Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin, että en onnistu löytämään Helenan opinnäytetyötä Theseuksesta kummallakaan sukunimellä. Vai onko se tehty sinne Englantiin? Jos on valmistunut suomalaisesta ammattikorkeasta, niin eikö lopputyön pitäisi olla Theseuksessa? Tietääkö kukaan?
Helenan bachelor-tutkinto on Lincolnin yliopistosta.
Helenan linkedinissä on bachelor degree myös Haaga Heliasta 2010-2011
Just joo. Kolme tutkintoa suoritti yhtaikaa. Jopa lyhyt opiskelijavaihto muka tuotti tutkinnon ulkomailla. Yleensä opiekelijavaihdossa suoritetaan muutama kurssi, jotka hyväksiluetaan ja sisällytetään lähettävän oppilaitoksen tutkintoon. Haluaisin nähdä nuo tutkintotodistukset. Saattaa Seiska vielä kaivaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään sitä eilistä pitkää kirjoitusta, jonka oli kirjoittanut henkilö, joka kertoi seuranneensa Helenan ja Mikon tarinaa seurusteluajoista asti. Uskon kyllä joka sanan. Se oli hieno, harkittu mutta surullinen kirjoitus. Se kuvasti ympärillä olevien ihmisten huolta ja avuttomuuttakin tapahtumien edetessä, kun näkee, että huonompaan suuntaan ollaan menossa eikä tiedä miten vielä käy. Kiitos sinulle, joka kirjoitit sen, ja jaksamista.
Ja sai miettimään, miten pitkä pinna Mikolla on. Ei tää Helenan käytös varmaan yllätä Mikkoa pätkääkään. Siksipä se hoitaakin kaiken virallista tietä, kliinisesti. Hykertelen kyllä sitä, että Hellena ite mokas ja ei ehkä uskalla kokeilla maahanpääsyä jenkkeihin. Mikko ehkä aavisteli tän ja taktisesti hoidettiin aikataulut. En tiedä onko näin, mutta jos on, niin Mikolle terkut: Well played! 👍
Sellainen mielikuva tästä entisestä rouva Koivusta tulee, että koska itse vaikuttaa täysin rajattomaltanä niin ne rajat tulee asettamaan lopulta joko vankila tai psykiatrinen osasto.
Huom. Vaikuttaa - mitään en toivo tai väitä, vaan puhun mielikuvista joita tämän käytös herättää.
On kyllä uskomaton pokka vaatia kompensaatiota kiinteistöstä, jota ei omista. Hän on saanut reilun kompensaation , koska Mikko otti hänen velkaosuutensa vastattavakseen. Se ei nyt vaan mene niin, että toinen ottaa sinun velkasi huolehtiakseen ja sen jälkeen alat vielä vaatia rahaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään sitä eilistä pitkää kirjoitusta, jonka oli kirjoittanut henkilö, joka kertoi seuranneensa Helenan ja Mikon tarinaa seurusteluajoista asti. Uskon kyllä joka sanan. Se oli hieno, harkittu mutta surullinen kirjoitus. Se kuvasti ympärillä olevien ihmisten huolta ja avuttomuuttakin tapahtumien edetessä, kun näkee, että huonompaan suuntaan ollaan menossa eikä tiedä miten vielä käy. Kiitos sinulle, joka kirjoitit sen, ja jaksamista.
Tämä olisi hienoa lukea. Miltäköhän sivulta löytyy?
En osaa sanoa. Ehkä 30 sivua taaksepäin? Eilen illalla ehkä seitsemän ja yhdeksän välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa vieläki, ku Helena kuvaa ja julkaisee, miten kertoo poliisille, että on rikkonut ikkunan ja murtautunut lasten läsnäollessa johonkin. Diudiu. 😄
Tätähän täällä epäiltiin, että rikkoi ikkunan lasten läsnäollessa eikä tunnu kauheasti lasua kiinnostavat vaikka äiti tekee rikoksen läsnäollessa. Ihan kuka tahansa muu äiti ei olisi tunkenut exän tontille ollenkaan tai vähintään olisi sanonut, että "oho, meillä ei olekaan avainta/tunnuslukua, lähdetäänpäs yöksi hotelliin ja katsotaan huomenna uudelleen"..... mutta ei tämä mamma! Ja ihan oikeesti: nyt on viimeinen hetki lähteä oma-aloitteisesti Kakskerrasta ennen kuin tulee häätö ja merkintä rekisteriin. Ja samalla voi allekirjoittaa Kakskerran luovutuksen. Paperit siihenkin on saanut muistaakseni seitsemän kertaa. Vaikeuttaa vaan omaa jenkkeihin pääsyään, kun estelee asioiden etenemistä ja toteutumista. L
Isäpappa Aivar on opettanut Helenalle murtautuminen salat. Nyt Helena opettaa omille lapsilleen tämän suvussa kulkevan taidon. Eikä edes hävetä. Näin neuvostovirolaisessa Kipperin perheessä toimitaan!
Okei tänään maalitetaan jo Lounais-Suomen poliisilaitostakin. Tägätään instaan ja vänistään niistä neuvoista joita olivat antaneet. Että minulleko tulevat sanomaan että voin istua sisällä rauhassa sillä aikaa kun henkilökunta hoitaa pihaa ulkona! Julkeaa! Jos vaikka haluaisin olla ilman vaatteita sisällä niin käskevät laittamaan vielä verhotkin kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mielikuva tästä entisestä rouva Koivusta tulee, että koska itse vaikuttaa täysin rajattomaltanä niin ne rajat tulee asettamaan lopulta joko vankila tai psykiatrinen osasto.
Huom. Vaikuttaa - mitään en toivo tai väitä, vaan puhun mielikuvista joita tämän käytös herättää.
Samaa olen täälläkin kirjoittanut eli näin tulee tapahtumaan. Tuo rajattomuus ja ylimielisyys on aivan järkyttävää. Todella haitallista lapsille elää tällaisen vanhemman vaikutuspiirissä. Itse olen sijaishuollossa töissä ja hyvin vahvasti sitä mieltä, että valitettavan usein vanhemmille annetaan liikaa uusia mahdollisuuksia korjata toimintaansa kuten laki määrää. Pitäisi uskaltaa olla tiukempi ja antaa tasan se yksi mahdollisuus ja aikaa sille. Kun aika täyttyy eikä muutosta näin, tapaamisoikeuteen ja luonapitoon ehdottomasti rajoituksia. Koivujen lapsilla on sikäli onnellinen tilanne, että heillä on hyvä isä, bonusäiti ja iso verkosto Turussa. Ei ole tarvetta huostaanottoon tms. Vain äiti pitää saada nyt ruotuun. Isälle yksinhuoltajuus ja lähestymiskielto. Lasten tapaamiset tapaamispaikkaan valvotuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas veikkaan, että tilanne rauhoittuu vasta, kun Helena saa korkean elintason takaisin. Mikon avulla ei, vaan jonkun uuden rikkaan miehen. Kyllä niitä jarimattilatvatvaloita ja petterikukkosia on, joille helenat ja sofiat sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin, että en onnistu löytämään Helenan opinnäytetyötä Theseuksesta kummallakaan sukunimellä. Vai onko se tehty sinne Englantiin? Jos on valmistunut suomalaisesta ammattikorkeasta, niin eikö lopputyön pitäisi olla Theseuksessa? Tietääkö kukaan?
Helenan bachelor-tutkinto on Lincolnin yliopistosta.
Helenan linkedinissä on bachelor degree myös Haaga Heliasta 2010-2011
Just joo. Kolme tutkintoa suoritti yhtaikaa. Jopa lyhyt opiskelijavaihto muka tuotti tutkinnon ulkomailla. Yleensä opiekelijavaihdossa suoritetaan muutama kurssi, jotka hyväksiluetaan ja sisällytetään lähettävän oppilaitoksen tutkintoon. Haluaisin nähdä nuo tutkintotodistukset. Saattaa Seiska vielä kaivaa esiin.
Se on yksi ja sama tutkinkokonaisuus, H vain itse halunnut korostaa erityisyyttään laittamalla sen kolmeksi. Itsekin olen aika lähellä Lincolnia opiskellut vaihdossa.
Mikä tämä jonkun äidin kirjoittama note on? En oikein ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä jonkun äidin kirjoittama note on? En oikein ymmärtänyt.
Ymmärsin, että Mikon äiti kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Se kuulosti kyllä siltä, että kirjoittaja tiesi, mistä kertoi. Näin minäkin olen alkanut asiaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Okei tänään maalitetaan jo Lounais-Suomen poliisilaitostakin. Tägätään instaan ja vänistään niistä neuvoista joita olivat antaneet. Että minulleko tulevat sanomaan että voin istua sisällä rauhassa sillä aikaa kun henkilökunta hoitaa pihaa ulkona! Julkeaa! Jos vaikka haluaisin olla ilman vaatteita sisällä niin käskevät laittamaan vielä verhotkin kiinni!
Silkkaa epätoivoa. "Minä olen tärkeä, minä olen tärkeä." Loppuu se sekoilu ihan lähiaikoina ja hyvä niin. Tätä julkista kujanjuoksua on ollut kiehtovan kamalaa seurata. Aluksi en tajunnut miten vakava tilanne on, mut tämähän menee täysin holtittomaksi. Kaikki on todellakin Helenan maailmassa ympäri ämpäri. Better sooner than later. Stop.
Mitähän tapahtuisi tai olisi jo tapahtunut , jos joku ex-mies olisi käyttäytynyt ja tehnyt samoin kuin hk?
Siis ihan oikeasti tämä ihminen teki poliisiasian, kun työmiehet tekivät töitä kovasti mainostamassaan HÄNEN kodissa. Ja kyselee poliisilta, kuinkahan kauan tämä työnteko kestää?! Jos tämä property todella on puoliksi hänen omistamansa, olisi tyytyväinen että joku huoltaa hänen kattoaan. Voi hyvin olla, ettei hänellä pian ole päänsä päällä minkäänlaista kattoa, mitä huoltaa.
Ja bonarina kuvat anopin kirjoittamasta viestistä. Sanattomaksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomaton pokka vaatia kompensaatiota kiinteistöstä, jota ei omista. Hän on saanut reilun kompensaation , koska Mikko otti hänen velkaosuutensa vastattavakseen. Se ei nyt vaan mene niin, että toinen ottaa sinun velkasi huolehtiakseen ja sen jälkeen alat vielä vaatia rahaa .
Helenan velkaosuutta ei edes vähennetty siitä hänelle maksetusta reilun miljoonan avioehtokorvauksesta. Mikko Koivu ei vähentämistä vaatinut. Helena nettosi tästä exän hyvän tahdon eleestä muistaakseni noin 50 000 eli hyvin tienaavan ihmisen vuosipalkan verran puhtaana käteen.
Mikä oli kiitos? Heti saatuaan velat niskoiltaan, Helena peruutti oman osansa sopimuksesta eikä allekirjoittanutkaan lupaamaansa lainhuutopaperia, joka olisi rekisteröinyt oikeudessa sovitun kiinteistön omistajanvaihdoksen Suomessa.
Röyhkeä ihminen. Nyt on tultu niin pitkälle, että Helena soittelee häkeen ja pyytää poliisia poistamaan huvilalta tuon hyvää tahtoa osoittaneen ex-puolison, joka otti Helenankin velat kannettavakseen.
Kuulostaa täysin uskomattomalta. Kuin jostain överistä tv-sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pazka maa! sanoo Helena Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hienoa lukea. Miltäköhän sivulta löytyy?
En osaa sanoa. Ehkä 30 sivua taaksepäin? Eilen illalla ehkä seitsemän ja yhdeksän välillä.
Sivulta 1010 löytyi tällainen:
"Oli jo avioliiton aikana! Minä, minä, minä loputtomasti vaatimuksia ja mikään ei kelvannut. Papin aamenen jälkeen alkoi näkymään merkkejä ettei olet luonteeltaan sitä mitä on esittänyt. Helena ei uskonut, että kiltin ja huolehtivan Mikon mitta tulee täyteen ja hakee eroa. Helena uskoi loppuun asti, että Mikko tulee takaisin ainakin lasten vuoksi.
Helenan yksi suuri puute on se, että vaatii jatkuvasti lisää,lisää ja vielä kerran lisää. Kaikki olisi pitänyt tapahtua pilkulleen niin kuin kontrolloiva, manipuloiva ja mustasukkainen Helena halusi. Mitään joustoa ei näkynyt. Tiesin Helenan hankalaksi ihmiseksi, mutta en tiennyt, että ihminen voi seota noin totaalisesti.
Helena haikailee vauva-aikaa. Ymmärrän! Vauva eivät sano vastaan. Vauvat yleensä toimivat kuten vanhemmat haluavat. Syövät ja nukkuvat, eivätkä kyseenalaista mitään. Helenan unelmaa.
Vauvojen kasvaessa kasvaa myös vaatimukset.
Nyt lapset ovat jo niin isoja. Kyseenalaistavat sanomisia ja tekoja.
Yleensä lapset kasvattavat vanhempiaan lähes yhtä paljon kuin vanhemmat lapsiaan. Opitaan tekemään monta asiaa kerralla, joustamaan, opitaan joustamaan lähes kaikesta ja myös vähentynyt vapaa-aika hyväksytään. Perheessä opitaan asioita yhdessä, sovitaan sääntöjä ja otetaan opiksi virheistä. Kasvetaan yhdessä.
Helena ei ole kasvattanut lapsiaan yksin, vaikka Mikko oli tienaamassa rahaa perheen ylelliseen elämään. Mikko ei ollut niin paljon poissa kotoa, mitä Helena antaa ymmärtää. Perheessä oli palkattua apua yhtä paljon kuin pienemmissä päiväkodeissa. Lapsia oli kuitenkin vain kolme. Henkilökunnan määrä kasvoi lapsi määrän kasvaessa. Jopa Helenan lähiomainen on sanonut, ettei Helena pärjää lasten kanssa ilman apua.
Mikko on aina osallistunut lastensa hoitoon. En ymmärrä Helenan käytöstä. Jatkuvaa mustamaalausta Mikkoa ja Mikon perhettä kohtaan. Valheita valheiden perään. Mikon perheellä on oikeus yksityisyyteen.
Mikko ja Natalie eivät ole kertoneet julkisuudessa kihlauksesta tai tulevasta vihkimisestä. Helena toitottaa kaikki instassa ja Seiskan sivuilla.
Kukaan ei varmaan ihmettele, että Mikko halusi erota? En minäkään. Olen seurannut heidän yhteistä tarinaansa seurusteluajoista asti. Pieniä välähdyksiä näkyi jo heti alussa, mutta eihän niitä halua uskoa. Se mikä kiinnitti heti alusta asti huomion oli Helenan jatkuva huomionhakuisuus ja kehujen kerjääminen. Raskas ihminen joka tavalla."
Sen lisäksihän Helenalla oli jo tieto siitä ettei kakskertaan ole enää menemistä. Ne monologit Suomeen saavuttua, kuinka lukkoseppä huuteli mukaan.
Eli tiesi ettei pääse sisään ja silti meni sinne. Sanoisin, että harkittu rikos.