Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen, eli älykkö

Vierailija
10.07.2023 |

Miksi se harmittaa sinua? Niin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pitää erikseen mainita, eli älykkö. Sama kun sanoisi erikseen, et bensa-asemalta saa bensaa.

Vierailija
2/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mensan jäsen mutta en tiedä mikä on älykkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä luulet :)

Vierailija
4/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, mutta huvittaa kun sitä pitää näin mainostaa. Toki hienoa jos sinun itsetunto tällä avaksella parani!

Vierailija
5/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne montaa mensalaista, mutta olemattomalla otannalla voin sanoa etten menettäisi mitään jos en tuntisi yhtään mensan jäsentä.

Vierailija
6/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, koska itsekin pääsisin Mensan jäseneksi aika vaivattomasti jos ajattelisin jäsenyyttä tarvitsevani johonkin.

Saatat olla loogisesti älykäs kun kerran Mensan jäseneksi olet päässyt. Sen sijaan sydämen sivistystä ja aitoa viisautta sinulta näyttää puuttuvan, sen verran ylimielisen oloinen aloituksesi on.

Vierailija
7/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin ihmetyttää miksi on niin iso hinku kertoa sen julkisesti? Ei kukaan täällää tuuttaa että niillä on absoluuttinen sävelkuulo, viher-puna värisokeus, kuuluvat seksuaaliseen minoriteettiin jne. ilman että niillä on mitään oikeeta keskustelunaihetta vaikka nekin ovat neuroatyyppisia vähemmistöjä ihan kuin me korkeimman desiilin prosessointi-, hahmotus ja muistikapasiteetin omaavia. Sinun aloitus on vähän hämmentävä. Eihän ne meidänkään neuroatyyppiset piirteet käytännössä tee muuta kuin että jos tullaan tyhmiin johtopäätöksiin, tullaan niihin nopeammin kuin muut, ollaan epävarmempia keskimäärin koska nähdään vähän selkeämmin että meiltä vielä puuttuu oleellista tietoa johtopäätöksien tekemiseen ja yleisellä tasolla eläminen on vähän stressaavaa kun niin suuri osa ihmisistä meidän ympärillä omaavat niin erinäköiset ja perustasolla toisintoimivat ajatusmaailmat kuin me että he stressaavat ja pitää meitä outona ja me stressataan koska raskaimpia asioita mielelle kuin mielelle on hahmottaa ja oikeasti ymmärtää toisenlaista ajatusmaailmaa omaavaa. Ja no, krooninen kipu aistiylikuormituksestakaan ei ole kovin mukavaa.

Vierailija
8/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen eli solukko.

Vierailija
9/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vaan typerys.

Vierailija
10/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kävit testitilaisuudessa?

Vierailija
11/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pari kysymystä Mensan jäsenyydestä, mutta ikävä tosiasia on, että tämän keskustelun aloittajalta niitä ei voi kysyä.

Vierailija
12/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Mensassa koska olen niin paljon ap:tä fiksumpi, että tajusin olla maksamatta jäsenyydestä.

Vierailija
13/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto mitä mensasta tihkuu antaa kyllä vaikutelman että se on vain jäsenten egon pönkitystä. Vähän sellainen lasten salaseura kun vanhemmat ei vaan tajuu.

Vierailija
14/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap einole Mensan jäsen koska provoilee ja

pitää itseään "älykkönä".

Mensan jäsenellä on korkea ÄO ja se auttaa monenlaisessa aivotyössä ja ongelmanratkaisukyvyssä. Älykkö on mielestäni laajempi käsite: älykkö on usein valtavan sivistynyt ihminen joka ahmii tietoa ennakkoluulottomasti ja ajattelee paljon, älymystön edustaja. Totta kyllä että alykköys ja älykkyys korreloivat vahvasti ainakin tiettyyn pisteeseen asti

Miksi minua harmittaisi se että joku on Mensan jäsen? No ei se harmita mutta totta on että pärjäsin melko hyvin Mensan testissä mutta en ihan tarpeeksi hyvin. Harmittaa olla melkein-älykäs 😀

Vierailija
15/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että harmittaa, ai että, ihan vietävästi. Nyt kyllä syö miestä :/ Turkasen tulimmainen!

Miten pääsen nyt loppupäivän ja -elämän läpi?

Taidan liittyä persuihin ;D

Vierailija
16/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mensan jäsen mutta en tiedä mikä on älykkö.

Teillä kummallakin mensalaisella on välimerkkivirheitä.

Repikää siitä.

Vierailija
17/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä älykkäitä pidetään tunneköyhinä, niin hyvä että teille on oma kerho missä voitte vapaasti olla kaltaistenne kanssa.

Vierailija
18/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kävit testitilaisuudessa?

Otetaanko testi verestä vai virtsasta? Toivottavasti ei ainakaan hepin päästä, se ei tyhmästä tuntunut mukavalta.

Vierailija
19/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voi uskoa että älykäs ihminen viitsisi vaivautua roikkumaan tällä palstalla?

Täällä jatkuva roikkuminen ei anna ihmisestä kovinkaan älykästä kuvaa. Täällä vellotaan kurjissa aiheissa ja usein täältä jää kitkerä maku suuhun. En itsekään pidä itseäni tältä osin älykkäänä, että löydän itseni aina uudelleen kirjoittelemasta täällä. Älykkäämminkin aikaa voisi käyttää.

Vierailija
20/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykön tunnistaa patenteista, Nobelin palkinnoista ja vastaavista. Montako sinulta löytyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän