Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Emilia Vuorisalmi olisi ollut kaunis ja omillaan toimeentuleva, lämmin ja mukava vaimo Mikolle. Harmi, ettei suhde kestänyt pidempään. Emilia on hyvissä väleissä edelleen exänsä Leppilammen kanssa, ei tarvinnut riidellä.
Kannattaa ilmoittaa näitä Helenan kunnianloukkauksia sisältäviä viestejä asiattomiksi. Ylläpidon on lain mukaan ne poistettava, ellei ole mukana maalituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on elävä esimerkki ihmisestä, jonka pitää koko ajan todistella jotain. Katsokaa minua, tässä minä nyt ajan autoa ihan itse ja olen tälläytynyt jopa silloin, kun vien lapsiani kouluun! Katsokaa minua, kun ajelin 30 + min. suuntaansa ja kävin vaihtamassa vaatteet, kun minun pitää ihan itse hoitaa tärkeitä asioita! On lakiasioita, poliiseja ja lääkäreitä. Kamalasti kaikkea!
Kuunnelkaa minua, kun nyt kerron teille, miten minua on taas kiusattu! Ai, millä tavalla minua on kiusattu? No, kuulkaa kaikki, kaikin mahdollisin tavoin. En pääse omistamaani taloon. Ja kyllä se minun mielestäni minun taloni on. Minulta on katkottu vedet, sähköt ja netit. Ja lapsiakaan ei annettaisi tavata, mutta odottakaapas hetkinen, nyt kuvaankin teille niitä lapsia, jotta kaikki voitte omin silmin todeta, miten minua yritetään estää tapaamasta lapsiani! Lisäsin teidän iloksenne videon, kun nuorimmaisella lapsel
Toiset pystyvät kirjoittamaan järkevää tekstiä pitkätkin rimpsut helposti, mutta ehkä sun on sitä vaikea ymmärtää, kun sulla menee aikaa noiden emojien piirtelyyn, etkä siltikään saa sanotuksi mitään järkevää.
The biggest communication problem is, we do not listen to understand. We listen to reply
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena tällä hetkellä hyvä äiti? Asuu omasta tahdostaan eri maassakin kuin lapset. Koditon rahaton kädetön. Ei ole mitään ilman Mikko Koivua. Sekö sitä erinomaisuutta on? Taistella vuosia häviten?
Miten sua näin sairaan paljon tuntemattomien asiat liikuttaa? Ootko hyvä ihminen kun pahaa nettiin kirjoitat?
Milloin niitä oikeuden päätöksiä on luvassa? Nämä Hellun sisällöttömät toisiaan toistavat storyt alkaa jo kypsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mm. tällaisen ohjeen sain erotilanteessa terapeutiltani, joka auttoi minua käsittelemään vaikeaa eroa:
Erotarina ei saa olla jommankumman vanhemman mustamaalaamista tai syyttelyä. Esimerkiksi vanhemman uskottomuus ei kuulu lapselle. Lapsella on tarve ihailla kumpaakin vanhempaansa, eikä lapselta saa viedä pois mahdollisuutta siihen. Moittimalla toista vanhempaa ihminen moittii samalla omaa lastaan. Lapsi ajattelee, että hänessäkin täytyy olla jotain vikaa, jos vanhemmassakin on.
Huomasin ajattelevani pojasta hallista jääkiekkovarusteissa, että pikku Mikko. Sitten muistin Helenan kertoman isä Mikosta 😞
Vierailija kirjoitti:
Emilia Vuorisalmi olisi ollut kaunis ja omillaan toimeentuleva, lämmin ja mukava vaimo Mikolle. Harmi, ettei suhde kestänyt pidempään. Emilia on hyvissä väleissä edelleen exänsä Leppilammen kanssa, ei tarvinnut riidellä.
Ei ole vaikeaa arvata miksei kestänyt. Tää Emiliahan on ihan out of league Mikolle. Tajusi väistää luodin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena tietoinen, että jos hän siirtäisi lasten kirjat itsensä kanssa samaan paikkaan (tässä tapauksessa siis Kakskertaan) hän saisi kuukausittain n. 550euroa lapsilisiä, koska saisi niihin sen korotuksen. Nyt ne Kelan maksamat lapsilisät menee Mikolle, koska lapset asuvat hänen kanssaan samassa osoitteessa.
Ja tähän vielä lisäksi Mikon maksama elatusapu, niin Helena tienaisi melkein pari tuhatta euroa kuukaudessa.
Voiko lasten osoitetietoja siirtää tosta vaan eri osoitteeseen? Ja onko Kakskerta (tuo vierastalo+tontii) luokiteltu vakinaiseen asumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Helena vie tytön kahvilaan syömään leivoksia ennen koulupäivän alkua? Eikö lapsi ole saanut aamupalaa? Ovat joutuneet lähtemään majapaikasta aikaisemmin ehtiäkseen istumaan kahvilassa.
Olisipa minunkin äitini vienyt aamiaiselle kahvilaan, luksusta. Kyllä täytyy olla ikävä ihminen, että tuollaisesta mielensä pahottaa. Suomessa on paljon lapsia joiden aamupala on lasi vettä jos sitäkään.
Ennen koulua lasten ei kuulu istua kahviloissa syömässä leivoksia.
Harmittiko sua kun kaunis Helena ja kuvankaunis tytär onnellisina nauttivat marjasmoothieta ja leivokset? Halusit heti tuon kieltää. Onneksi et pysty.
Ankeeta on hänen elämänsä ilman Mikko Koivua
Vierailija kirjoitti:
"Ja lapset käyttävät isän luona Helenan ostamia vaatteita"
Helena. Nyt kun äitisikin on siellä, niin vaihtakaa lasten vaatteet ennen kuin menevät isänsä luo.
Niitä ei sitten kannata jättää likaisena kassin pohjalle. Sun täytyy pestä ne, että saavat seuraavalla kerralla taas sun ostamat tyylikkäät kuteet päälle.
Ankeeta on hänen elämänsä ilman Mikko Koivua
Vierailija kirjoitti:
Mm. tällaisen ohjeen sain erotilanteessa terapeutiltani, joka auttoi minua käsittelemään vaikeaa eroa:
Erotarina ei saa olla jommankumman vanhemman mustamaalaamista tai syyttelyä. Esimerkiksi vanhemman uskottomuus ei kuulu lapselle. Lapsella on tarve ihailla kumpaakin vanhempaansa, eikä lapselta saa viedä pois mahdollisuutta siihen. Moittimalla toista vanhempaa ihminen moittii samalla omaa lastaan. Lapsi ajattelee, että hänessäkin täytyy olla jotain vikaa, jos vanhemmassakin on.
Pidän tästä. Tätä samaa ohjetta käsitellään myös eroseminaareissa.
Vierailija kirjoitti:
Helena sai tällaisen neuvon, oikeudelta:
It is incumbent primarily on Helena - but also Mikko - to limit the exposure of the children to the Finnish tabloids. Finally, the Court observes that in this electronic age, tabloid articles are equally available to the children in the U.S. and Minnesota. With that in mind, both parties are cautioned to think cach other, this divorce, and their family oarefully about what they share about en social media and on other public platforms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on elävä esimerkki ihmisestä, jonka pitää koko ajan todistella jotain. Katsokaa minua, tässä minä nyt ajan autoa ihan itse ja olen tälläytynyt jopa silloin, kun vien lapsiani kouluun! Katsokaa minua, kun ajelin 30 + min. suuntaansa ja kävin vaihtamassa vaatteet, kun minun pitää ihan itse hoitaa tärkeitä asioita! On lakiasioita, poliiseja ja lääkäreitä. Kamalasti kaikkea!
Kuunnelkaa minua, kun nyt kerron teille, miten minua on taas kiusattu! Ai, millä tavalla minua on kiusattu? No, kuulkaa kaikki, kaikin mahdollisin tavoin. En pääse omistamaani taloon. Ja kyllä se minun mielestäni minun taloni on. Minulta on katkottu vedet, sähköt ja netit. Ja lapsiakaan ei annettaisi tavata, mutta odottakaapas hetkinen, nyt kuvaankin teille niitä lapsia, jotta kaikki voitte omin silmin todeta, miten minua yritetään estää tapaamasta lapsiani! Lisäsin teidän iloksenne videon, kun nuorimmaisella lapsel
Sellainen ihminen kenellä on hyvä ulosanti, sekä taito osata ilmaista asiat käyttäen sarkasmia. 🙃
(Jos lainaus ei toimi, niin tämä oli vastaus ikuisuusaiheeseen -millainen ihminen jne.)
Miksei Koivun Mikolle kelpaa suomalainen jalat maassa oleva nainen. Kun pitää ulkomaan bimboja vaan koluta läpi. Onko Suominainen liian itsenäinen, kun ei mene kiilusilmäisesti rahan perässä, niin on vaikeampi pompottaa?! Nuo ulkomaan harakat lentöä kiiltävän blingblingin perään, mitä iloa miljonäärimikko sellaisesta saa, vallan tunnettako.
No, vakka on kantensa valinnut, jääkiekkoilijat on miesbimboja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilmoittaa näitä Helenan kunnianloukkauksia sisältäviä viestejä asiattomiksi. Ylläpidon on lain mukaan ne poistettava, ellei ole mukana maalituksessa.
Eipä ne poista noita todellisia törkytekstejä mitä Nataliesta kirjoitellaan, niin miksi ne Helenan itsensä julkituomaa tekstiä täältä poistaisi.
Loppupeleissä kuitenkin jokainen vastaa omista sanoistaan. Kukaan ei ole anonyymi. Ei edes tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mikolla oli lääkäri tyttöystävä myös vielä 2010. Eli nämä tyttikset eivät ilmeisesti halunneet lätkävaimoiksi. Helena halusi.
Millainen ihminen jaksaa kirjoittaa näin pitkän viestin täynnä paskaa ja pakonomaista helluvihaa? 😂 viime yönäkö tän rustasit? 🤣🤣
Sinä se puolestasi jaksoit kirjoittaa pari lausetta ja laittaa värikkäitä kuvia sekaan. Täytyy olla raskasta yrittää keksiä kaikille kommentoijille jotain mukamas nasevaa kommenttia. Tsempit!
Onko Helena tällä hetkellä hyvä äiti? Asuu omasta tahdostaan eri maassakin kuin lapset. Koditon rahaton kädetön. Ei ole mitään ilman Mikko Koivua. Sekö sitä erinomaisuutta on? Taistella vuosia häviten?