Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten Helenan asianajaja on nyt neuvoja antamassa?
Ei saanut ilmaista oikeusavustajaa varattoman, kun omistaa puolet Kakskerrasta 🤭 katsottiin varallisuudeksi
Ja jenkeissä ei saanut, koska ilmeisesti pankkitili oli tuhdissa kunnossa.
On siinä Helenalla miettimistä kuinka käyttää noita rahoja jenkkitililtä ja leikkiä Suomessa varatonta.
Onkohan tuo kavallus hakea ilmaista oikeusavustajaa valtion piikkiin, vai onko kumminkin kertonut faktat?
Eihän se mikään kavallus ole, saahan sitä hakea. Se on sitten toinen juttu saako vai ei oikeusaputoimiston palveluita.
Itsellä se meni niin, että odotin, kunnes jäin eläkkeelle. Varasin sitten ajan oikeusaputoimistoon testamenttia varten. Siellä sitten kysyttiin tulot ja sen perusteella oli palkkio testamentin tekemisestä. Eläke=pienet tulot.
Sitä en tiedä, olisinko työaikana ja palkkatulojen perusteella voinut asioida siellä. Mutta ei se mikään kavallus olisi ollut vaan hylky.
Oikeusavustajan käyttö eli siinäkin tutkitaan tulot.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt herran tähden uskoko Helenaa, kun se höpötteee Mikon ja lasten Minnesotaan muuttoa. Eivät taatusti ole muuttamassa. Se on vain Helenan tapa saada näyttämään Mikko huonossa valossa. Yhyy minä jään yksin tänne, kun Mikko vie lapset.
Mutta Helenaa on kiva pelotella. Jos nyt kumminkin muuttavat. Mikko sai työtarjouksen Jereltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on kauhea kriminaali. Onkohan se pidätetty, kun niin hiljaa.
Editoi seuraavia videoitaan. Ei tuo lopeta.
Etsii myös netistä jenkkiläisiä loitsuvideoita taisteluista, ylimaallisista voimista ja kiusatuista existä.
Vaikuttaa suhtautuvan hyvin voimakkaasti tunteella asioihin, eikä lainkaan järjellä.
"Minua nauratti, kun Helena kertoi poliiseille ikkunan rikkomisen. Harva kertoo murtautumisesta poliiseille vapaaehtoisesti. Myös portin rikkominen on videolla."
Ei se ole murtautumista, jos omaan asuntoon mennessä rikkoo ikkunan. Eri asia sitten kun ei ole enää omistaja, mutta meneekö tämä virallisen rekisteripäivämäärän mukaan, eli ei voida takautuvasti syytä murtautumisesta, jos oli vielä paperilla omistaja ko. hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten Helenan asianajaja on nyt neuvoja antamassa?
Ei saanut ilmaista oikeusavustajaa varattoman, kun omistaa puolet Kakskerrasta 🤭 katsottiin varallisuudeksi
Ja jenkeissä ei saanut, koska ilmeisesti pankkitili oli tuhdissa kunnossa.
On siinä Helenalla miettimistä kuinka käyttää noita rahoja jenkkitililtä ja leikkiä Suomessa varatonta.
Onkohan tuo kavallus hakea ilmaista oikeusavustajaa valtion piikkiin, vai onko kumminkin kertonut faktat?
Eihän se mikään kavallus ole, saahan sitä hakea. Se on sitten toinen juttu saako vai ei oikeusaputoimiston palveluita.
Itsellä se meni niin, että odotin, kunnes jäin eläkkeelle. Varasin sitten ajan oikeusaputoimistoon testamenttia varten. Sie
Tarkoitin jättää jenkkitililtä mahdolliset rahat kertomatta. Jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt herran tähden uskoko Helenaa, kun se höpötteee Mikon ja lasten Minnesotaan muuttoa. Eivät taatusti ole muuttamassa. Se on vain Helenan tapa saada näyttämään Mikko huonossa valossa. Yhyy minä jään yksin tänne, kun Mikko vie lapset.
Mutta Helenaa on kiva pelotella. Jos nyt kumminkin muuttavat. Mikko sai työtarjouksen Jereltä.
Ei edellytä ulkomailla asumista. Koko joukkue on kohta valittu. Mahdolliset pelaajatkin haastateltu jo kesällä, kun olivat Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos tarkennuksesta. Itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei isä halunnut päästää lapsia Minnesotaan äidilleen kun heillä oli tuo vääntö asuinpaikasta, Edina vai Turku, ja oli saanut lapset Turkuun. Joka tapauksessa lapset eivät ole päässeet Minnesotaan sen jälkeen, kun heidät Helenalta haettiin, ja Helenalle on varmasti kova paikka olosuhteet, joissa he ovat nyt sinne menossa.
-Se aiempi "
Vaikka se on äidille kova paikka, se ei ole oikea syy aktiivisesti haitata lasten osallistumista häihin.
Helena ei osaa tai halua erottaa lasten tunne- ja muita tarpeita omistaan. Projisoi omia tarpeitaan lapsiinkin. Näinhän Dr Stahl selvityksessään totesi jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
"Minua nauratti, kun Helena kertoi poliiseille ikkunan rikkomisen. Harva kertoo murtautumisesta poliiseille vapaaehtoisesti. Myös portin rikkominen on videolla."
Ei se ole murtautumista, jos omaan asuntoon mennessä rikkoo ikkunan. Eri asia sitten kun ei ole enää omistaja, mutta meneekö tämä virallisen rekisteripäivämäärän mukaan, eli ei voida takautuvasti syytä murtautumisesta, jos oli vielä paperilla omistaja ko. hetkellä?
Hellu ei ole ollut Kakskerran minkään osan omistaja sen päivän jälkeen kun oikeus teki omaisuuden erottelupäätöksen. Eikö tämä jo mene kaaliin?
Vierailija kirjoitti:
No onko jotain päätöksiä tullut?
Odotamme lähetystä propertylta. Pysy kanavalla.
Tuolla se Helena haluaa olla kakskerrassa koivujen huviloiden ja suvun keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei ole ollut Kakskerran minkään osan omistaja sen päivän jälkeen kun oikeus teki omaisuuden erottelupäätöksen. Eikö tämä jo mene kaaliin?
No eikös hän jökötä siellä Kakskerrassa juuri sen takia, ettei ratkaisu näy vielä rekistereissä? Tai että on valittanut ja asia ei siksi vielä paperilla valmis?
Onko Helenan insta julkinen ? Miten se jaksaa päivästä toiseen tuollaista tarinointia. Vai onko seonnut ihan lopullisesti. Ikää ei paljon joten jatkaisi matkaa ja hyväksyisi sen, että Hänen ja Mikon liitto on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se Helena haluaa olla kakskerrassa koivujen huviloiden ja suvun keskellä.
Mutta kun sinne huvilalle ei saa Koivut mennä silloin kun Helena on kotonaan.
Helena pelkää Mikon äitiä Tuirea, eli ei taida enää Helena uskaltaa tuutata instaansa täyteen omia totuuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme lähetystä propertylta. Pysy kanavalla.
Koska Kakskerta Ranch-TV:n lähetys yleensä alkaa, eikö se näihin aikoihin ole?
Vierailija kirjoitti:
Mikon kantsis oikeasti olla pois tuolta Kakskerrasta, kunnes Helena häädetään. Ei Helena kauaa siellä yksin jaksa olla. Mikko ruokkii Helenan voimia kiusata. Ei mitään kontaktia. Olkoon omissa oloissa, ettei saa voimaa.
Täytyyhän kiinteistöllä syyshuollot tehdä eli juurikin lehtien poistot kouruista jne. ennen pakkasia ja lumentuloa.
Helunan seuraajamäärä instassa on taas noussut noin tuhannella. Aikamoista sirkushuvia kansalle, harva varmaan häntä vakavissaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos tarkennuksesta. Itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei isä halunnut päästää lapsia Minnesotaan äidilleen kun heillä oli tuo vääntö asuinpaikasta, Edina vai Turku, ja oli saanut lapset Turkuun. Joka tapauksessa lapset eivät ole päässeet Minnesotaan sen jälkeen, kun heidät Helenalta haettiin, ja Helenalle on varmasti kova paikka olosuhteet, joissa he ovat nyt sinne menossa.
-Se aiempi "
Vaikka se on äidille kova paikka, se ei ole oikea syy aktiivisesti haitata lasten osallistumista häihin.
Helena ei osaa tai halua erottaa lasten tunne- ja muita tarpeita omistaan. Projisoi omia tarpeitaan lapsiinkin. Näinhän Dr Stahl selvityksessään totesi jo vuosia sitten.
Helenalle oma itse ja ulkonäköminä minä Helena jääkiekkoilijan vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Se aiempi "
Uskomattomalta kuulosti, kun Helena viime videoissaan projisoi ja syytti taas Mikkoa omista tekemisisttään. Miten se muka oli Mikko, joka juhannuksena lasten läsnä ollessa alkoi puhua väitetystä uskottomuudesta. Me ns juhannusvideot nähneet tiedämme, että asia oli täysin päinvastoin.
Helena itse rynnisti päähuvilalle sättimään asiasta ja vei lapsetkin mukanaan. Oli jopa manipuloinut lapset huutelemaan ja kyselemään ko. asiasta. Helena vielä kuvasi ja julkaisi todistusaineiston, miten itse häiriköi muita. Luuleeko Helena todella, että ihmiset eivät muista? Kyllä muistetaan. Monella on nuo videot tallessakin.