Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
On kyllä törkeää tuo Helena Koivun julkinen valitus yhteishuollon toimimattomuudesta ja exän syyttely. Itse ollut paikalla vain silloin tällöin.
Ajatelkaa, jos Mikko Koivu toimisi kuten Helena. Kai hänellä on Helenan ja Helenan kannattajienkin mielestä oikeus samaan.
Aina kun olisi ollut Helenan vuoro hoitaa lapsia vimeisen vuoden aikana, Mikko olisi julkaissut Instassa videon ja valittanut, miten tässä on odoteltu tosi pitkään, mutta äitiä ei näy eikä kuulu. Onpa pahasti myöhässä.
Mikon vieressä seisoisivat totiset lapset kassit kädessä.
Tuollaista "omaa lääkettä" Mikko olisi voinut halutessaan syöttää Helenalle kymmeniä kertoja.
Täytyy osata organisoida niin se helpottaa kummasti elämää. Tehdä ihan lukujärjestys niinä päivinä kun on lapset.
Minua kummastuttaa miksi aikuinen ihminen kuvittelee, että on pakko päivittää jokainen perhedraama someen. Aloittaa usein päivityksensä "minulla jäi eilinen päivitys tekemättä" ja sitten kertoo eiliset draamat, jotka voi olla mitä vaan lasten kuljettamisen erimielisyyksistä vanhojen kaiveluun. Ihan todella erikoista jakaa tuolla tavalla lasten asioita noin yksityiskohtaisesti ja kuvitella, että somessa juorunnälkäisille kyttääjille olisi oikeasti tarpeellista jakaa yksityisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi puhumaan lastensuojeluun kun valittaa autossa Mikkoon liittyen asioita ja sivuaa myös lasten asioita.
Entä sitten? Älä seuraa jos et pidä kontentista. Hänellä oikeus puhua
Oikeus puhua JA velvollisuus vastata puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Natalie? Ketä ne on?
2 ympäriinsä ***** idaria.
Paljonko Sanoma sinulle tuosta mielipiteestäsi maksoi? Vai maksaako Helena niinku sinun kokemusasiantuntijana olemisestasi? Niinku #hengellinen kiusanteko tällä kertaa?
"Mikko oli viime pe pulassa, kun piti yksin huolehtia lapset äidilleen. Lapsia ei oltu viety kouluun ja vaatekassien pakkaamisessa kesti yli 2 tuntia."
Mun tutuista kukaan ei kuskaa lapsia kouluun. Menevät ihan itse kävellen tai pyörällä.
Todella kummallista myös Helenan tuoreimmassa päivityspurskauksessa on se, että valittaa, että toinen osapuoli ei kommunikoi. No, aika harva varmaan kommunikoi kovin runsaasti, jos siinä on läsnä riski, että kaikki kommunikaatio vuodetaan someen. Luottamus on mennyt ja silloin kuka tahansa ottaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten oppimis sekä terveys asiat ovat yksityisiä eikä niitä pidä julkisesti jakaa somessa! Helena ei kunnioita lastensakaan yksityisyyttä pätkän vertaa. Tyttö jo sen ikäinen, että hänen kaverinsakin voivat seurata eikä varmasti halua julki omia henkilökohtaisia asioitaan. Tämä toiminta on jo aivan sairasta, onneksi lastensuojelu varmasti seuraa toimintaa. Äiti kuvaa ja tuuttaa kaikelle kansalle nähtäväksi heidän elämäänsä.
Älä puhu paskaa. Lastensuojelu ei seuraa someja eikä helena ole mitään lasten ongelmista jakanut. Ole mielumminhuolissasi vanhemmista, jotka jakavat lastensa intiimejä kuvia, niitäkin on
Mulla riittää huolta molemmille.
Vierailija kirjoitti:
"Mikko oli viime pe pulassa, kun piti yksin huolehtia lapset äidilleen. Lapsia ei oltu viety kouluun ja vaatekassien pakkaamisessa kesti yli 2 tuntia."
Mun tutuista kukaan ei kuskaa lapsia kouluun. Menevät ihan itse kävellen tai pyörällä.
Nämä lapset vielä asuvat käytännössä koulun vieressä, joten koulumatka kestäisi kauemmin, jos ensin pitäisi ahtautua autoon, kiinnitellä turvavyöt, ajaa se minuutin matka, kunnes oltaisiin perillä. Suomessa lapset menee kouluun omineen, kävellen tai pyörällä, ennen mentiin suksilla kesät talvet.
Nyt Helena Koivun instastooreissa on useita liikkuvassa autossa kuvattua videota. Käsittääkseni kuski ei saa käyttää matkapuhelinta ajaessa?
Helena valittaa että yhteishuoltajuus ei toimi vaikka tekee itse kaikkensa ettei se toimisi. Helenalle tiedoksi: yhteishuoltajuus ei ole sitä että lapsista huolehditaan myös toisen vuorolla, se on sitä että molemmat huolehtivat heistä omalla vuorollaan. Vanhemman velvollisuus on järjestää elämänsä niin että kykenee hoitamaan osuutensa huoltajuudesta. Niinkuin Mikko tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella todella surullista jos/kun Helena jakaa Instagramissa lastensa sairaus/terveystietoja ja tietoja esimerkiksi kouluasioista. Tuo on myös laitonta, koska yhteishuoltajuus.
Kai lapsilla on yksityisyyden suoja..
Helenan tukijoiden mukaan siitä ei tarvitse välittää.
Outo ihminen tämä helena. Ei näe omassa toiminnassa mitään väärää. Unohtaa lapset isälleen moneksi kuukaudeksi ja lähtee lomailemaan. Tosi hyvä äiti on omasta mielestään ja Mikko huono isä. Jotenkin niin sairasta haukkumista. Jos Mikko sanoo kyllä niin helena ivallisesti haukkuu että olisi pitänyt sanoa ei, jos Mikko sanoo ei niin olisikin pitänyt sanoa kyllä. Hankkisi helena jo oman elämän eikä riippuisi mikossa. Mikolla kohta jo uusi, hieno vaimo. Vaikka luulen että silloin vasta helena räjähtää kunnolla. Voimia vaan Mikolle, lapsille ja uudelle vaimolle. Koittakaa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikolta hajoaisi pakka viikossa jos ei olisi Nattya ja vanhempiaan ynnä muita jatkuvana apuna! Onneksi auttavat pulassa olevaa isää ja lapsia. Ja onneksi on koulu ja harrastukset niin lapset ovat paljon poissa kotoa.
Varmaan Mikkokin tarvitsee apukäsiä ja miksi ei saisi tarvita. Ei kukaan ole sellaista väittänytkään. Mikko toimii valmentajana ja jos nyt edes sen verran tiedät, niin valmentaja on paikalla silloin kun on treeniaika. Ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Helenallekin on tarjottu jos mitä asuntoa ja apua lasten kuljetukseen, mutta Helena ottaa asian niin, että hänen lapsiaikaansa rajoitetaan. Olisi kiitollinen, kun häntä kyllä yritetään auttaa, mutta sana kiitollisuus ei kuulu Helenan sanavarastoon. Uhriutuminen ja haukkuminen on enemmän se Helenan juttu.
Ei, täällä onkin sanottu, ettei Helena saa tarvita apukäsiä ja on huono jos ei
Ai missä on sanottu? Onkohan kuitenkin sun omaa tulkintaa ja uhriutumista tuo?
Helena sanoi yhdessä videossa, että lapset ei osaa kieltä, ja seuraavassa, että osaavat ihan hyvin.
Pitäiskö Helena tukea niitä lapsia jos niillä on vaikeaa? Eikä valittaa?
Kaikilta lapsilta vaaditaan koulussa nykypäivänä todella paljon. Sinun lapsesi eivät ole poikkeus. Jenkkilässä saattoi olla eri meininki, mutta siellä ihmiset muutenkin tyhmiä. Hellu sopisi hyvin joukkoon.
Helena puhuu uusimmassa stoorissaan myös siitä kuinka on sairasta, miten häntä kiusataan. Mitenköhän hän näkee tuon julkisen jatkuvan nillittämisen eksästään. Minulle se näyttäytyy nimenomaan kiusaamisena. Eli ainakin tällä tavalla ulkopuoliselle näyttää siltä, että kiusaaja ei tässä ole Helenan eksä vaan Helena itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Natalie? Ketä ne on?
2 ympäriinsä ***** idaria.
Paljonko Sanoma sinulle tuosta mielipiteestäsi maksoi? Vai maksaako Helena niinku sinun kokemusasiantuntijana olemisestasi? Niinku #hengellinen kiusanteko tällä kertaa?
Niinku tyypistä tuli mieleen Helenan ykkösfani, jolla taisi yöllä mennä oma instapäivitys överiksi. Kummasti hävinnyt se päivitys, outo juttu. Oli kyllä taas tasoa törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku luulee, että kenellekään olisi minkään maailman intressiä maksaa johonkin keskusteluryhmään maalituksesta? Helena tarjoaa ihan oma-aloitteisesti Instaan enemmän kuin tarpeeksi todisteita epävakaudestaan ja ristiriitaisuuksista.
Oletko tyhmä? Tämä palstahan pyörii mainostajien tuloilla! Et taida ymmärtää median toiminnasta mitään, mutta eihän sille minkään voi.
No mikä näistä täällä pyörivistä mainoksista on Mikon?
Helena, Kakskerta ei ole sinun kotisi. Hanki oma!
Maksa omat laskusi, vetesi ja sähkösi! Mikko EI OLE isäsi! Vaan ex mies ja olette eronneet.
Ja lapsilisä on lapsia varten. Ei varmaan maksa jos on osoitettu, että se on mennyt vain Helenan omiin menoihin! (Voisin veikata, että tästä löytyy jopa laki (ei Mikko Koivu Law, vaan ihan Suomen), että tuen voi katkaista jos sen käyttökohde on epärehellinen.
Mikko pelasi NHLssa Edinan lähellä. Osti talonkin että saa lapsia tavata v 2021. Kyllä Mikko on osuutensa hoitanut. Helenalla näyttää nyt tuottavan vaikeuksia, Helenallahan oli paljon apukäsiä ja nyt tuottaa vaikeuksia. Rutiinit, kyllä se sitte alkaa menemään. 2 viikkoa saa lonkkaa vetää.