Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä tuota Helenan vimmaa postata namusedille materiaalia tyttärestään."
Mä en ymmärrä sen vimmaa ylipäätään postata jatkuvasti lapsistaan. Onko se koko ajan kännykkä kädessä lasten kanssa? Miksi se haluaa, että kaikki tietää hänen lasten asiat?
Tutkimusten mukaan narsistiset ihmiset ovat aktiivisimpia somealustoilla.
Koska sillä tavalla saa huomiota ja narsistit elävät huomiosta. Se on kuin vampyyrin veriateria.
Saa seuraajia, katsojia, peukkuja, hymiöitä, kannustavia kommentteja. Ja tuntee näin olevansa tärkeä ja täydellinen koko maailman edessä.
Olen itseoppinut kotipsykologi ja olen sitä mieltä, että nykyään jokainen itsensä kanssa eri mieltä oleva määritellään turhan helposti narsistiksi. Kun mä olin lapsi, toisia nimiteltiin immavammaksi. Tei
Ehdottoman samaa mieltä tuosta narsistikohdasta. Meillä jokaisella on narsistisia piirteitä ja osa käyttää niitä hyödykseen enemmän kuin toiset. Esim. osaan itse olla hyvinkin laskelmoiva ja multa käy muiden manipuloiminen varsin vaivattomasti. Tässä auttaa, että mut tunnetaan siitä, etten jauha paskaa ja olen luotettava. Ja ihmisethän määrittää jonkun henkilön uskottavuuden juuri näiden pohjalta. On helpompi uskoa ihmistä, jonka aiemmatkin sanomiset ovat pitäneet paikkaansa ja joka on aikaisemminkin toiminut muita kohtaan reilusti eikä ole pyrkinyt maksimoimaan omaa etuaa. Jos mä yhtäkkiä alkaisin kertoa, että olen elänyt taloudellisen väkivallan alla vuosia suhteessani, tällainen tieto tulisi varmasti kaikille yllätyksenä. Mutta sitten, kun katsotaan esim. sitä, miten meidän taloudessa varallisuus jakautuu ja keksisin siihen jotain uskottavia tarinoita ja se yhdistetään siihen, etten ole kovin avoimesti asioistani huudellut, yhtäkkiä mun jutut olisivatkin ihan uskottavia. Ja kun siihen lisättäisiin vielä se, että kertoisin jokaiselle erikseen, että haluan toimia muille esimerkkinä ja kannustaa muita olemaan rehellinen, kun näistä asioista ei uskalleta puhua, mulla olisi uskottava narratiivi ja ihmiset olisivat jopa puolellani. Vaikka siis olisin keksinyt oikeasti koko asian omasta päästäni.
Mä olen tehnyt ihan tietoisen valinnan, etten käytä näitä narsistisia piirteitäni vääriin tarkoituksiin. Ja korostan edelleen, että meillä jokaisella on niitä piirteitä. Erotan oikean ja väärän ja HALUAN toimia OIKEIN, vaikka se ei aina olekaan oman etuni mukaista. Uskon rehellisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen ja siihen, että sopimus on sopimus ja se suu pitää uskaltaa avata ennen sopimuksen allekirjoittamista tai jättää allekirjoittamatta, jos ehdot ovat oikeasti kohtuuttomia.
Nykyään myös kaikenlaiset tunteet ovat ahdistusta. Ihmiset eivät erota esim. normaalia jännitystä ahdistuksesta ja sitten siitä seuraa kierre ja huoli siitä, että mitä seuraavaksi, kun minua nyt niin kovasti ahdistaa. Helenan kohdalla hänen toimensa noudattavat tietynlaisille ihmisille ominaista kaavaa. Riittää, kun lukee uskottavista julkaisuista tietynlaisten diagnoosin saaneiden ihmisten toiminnasta tietyissä tilanteissa ja vertaa sitä Helenan toimintaan, niin ei tarvitse kamalasti ihmetellä, miksi nämä asiat ovat menneet niin kuin ovat menneet.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla kiva matka tiedossa Minnesotaan isukin häihin ja bonusäidin.
Näet siis tulevaisuuteen. Toivotaan mukavaa matkaa. Voi tulla harmi lähtiessä, kun mukavat muistot entisestä kotipaikasta vyöryy mieliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko yöllä taas lähtenyt kaikki nuolet vääristä mielipiteistä? Sanoman koneisto ainakin aamuseiskasta ollut taas ahkerana spämmäämässä helenan mustamaalausta.
Oliko lähtenyt? Pertsahan sitä seuraa excelinsä kanssa. Pertsaaaaa, kuis eiliset peukut?
Ei jaksa katsoa, t.pertsa katso sä kun sulle helpompaa mode.
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole kertonut, antoiko luvan lasten Minnesotan matkaan.
Entäpä jos se lahjalista onkin ollut täky, johon Helena on hölmöyttään ja katkeruuttaan tarttunut? Oikea lahjalista on ihan muualla ja suljettu ulkopuolisilta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään eikö hääparit toivo rahaa, ei tavaraa, esim häämatkakassa
Toki, mutta vanhemmassa väessä se herättää mutinaa, koska ei ole soveliasta vaatia rahaa ja sen sijaan nämä menee ja ostaa sen ruman vaasin lahjaksi.
valmistujaisiin esim yo niin rahaa, ei mitään kippoa kuppia.
Minä sain ylppärilahjaksi mm. Tusinan pellavatabletteja, hopealusikoita useamman satsin, hopeiset kakkuottimet, hopeiset salaattiottimet jne. Kyllähän nämä kaapeissa pyörii vieläkin. Se oli vähän omituista kun olin tänä keväänä sukulaisen ylppäreissä niin siellä tuli ylioppilaalle lahjaksi useampi pullo viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä tuota Helenan vimmaa postata namusedille materiaalia tyttärestään."
Mä en ymmärrä sen vimmaa ylipäätään postata jatkuvasti lapsistaan. Onko se koko ajan kännykkä kädessä lasten kanssa? Miksi se haluaa, että kaikki tietää hänen lasten asiat?
Tutkimusten mukaan narsistiset ihmiset ovat aktiivisimpia somealustoilla.
Koska sillä tavalla saa huomiota ja narsistit elävät huomiosta. Se on kuin vampyyrin veriateria.
Saa seuraajia, katsojia, peukkuja, hymiöitä, kannustavia kommentteja. Ja tuntee näin olevansa tärkeä ja täydellinen koko maailman edessä.
Olen itseoppinut kotipsykologi ja olen sitä mieltä, että nykyään jokainen itsensä kanssa eri mieltä oleva määritellään turhan helposti narsistiksi. Kun
Ei sulta ainakaan suuruusharhoja puutu, ihan perusnarsku olet 😂😂
"Miten voisi yksinhuoltajuuden antaa äidille, jolla on 3 kotia, joista pääkodin maassa ei ole pysyvää oleskelulupaa, lasten nykyisessä kotipaikassa kortteeraa exän vapaa-ajan kiinteistöllä kutsumattomana vieraana ja 3. koti on oma lapsuudenkoti vanhempien helmassa?"
Mikolla tosiaan omaisuutta vaikka millä mitalla ja varaa elättää lapset niin, ettei näiden elintaso kärsi. Asuntojakin ehkä useampi kuin yksi ja vieläpä Mikon omistuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos se lahjalista onkin ollut täky, johon Helena on hölmöyttään ja katkeruuttaan tarttunut? Oikea lahjalista on ihan muualla ja suljettu ulkopuolisilta...?
Ja Mikko ja Nattie niin lapsellisia, että sellaisen jaksaisivat vääntää? Voi se kyllä ollakin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan ei ole pakko antaa lupaa, mutta viranomaiset tulevat sen luvan antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko yöllä taas lähtenyt kaikki nuolet vääristä mielipiteistä? Sanoman koneisto ainakin aamuseiskasta ollut taas ahkerana spämmäämässä helenan mustamaalausta.
Käy hyvä ihminen ne laskemassa, jos noin kiinnostaa. Kai sulla on tallessa eilisten viestien peukutustilastot?
Voi kuule mode, kaikki ei pidä nuolista tilastoja. Eikä myöskään siitä milloin tietty käyttäjä käy palstalla tai milloin lapset ovat helenan luona 😆
Nyyh. Ei saa kirjoittaa Helenasta tyyppi on taas herännyt tänne kommentoimaan. Nyyh. Mode poistaa peukutuksia tai joku poistaa kaikki Helenaa kehuvat peukutukset. Nyyh.
Byääh joku taas kehunut helenaa, ja joku sanonut ru
Pertsa herännyt taas väärällä jalalla, kun kielenkäyttökin taas huonoa. Eilen sulla oli parempi päivä. Onko suosikkimurot loppu?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmeessä mistä saa mikrorasioita jotka on ympäristöystävällisiä. Pitää pystyä laittamaan mikroon ja oltava konepestäviä. En nimittäin löytänyt kun yritin etsiä. Hinnalla ei ole väliä. Nyt on tarve ja muovisia tulee jos ei täällä päteneet opasta.
Oletko ikinä lasisista kuullut??? Hyvin pelittää. Joillain et sitten maalaisjärkeä ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt, oliko tämä joku testi jotakuta kohtaan ja ovatko M&N edes menossa naimisiin.
Nyt voisi joku multipeukuttaja kertoa, miten kuvittelee peukutuksiensa vaikuttavan yhtään mitenkään muihin kirjoittajiin tai lukijoihin?
Ihmiset ylipäätään voisi kertoa kyylääkö viestien peukutuksisa moneen kertaan jälkikäteen ja jos kyylää niin mitä tämä tuo siihen omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään eikö hääparit toivo rahaa, ei tavaraa, esim häämatkakassa
Kyllä. Moni rahakas sitten taas voi toivoa jopa suoria lahjoituksia valitsemalleen hyväntekeväsyyskohteelle. Näin vältetään krääsän ostaminen ja kertyminen. Nämä luonnonystävät kuitenkin tarvitsevat kaiken maailman muovisia hilavitkuttimia, joita luulisi jo löytyvän ennestään. Ehkä näillä toiveilla oli tarkoitus esiintyä vaatimattomina, mutta vähän metsään meni nyt.
Hyvä, että Helena laittoi instaansa eksänsä häälahjalistan näkyville ja ilmoitti vielä Seiskalle. Muuten olisimme jääneet tuotakin tietoa vaille.
Tässä näkee Hellun pikkusieluisuuden ja kaunan. Hän käyttää jokaisen tilaisuuden hyväkseen millä voi yrittää saattaa Mikko ja kihlattu negatiiviseen valoon. Viisi vuotta kohta kulunut erosta. Aika uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 nuoli per henkilö per viesti. Muut poistuu päivityksessä.
Höpö höpö. :D et taida tajuta mistään mitään. Ei ole mitään päivitystä, ja kaikki väärien mielipiteiden esittäjien nuolet poistuu. Kyllä sitä ihmetellä saa, ei me kuitenkaan p-koreassa tai venäjällä olla? Oudompaa se oli, jos kukaan ei asiasta mainitse ja antaisi olla vaan.
Älä valehtele taas. Annapa esimerkkejä niistä viesteistä, joista nuolet on poistuneet.
Luin tuon väitteesi eilen ja kävin kurkkaamassa aamulla muutaman eilisen sivun. En löytänyt ainuttakaan nollattua.
Tämän enempää ei jaksa tämä asia mua muuten kiinnostaa, mutta en siedä valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan ei ole pakko antaa lupaa, mutta viranomaiset tulevat sen luvan antamaan.
Mutta kuten Helena kertoi, hän ei voi pakottaa lapsiaan menemään isänsä häihin, jos eivät halua mennä. Eli saattaa olla, etteivät lapset halua mennä ellei Helena ole myös samaan aikaan Minnesotassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmeessä mistä saa mikrorasioita jotka on ympäristöystävällisiä. Pitää pystyä laittamaan mikroon ja oltava konepestäviä. En nimittäin löytänyt kun yritin etsiä. Hinnalla ei ole väliä. Nyt on tarve ja muovisia tulee jos ei täällä päteneet opasta.
Oletko ikinä lasisista kuullut??? Hyvin pelittää. Joillain et sitten maalaisjärkeä ole yhtään.
Mullapa on lasiset rakennekynnetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja sulla ei maalaisjärki pelaa että ovat sika painavia ja niissä on muuten kansi muovia. Kokeiltu on idiootti. Samalla mitalla tulee takaisin.
Oliko lähtenyt? Pertsahan sitä seuraa excelinsä kanssa. Pertsaaaaa, kuis eiliset peukut?