Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Helenan kuuluisa kirje tuomarille;
I am asking that I could spend the Christmas in our Edina home or that Mikko would provide me and the children a place where we can stay.
My children are not doing well and I am extremely worried about them and their mental health. I have tried to communicate with Mikko about the face timing with children as well as some concerns about the kids that I have raised to Mikko, I have emailed, I have texted, I have called, but I do not get any response from him. I tried to call on Oskars 5th birthday whole day, I asked Mikko I would like to talk to Oskar and I did not get any answer from him.
Im very concerned how this has and will affect to our children. Our children, each of them need therapy. I have communicated about this to Mikko when he took the kids to Finland, that it is extremely important that kids will get therapy as this has been very hard for them when
Minulla huono enkku, voisko joku pelkistetysti kertoa, mitä sanotaan? Kiitos
Miksi Jumala ei anna Helenalle rahaa ja oltava? Miksi ottaa kaiken pois?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä
"Jos Helena ei voi olla mökillä, niin hän ei saa olla lastensa kanssa."
Kakkki eronneet menevät eksän nurkkiin, jotta voi olla lasten kanssa?
Turussa on varmasti vpaljon vuokra-asuntoja ja sosiaali auttaa.
"Tätä on sydäntäsärkevää lukea 😢"
Mikon omistama talo oli myyty jo tuossa kohtaa tai oli ainakin myynnissä. Tyhjä talo - sinnekö Helena olisi lapset vienyt? Vai olisko Mikon pitänyt se kalustaakin? Tietysti jouluruokakin valmiina, kuusi koristeltuna ja lahjat paketeissa kuusen alla.
Kyllä keski-ikäisen ihmisen, eronneen naisen on itse järjetettävä elämisensä eron jälkeen.
Helena ei vaan tunnu pääsevän irti Mikosta ja Mikon paksusta lompakosta. Mikko on meneossa naimisiin Natalien kanssa, joten paluuta menneisyyteen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala ei anna Helenalle rahaa ja oltava? Miksi ottaa kaiken pois?
*oltava. Uutta autoa, taloa apulaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I am asking that I could spend the Christmas in our Edina home or that Mikko would provide me and the children a place where we can stay.
My children are not doing well and I am extremely worried about them and their mental health. I have tried to communicate with Mikko about the face timing with children as well as some concerns about the kids that I have raised to Mikko, I have emailed, I have texted, I have called, but I do not get any response from him. I tried to call on Oskars 5th birthday whole day, I asked Mikko I would like to talk to Oskar and I did not get any answer from him.
Im very concerned how this has and will affect to our children. Our children, each of them need therapy. I have communicated about this to Mikko when he took the kids to Finland, that it is extremely important that kids will g
No ei se Mikko mikään enkeli ole, jos ei poika ja äiti saa jutella pojan synttärinä. Ainakin pitäisi ilmoittaa, että voitte soitella päivänä x, olemme synttäripäivänä puhelinverkon ulottumattomissa. Vanhempien riidat eivät saa tuohon vaikuttaa.
Googlen käännös;
Pyydän, että voisin viettää joulun Edina-kodissamme tai että Mikko tarjoaisi minulle ja lapsille majoituksen. Lapseni eivät voi hyvin, ja olen erittäin huolissani heistä ja heidän mielenterveydestään. Olen yrittänyt kommunikoida Mikon kanssa kasvojen ajoituksesta lasten kanssa sekä eräistä Mikolle kasvattamistani lapsista koskevista huolenaiheista, olen lähettänyt sähköpostia, tekstannut, olen soittanut, mutta en saa häneltä mitään vastausta. Yritin koko päivän soittaa Oskarin 5-vuotissyntymäpäivänä, kysyin Mikolta, että haluaisin puhua Oskarin kanssa, enkä saanut häneltä vastausta. Olen hyvin huolissani siitä, miten tämä vaikuttaa ja tulee vaikuttamaan lapsiimme. Lapsemme, jokainen heistä tarvitsee terapiaa. Olen kommunikoinut tästä Mikolle, kun hän vei lapset Suomeen, että on erittäin tärkeää, että lapset saavat terapiaa, koska tämä on ollut heille erittäin vaikeaa.
Talo Suomessa, jonka kiinteistöstä olen omistanut 50 %, suomalaiset asianajajani neuvovat minua olemaan allekirjoittamatta sitä paperia. Maksan edelleen kiinteistöveron myös tuosta talosta. Kunnioittuneena viimeisimmästä tilauksestasi ja seurasin sitä, mitä minulta pyydettiin tekemään, jotta saan 196 458 luopumista kodistani 3 päivässä ja autostani 7 päivässä. Edellinen asianajajani James Todd selitti myös määräyksen. Tässä on mitä hän sanoi, tämän jos sähköpostistaan minulle: Seurasin ja tein mitä tilattiin, en ole vieläkään saanut näitä rahoja. Kunnioittavasti pyydän, että Mikko siirtäisi nämä rahat pankkitililleni. - Sinut määrätään palauttamaan 2018 Chevy Suburban Mikolle 7 kalenteripäivän sisällä tästä päivästä. (Logistisesti voimme suorittaa siirron asianajajan kautta.)
- Mikon ei tarvitse maksaa sinulle 196 458 dollaria ennen kuin 7 kalenteripäivää sen jälkeen, kun olet palauttanut kotitilan ja esikaupunkialueen hänelle hyvässä kunnossa (jollei normaalista kulumisesta), tämä tarkoittaa, että saat tämän loppumaksun vasta kun olet palauttanut hallintaansa. kodista ja autosta Mikolle Seurasin ja tein mitä tilattiin, en ole vieläkään saanut näitä rahoja. Kunnioittavasti pyydän, että Mikko siirtäisi nämä rahat pankkitililleni.
Ymmärrät varmaan kirjeen idean!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Im very concerned how this has and will affect to our children. Our children, each of them need therapy. I have communicated about this to Mikko when he took the kids to Finland, that it is extremely important that kids will g
Helena pyytää, että saisi lapset Jenkkeihin jouluksi ja että Mikko maksaisi kulut ja järjestäisi paikan. Siihen ei suostuttu. Helenahan tuli sitten Suomeen ja haki lapset joulupäivänä tai tapanina ja viettivät sitten suvun kanssa aikaa Virossa.
En muista, vastattiinko noihin muihin huolenaiheisiin. Helena oli huolissaan lasten mielenterveydestä. Mikko ei ole vastannut hänen yhteydenottoihinsa.
Sitten hän kertoi, ettei saanu poikaansa puhelimeen tämän syntymäpäivänä.
Helenan pitäis rukoilla rahaa. Jos tämä ei ole Jumalan tahto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon pitäisi ottaa sähkösopimus pois vierastalosta
No eikö se jo ottanutkin.
Ottiko?
No tavallaan. Mikko pyysi ulkosmyrskyjä ja sähkökatkoja. Bad boy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mennyt USA:han kolme kertaa yksin alaikäisen lapseni kanssa Estalla. Kertaakaan ei ole kukaan mitään lupalappuja kysellyt. (Sellainen on luonnollisesti ollut mukana, mikäli joku olisi kysellyt.) Ei lentoyhtiö eikä rajaviranomaiset.
Allekirjoitan, että näin se on.
Minä sain pari vuotta sitten soiton alaikäiseltä lapseltani että ex-mieheni on vienyt hänet Usaan ja hän on isänsä kanssa siellä lomalla.
Ex-mies ei kysynyt minulta mitään lupaa eikä edes ilmoittanut että vie lapsen pois Suomesta. USAssa ei myöskään rajalla kysytty minun eli toisen huoltajan lupalappuja .
Eli lapsen saa kyllä lain mukaan viedä lomalle ulkomaille ilman toisen huoltajan lupaa, olen selvittänyt tämän juristin kanssa.
Lakimiehen paparissa pyydettiinkin tapaamisaikaa tuolle jaksolle (parenting time). Voihan olla, että Helena on siihen suostunutkin. Tätähän voidaan pitää heillä ennakkotapauksena, esim. jouluna Helena voi sanoa, että lähtevät reissuun, jonka aikana myös Mikon päiviä. Sen pitäisi myös sitten onnistua.
Siis niin huolissaan Helena on ollut lasten mielenterveydestä, että päätti sitten jatkaa asumista Jenkeissä sen sijaan että olisi tullut lasten luo. Niin huolissaan oli kesälläkin, että päätti lähteä jenkkeihin taas liki kahdeksi kuukaudeksi. Niin huolissaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Googlen käännös;
Pyydän, että voisin viettää joulun Edina-kodissamme tai että Mikko tarjoaisi minulle ja lapsille majoituksen. Lapseni eivät voi hyvin, ja olen erittäin huolissani heistä ja heidän mielenterveydestään. Olen yrittänyt kommunikoida Mikon kanssa kasvojen ajoituksesta lasten kanssa sekä eräistä Mikolle kasvattamistani lapsista koskevista huolenaiheista, olen lähettänyt sähköpostia, tekstannut, olen soittanut, mutta en saa häneltä mitään vastausta. Yritin koko päivän soittaa Oskarin 5-vuotissyntymäpäivänä, kysyin Mikolta, että haluaisin puhua Oskarin kanssa, enkä saanut häneltä vastausta. Olen hyvin huolissani siitä, miten tämä vaikuttaa ja tulee vaikuttamaan lapsiimme. Lapsemme, jokainen heistä tarvitsee terapiaa. Olen kommunikoinut tästä Mikolle, kun hän vei lapset Suomeen, että on erittäin tärkeää, että lapset sa
Kiitos. 👍
Helenan instassa ihanan hiljaista. Hyvä!
Johtuuko tämä hiljaisuus siitä, että tietää tulevansa häädetyksi Kakskerrasta?
Käyttääkö aikaansa asunnon etsimiseen?
Vai onko vaan täysin lamaantunut, kun toiveet eivät toteutunutkaan?
Helenan suorittama uhkailu ja kiristys eivät tehonnet Mikkoon ja nyt pitää keksiä jotain muuta...
Onneksi lapset ovat reippaita ja saavat vierastalon lämpimäksi ja ruokaa syötäväksi.
Kohta lapset palautuvat Mikolle ja Natalielle. Uusi viikko voi alkaa turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon pitäisi ottaa sähkösopimus pois vierastalosta
No eikö se jo ottanutkin.
Ottiko?
No tavallaan. Mikko pyysi ulkosmyrskyjä ja sähkökatkoja. Bad boy...
Mikko on ukkosjumala! Vitsejä se pystyy kaikkeen.
Miksi Mikko ei sano venäjän pressalle, että lopettaa sodan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikko voi lähteä kokeilemaan käräjien kautta, siitähän se nautintoa saa."
Siellähän ne yleensä hoidetaan, jos sopuun ei päästä. Ymmärtääkseni Helenallakin on joku juttu Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Oliko peräti taas yksinhuoltajuushakemus?
Miksi Helena hakee yksinhuoltajuutta? Siellä kakskerrassako hän asuisi?
Se on peliä. Kumpikin vetää nyt tilannetta kireäksi ja odottaa, kumpi luovuttaa ensiksi.
Lapsille ihan kamalaa. Olisikohan heidän parasta asua ihan jonkun muun kanssa, kunnes vanhemmat saavat asiansa kuntoon. Voisi aika lailla nopeuttaa ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Mikon omistama talo oli myyty jo tuossa kohtaa tai oli ainakin myynnissä. Tyhjä talo - sinnekö Helena olisi lapset vienyt? Vai olisko Mikon pitänyt se kalustaakin? Tietysti jouluruokakin valmiina, kuusi koristeltuna ja lahjat paketeissa kuusen alla.
Kyllä keski-ikäisen ihmisen, eronneen naisen on itse järjetettävä elämisensä eron jälkeen.
Helena ei vaan tunnu pääsevän irti Mikosta ja Mikon paksusta lompakosta. Mikko on meneossa naimisiin Natalien kanssa, joten paluuta menneisyyteen ei ole.
Antakaa olla sen viime joulun. Se meni jo. Molemmat vanhemmat saivat viettää joulun aikaa lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Helenallahan oli mahdollisuus tulla Suomeen, yhteishuolto 50/50
Joo, Helenan aina puhuu totta, eiks vaan?
Mikko ei siinä kohden ollut Turun (tai koko Suomen) tunnetuin jääkiekkosankari, vaan Mikko Ukko ylijumala, joka määräsi pahan ukonilma Turkuun. Näin ollen lätkäsankaria on tästä turha syyttää ellei sitten ole H-uskovainen, jolloin mikään fakta tätä uskoa horjuta.