Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Lapset ovat mielummin äitinsä kanssa, se on selvää jo nyt. Lapset pitäisi määrätä kokonaan äidilleen ja pois Suomen Turusta! Lasten äidinkieli ei ole turku, äidinkieli on viro ja lapset ovat amerikkalaisia ja käyneet englanninkielistä koulua aiemmin.
"He turned of the wifi from my house", sanoo Helena stoorissaan. Mutta eihän se ole Helenan talo ja ei taida olla Helenan maksama wifikään, kun toinen voi sen päältä pois laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän mammat hoki kuorossa kuukausikaupalla "kyllä ne lapset sopeutuu". mitään muuta ei saa sanoa tai ongelmia mainitaan, tai mammat vetää herneen nenään
Kun kyllä Suomi on niin täydellinen paikka ja kaikki on vaan täydellistä ja ihanaa hattaraa kaikille
Niinhän ne lapset sopeutuukin. Varsinkin, jos heitä tuetaan siinä. Mutta jos sitä sopeutumista haitataan, siinä menee kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat mielummin äitinsä kanssa, se on selvää jo nyt. Lapset pitäisi määrätä kokonaan äidilleen ja pois Suomen Turusta! Lasten äidinkieli ei ole turku, äidinkieli on viro ja lapset ovat amerikkalaisia ja käyneet englanninkielistä koulua aiemmin.
En tiennyt että turku on kenenkään äidinkieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on melkein 14 000 seuraajaa instanavigationissa ja siellä se lataa lasten asioita .
Ei helena ole instanavigationissa vaan instagramissa. Navigation on niille, jotka on instassa blokattu.
Kyllä. Kaikki ovat somessa, kaikilla on insta.
Vierailija kirjoitti:
Moi Helena. Ulkopuoliselle ei ole näyttänyt ollenkaan siltä, että lapset ovat mieluummin äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt käy ilmi se ettei Helena kykene järjestämään lasten arkea ja ottamaan vastuuta yhteishuoltajuudesta. Asuu tahallaan kaukana keskustasta vaikka voisi vuokrata asunnon lähempää. Rahaa kyllä on jos on varaa maksaa huoneistohotellista Minnesotassa ja ostaa kymppitonneja maksava katumaasturi. Sekä lennellä Suomen ja Amerikan väliä.
Sama juttu oli jo juhannuksena, vaikka ei ollut koulua eivätkä harrastukset pyörineet. Ruokailuja, nukkumista ym rutiineja ei pystynyt Helena asianmukaisesti huolehtimaan. Itse vielä julkisesti valitti ja kertoi. Arvasihan sen, että nyt ongelmat vaan lisääntyvät. Samoin syyttely. Muiden vika taas, vaikka on äitiviikko ja hänen velvollisuutensa hoitaa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että turku on kenenkään äidinkieli
Miksei olisi? Onhan jo Turku law, Turun sinappi ja Turku on entinen pääkaupunkikin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien turku on ollut kieli? Tiedän, että Turussa on oma murre, mutta että kielikin. Kaikkea uutta sitä vauvapalstalta oppii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä typeryksiä löytyy.
Olihan taas hyvät stoorit Helenalla. Minä niin pystyn samaistumaan tuohon Helenan tilanteeseen, kun olen käynyt samat asiat läpi. Onneksi olen sen verran vahva ja omilla jaloillani seisova, että ei pienet puhurit kaada eikä isommatkaan. Pitää vaan oman pään kylmänä. Monesti olen miettinyt, jos tilanteessani olisi ollut henkisesti heikompi ihminen, niin mistähän hänet tänä päivänä löytäisi. Lapsilisärahatkin on nyt sitten Helenalta jäädytetty. Minun olisi pitänyt antaa nekin hänen säästötililleen. Sanoin, että en voi niin tehdä vaikka miten haluaisin. Tosin palstalaisten mielestä ei voi löytyä toista yhtä hullua kuin Helena on. Minä taas olen elävä esimerkki siitä, että kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan taas hyvät stoorit Helenalla. Minä niin pystyn samaistumaan tuohon Helenan tilanteeseen, kun olen käynyt samat asiat läpi. Onneksi olen sen verran vahva ja omilla jaloillani seisova, että ei pienet puhurit kaada eikä isommatkaan. Pitää vaan oman pään kylmänä. Monesti olen miettinyt, jos tilanteessani olisi ollut henkisesti heikompi ihminen, niin mistähän hänet tänä päivänä löytäisi. Lapsilisärahatkin on nyt sitten Helenalta jäädytetty. Minun olisi pitänyt antaa nekin hänen säästötililleen. Sanoin, että en voi niin tehdä vaikka miten haluaisin. Tosin palstalaisten mielestä ei voi löytyä toista yhtä hullua kuin Helena on. Minä taas olen elävä esimerkki siitä, että kyllä voi.
Korjaan miehen säästötilille.
Aikuinen ihminen uhriutuu ja valittaa kun ei kykene järjestämään elämäänsä niin että pystyy hoitamaan oman osuutensa yhteishuoltajuudesta. Se avioehtomiljoona oli sitä varten että järjestää elämänsä Turussa itselleen ja lapsille. Sensijaan päätti heittää sen menemään.
Jos oma ero on ollut noin riitaisa, niin kannattaa katsoa peiliin. Kommunikaatiossa ja tunnesäätelyssä lienee silloin kehitettävää.
Englanninkielisessä stoorissa sanoi, että Mikko lopettaa elatusmaksujen maksamisen. Suomenkielisestä viestistä ymmärsin, ettänoli ollut lapsilisistä. Kummasta Hellu puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos oma ero on ollut noin riitaisa, niin kannattaa katsoa peiliin. Kommunikaatiossa ja tunnesäätelyssä lienee silloin kehitettävää.
Minä en ole puhut riidoista mitään. Vaan yhteisten lasten asioiden järjestämisestä. Olen rauhaa rakastava ihminen ja en osaa edes riidellä.
Olen opiskellut englannissa ja puhun kieltä hyvin. Olen huomannut, että Helena kertoo englanniksi osin toista tarinaa. Varmaan ajattelee, että jenkkikaverit eivät kuule kuitenkaan Suomessa puhuttuja asioita ja uskovat siksi vahvemminkin väriteltyjä satuja kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielisessä stoorissa sanoi, että Mikko lopettaa elatusmaksujen maksamisen. Suomenkielisestä viestistä ymmärsin, ettänoli ollut lapsilisistä. Kummasta Hellu puhuu?
Ei varmaan tiedä itsekään. Oikeudessa kuulemma määrätty Mikkoa maksamaan lapsilisät Helenalle. Ei amerikkalainen oikeusistuin päätä kenelle Suomessa lapsilisät maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole puhut riidoista mitään. Vaan yhteisten lasten asioiden järjestämisestä. Olen rauhaa rakastava ihminen ja en osaa edes riidellä.
Kannattaa opetella riitelemään rakentavasti. Se on ihan tervettä, jos siihen ei jää kiinni. Terveempää ehkä kuin kantaa katkeruutta ja jorista muinaisesta erostaan netissä niin, että ei näe itsessään mitään vikaa.
Menikö Helena ne Mikon maksamat lapsilisät solarium laskuun, tekoripsiin ja vaalennuksiin? Ei varmaan Mikosta ollut ihan reilua, saattoi siksi katkaista tuen..