidevaikuttamista. Ei täällä olevat kommentit.

Hei dorka, ihan yhtä lailla nämä ovat. 

Sinä et ainakaan tee asiallesi mitään hyvää, pelkkä toisten haukkuminen ilman argumentteja antaa sinusta hyvin yksinkertaisen kuvan.

Vierailija
7731/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Helena vie tytön kahvilaan syömään leivoksia ennen koulupäivän alkua? Eikö lapsi ole saanut aamupalaa? Ovat joutuneet lähtemään majapaikasta aikaisemmin ehtiäkseen istumaan kahvilassa. 

Olisipa minunkin äitini vienyt aamiaiselle kahvilaan, luksusta. Kyllä täytyy olla ikävä ihminen, että tuollaisesta mielensä pahottaa. Suomessa on paljon lapsia joiden aamupala on lasi vettä jos sitäkään.

Ennen koulua lasten ei kuulu istua kahviloissa syömässä leivoksia. 

Rauhallinen kahdenkeskinen hetki, jolloin tyttärellä mahdollisuus kertoa isän luona  asumisesta.

Pitäisikö heidän keksiä jotain omaa ja yhteistä ajanvietettä? Muutakin kuin haukkua isää sen minkä kerkeää. Helena on todella julma lapsiaan kohtaan, jos lapset kokee että heidän pitää raportoida äidille kaikki mitä isän luona tehdään. Lapsen ei pidä valita puolta vanhempiensa eron jälkeen. Keskittyisi Helenakin Mikon elämän sijaan omaan äitinä oloon ja hankkisi ensialkuun asunnon missä asua lasten kanssa vuoroviikoin. 

Vierailija
7732/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli, mutta odota iltaan, niin sitten on. Ja sitten, kun tämä ei nyt vain ilmoitusluontoisena asiana menekään niin, että Helena voi vain vastoin omistajan toiveita siirtää kaikkien kirjoja kesäasunnon vierastaloon, niin sitten sekin on Mikko Koivu Lawn syytä. Kohta haastetaan Oy Suomi Ab oikeuteen ja todistajaksi kutsutaan itse tasavallan presidentti Alexander Stubb. Mutta sekin on lätkäfani, on itse pelannutkin. Ja sen faija vasta lätkäjäbä onkin. SALALIITTO! 

Vierailija
7733/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on elävä esimerkki ihmisestä, jonka pitää koko ajan todistella jotain. Katsokaa minua, tässä minä nyt ajan autoa ihan itse ja olen tälläytynyt jopa silloin, kun vien lapsiani kouluun! Katsokaa minua, kun ajelin 30 + min. suuntaansa ja kävin vaihtamassa vaatteet, kun minun pitää ihan itse hoitaa tärkeitä asioita! On lakiasioita, poliiseja ja lääkäreitä. Kamalasti kaikkea!

Kuunnelkaa minua, kun nyt kerron teille, miten minua on taas kiusattu! Ai, millä tavalla minua on kiusattu? No, kuulkaa kaikki, kaikin mahdollisin tavoin. En pääse omistamaani taloon. Ja kyllä se minun mielestäni minun taloni on. Minulta on katkottu vedet, sähköt ja netit. Ja lapsiakaan ei annettaisi tavata, mutta odottakaapas hetkinen, nyt kuvaankin teille niitä lapsia, jotta kaikki voitte omin silmin todeta, miten minua yritetään estää tapaamasta lapsiani! Lisäsin teidän iloksenne videon, kun nuorimmaisella lapsellani on pissahätä! Ei pääse isällään edes ves

Ja lapset käyttävät isän luona Helenan ostamia vaatteita.  

Vierailija
7734/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on elävä esimerkki ihmisestä, jonka pitää koko ajan todistella jotain. Katsokaa minua, tässä minä nyt ajan autoa ihan itse ja olen tälläytynyt jopa silloin, kun vien lapsiani kouluun! Katsokaa minua, kun ajelin 30 + min. suuntaansa ja kävin vaihtamassa vaatteet, kun minun pitää ihan itse hoitaa tärkeitä asioita! On lakiasioita, poliiseja ja lääkäreitä. Kamalasti kaikkea!

Kuunnelkaa minua, kun nyt kerron teille, miten minua on taas kiusattu! Ai, millä tavalla minua on kiusattu? No, kuulkaa kaikki, kaikin mahdollisin tavoin. En pääse omistamaani taloon. Ja kyllä se minun mielestäni minun taloni on. Minulta on katkottu vedet, sähköt ja netit. Ja lapsiakaan ei annettaisi tavata, mutta odottakaapas hetkinen, nyt kuvaankin teille niitä lapsia, jotta kaikki voitte omin silmin todeta, miten minua yritetään estää tapaamasta lapsiani! Lisäsin teidän iloksenne videon, kun nuorimmaisella lapsellani on pissahätä! Ei pääse isällään edes ves

Millainen ihminen jaksaa kirjoittaa näin pitkän viestin täynnä paskaa ja pakonomaista helluvihaa? 😂 viime yönäkö tän rustasit? 🤣🤣

Vierailija
7735/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Helena vie tytön kahvilaan syömään leivoksia ennen koulupäivän alkua? Eikö lapsi ole saanut aamupalaa? Ovat joutuneet lähtemään majapaikasta aikaisemmin ehtiäkseen istumaan kahvilassa. 

Olisipa minunkin äitini vienyt aamiaiselle kahvilaan, luksusta. Kyllä täytyy olla ikävä ihminen, että tuollaisesta mielensä pahottaa. Suomessa on paljon lapsia joiden aamupala on lasi vettä jos sitäkään.

Ennen koulua lasten ei kuulu istua kahviloissa syömässä leivoksia. 

Harmittiko sua kun kaunis Helena ja kuvankaunis tytär onnellisina nauttivat marjasmoothieta ja leivokset? Halusit heti tuon kieltää. Onneksi et pysty. Pahansuoville haaskalinnuille karma kostaa. Useimmi

Helena ja positiivisuus ei kyllä mahdu samaan lauseeseen. Voiko tuon enempää enää katkerampi olla? Aamusta iltaan valittaa vaan ex-miehensä tekemisistä ja tekemättäjättämisistä ja muutaman muunkin tahon jotka ei taivu Helenan tahtoon.

Vierailija
7736/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää palstan narskupsyko on ihan toivoton tapaus. Ei siihen tehoa mikään terapia eikä lääkkeet. Täällä riehuu, herjaa ja vainoaa kuolemaansa saakka. 👊

Rehellisesti sanottuna, mielisairain ihminen jonka olen elämäni aikana nähnyt. Ja se on aika paljon se.

Vierailija
7737/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä outo ketju. Otsikkona häälahjalista. Sisältönä lähes kokonaan ihan muu.  Lähinnä kahden ihmisen toiminta. Toinen  päähenkilöistä vielä eri ihminen kuin otsikossa mainittu.

Väitellään, mitä nämä kaksi on sanoneet tai kirjoittaneet tai tehneet.

Toisen tekemisistä tietolähteinä ovat sen oma Insta, sen mm Seiskalle antamat haastattelut ja oikeuden pöytäkirjat.

Toisen tekemisistä on myös lähteenä some, mutta ei sen oma Insta vaan vaan tuon toisen tyypin, jossa se alituiseen väittää tämän toisen sanoneen ja tehneen sitä ja tätä. Samoin on lähteenä  myös Seiska, mutta ei niin, että tämä henkilö olisi itse antanut haastatteluja vaan taas tuon toisen tyypin  Seiskalle kertomat väitteet.

Menee aivot solmuun, kun tuosta kuvion vääntää. Siis pelkkää toisen kertomuksiin perustuvaa kehää, kuin kissa ajaisi hyrränä takaa omaa häntäänsä.

Tämän jälkimmäisen tyypin kohdalta jos putsataan pois tårta på tårta -kehät, niin ainoaksi neutraaliksi tietolähteeksi  tekemisistä jäävät siis oikeuden paperit. 

Vierailija
7738/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellun ja Mikon suhde olis varmaan päättynyt alle vuodessa, jos Hellu ei olis hankkiutunut raskaaksi. Ovela nainen, varmisti paksun lompakon pitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
7739/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja lapset käyttävät isän luona Helenan ostamia vaatteita"

Helena. Nyt kun äitisikin on siellä, niin vaihtakaa lasten vaatteet ennen kuin menevät isänsä luo.

Vierailija
7740/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tällaisen  ohjeen sain  erotilanteessa terapeutiltani, joka auttoi minua käsittelemään vaikeaa eroa:

Erotarina ei saa olla jommankumman vanhemman mustamaalaamista tai syyttelyä. Esimerkiksi vanhemman uskottomuus ei kuulu lapselle. Lapsella on tarve ihailla kumpaakin vanhempaansa, eikä lapselta saa viedä pois mahdollisuutta siihen. Moittimalla toista vanhempaa ihminen moittii samalla omaa lastaan. Lapsi ajattelee, että hänessäkin täytyy olla jotain vikaa, jos vanhemmassakin on.

Ketju on lukittu.