Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä muilla yli viisikymppisillä?

Vierailija
16.08.2024 |

Vi onko? Itse olen lomien jälkeen havahtunut tähän, että ei elämässä ole oikein enää mitään kuin töitä ja miehen kanssa sohvalla murjottamista, kunnes mies välillä suuttuu ja lähtee kaljalle tai salille.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin kotiin. Ruoka perheelle ja sitten oman yritysidean kimppuun. Oli lama tai ei, ihmisten pitää syödä. Tänä viikonloppuna tehdään nettisivut, verkkokauppa ja sunnuntaina käydään katsomassa miten remppa on tiloissa edennyt. Täyttä toimintaa, ei lomailla. Vielä kotona venyvälle ikiteinille velvoite imuroida koko talo huomisen aikana ja leikata nurmikko jos ei sada. Elämässä ei mitään saa jos mitään ei tee.

Vierailija
62/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän 50 huomenna. Eipä ole juhlia, olen niin yksinäinen ettei olisi ketään kuka tulisi mun juhliin. Joten kalsarikännit ajattelin tempaista pitkästä aikaa huomenna. 

Elämä on muuten joo vähän tylsää. Työtä josta en oikein pidä, vaikkei se nyt ihan kauheaakaan ole. Tylsää lähinnä. Yksinäinen olo on usein, kun ei ole puolisoa eikä lapsia. Elämä on lähinnä sitä työtä ja sitten jotain ajan kuluttamista telkkaria katsomalla tai käsitöitä tekemällä tai kävelemässä käymällä. Kyllä sitä miettii, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on. Ja jos on, niin haluaisinko minä edes jatkaa esim. 30 vuotta, vai alkaisikohan tämä jo riittää.

Onpas ankeaa, miksi olet päätynyt elämään moista tylsyyttä? Onhan mahdollisuuksia ollut vaikka mihin, näin Suomessa asuvalle. Opinnot, mielenkiintoiset työt,

Laitetaan tänne joku "Tinder" etsitään tuttavapiiristä sopivia yksinäisiä kumppaneita :) Kukaan ei saisi olla yksin, jos kaipaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti kotiympyröissä. Pitkät aamulenkit molempina päivinä, vähän siivousta ja kirjan lukua. Huomenna molemmat lapset tulevat lounaalle ja varmaan pelaillaan jotain ja höpötellään. 

Vierailija
64/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän toipua koronasta, keskiviikkona ilmeni 39,5 kuumetta, nyt vielä lähellä 39. Hoitajalta s,lomaa tiistai vielä.

Tsemppiä, täällä tahkottu jo pari viikkoa taudin kanssa.

Vierailija
65/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pään täyteen pe-iltana ja heräilen sunnuntai-iltana, maanantaina kehutaan työkavereille miten join pään täyteen viikonloppuna enkä muista mitään, sitten nauretaan kauheasti. Tämä on toistunut jo 15 vuotiaasta asti, vitsi ei vanhene koskaan!

/* sarkasmi päättyy tähän.

Vierailija
66/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heppatallille kesän jälkeen. Ratsastustunti klo 20. Hieman on taas kesän jälkeen perhosia vatsassa, kun tauon jälkeen epävarmuutta ilmassa. Nyt alkaa 7 vuosi. Vai kuudes... Pitäisi tarkistaa. Vuodet menee niin kiitämällä, ettei enää muista... 

Huomenna, jos imuroisi auton ja pitäisi lähteä silmälasien sankoja valitsemaan. Optikolla kävin tiistaina, niin tilaus pitäis saada eteenpäin. 

Eipä mulla sitten varmaan mitään ihmeitä ole. Kävelylenkillä voisi vieressä olevalla luonnonsuojelualueella käydä. Sillä tiedossa on, että ratsastuksen jälkeen paikat on aivan hemmetin kipeät (kesätauko...) ja niitä voisi vähän vetreyttää...

Töitä ehkä vähän (jos jaksaa tai viitsii).

52v

Vierailija
67/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkoi ryhmäliikuntatunnilla, nyt mies paistaa pihvit, siivoan/siistin hieman. Vanhempi teini kaverien kanssa, nuorempi kotona, käyn kaupassa illalla. Tänään katson sarjoja ja ollaan kotona,  huomenna mökille.  Saunomista, uimista, grillausta, sienestystä mökillä. Sunnuntai-iltana palataan kotiin. Maanantaina töihin.

Vierailija
68/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Huomenna töihin, ylihuomenna Särkänniemeen 🎢🎠

Tosin täytän 50 vasta ylihuomenna illalla, etten vielä oo yli 😅

Tuli mieleen, että miten sulla menee talvet? Matkustatko kaukomaille huvipuistohulluilemaan?

Vierailija
69/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rauhallinen perheilta lasten kanssa ja huomenna kavereiden kanssa keikalle ja bilettämään. Sunnuntaina jos ei ole krapula niin menen kalaan. Jos on krapula niin syödään hyvä brunssi ulkona ja lämmitetään päiväsauna. Maanantaina töihin. 

Vierailija
70/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapseton 60+ lepäilen tämän illan tv:n ääressä. Kuka mainitsi pakastepizzan? Sitä tarjolla täälläkin.

Huomenna menen tallille ja heposen kanssa maastoon. Jokunen aika sitten pelkäsin niitä otuksia, mutta rohkaistuin ja nousin (avustettuna) selkään. Nyt uskallan yksinkin turvallisen pollen (kaikillahan niillä turpa on) kanssa liinekannalle.

Lottoan. Lottovoitolla ostan hoitohevoseni. 

Sunnuntaina voitelen itseni mobilatilla (jos tipun satulasta) ja käyn tervehtimässä 2 lastenlastani (glenni ja maastonakki).

Ostan arvan. Voitolla ostan tollerin. Jos en voita, ostan sen silti. Pentu varattuna. 

Vierailija
71/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju 🥰

Vierailija
72/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken töistä tullessa puolukkametsässä koiran kanssa. Vielä on osa puolukoista raakileita. Aion viikonloppuna kerätä yhden puun omenat, ne näyttävät kypsiltä. Teen varmaan hilloa, sosetta ja pilkon osan pakkaseen. Karviaiset pitäisi kerätä ja pakastaa. Muutama ruusupensas pitäisi vielä istuttaa, ja pari nuorta syreeniä siirtää. Huomenna ratsastamaan ja uimaan. Aikomus olisi myös tehdä pakkaseen jauhelihakeittoa annoksina. Alakerran lattiat pitäisi pestä. 

Vierailija
73/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän 50 huomenna. Eipä ole juhlia, olen niin yksinäinen ettei olisi ketään kuka tulisi mun juhliin. Joten kalsarikännit ajattelin tempaista pitkästä aikaa huomenna. 

Elämä on muuten joo vähän tylsää. Työtä josta en oikein pidä, vaikkei se nyt ihan kauheaakaan ole. Tylsää lähinnä. Yksinäinen olo on usein, kun ei ole puolisoa eikä lapsia. Elämä on lähinnä sitä työtä ja sitten jotain ajan kuluttamista telkkaria katsomalla tai käsitöitä tekemällä tai kävelemässä käymällä. Kyllä sitä miettii, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on. Ja jos on, niin haluaisinko minä edes jatkaa esim. 30 vuotta, vai alkaisikohan tämä jo riittää.

Loistavaa synttäriä Sulle!!! Mää tykkään enempi nimppareista kun silloin ei vanhene.;) Kaikkea hyvää!

Vierailija
74/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa mökillä. Mies lähti juuri keräämään viimeiset mustikat kun lupasin tehdä mustikkakukkoa huomenna jälkkäriksi jos hommaa mulle mustikat. Huomenna menen itsekin metsälenkille katsomaan onko sieniä putkahtanut sateen jälkeen. Saunotaan, uidaan, grillataan. Lukemisena mulla on mukana kauhukertomuksia 1800-luvulta. Niitä on kiva lukea kun ilta pimenee , eivät ole liian pelottavia, mutta ihana tuulahdus menneestä maailmasta.

75/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Huomenna töihin, ylihuomenna Särkänniemeen 🎢🎠

Tosin täytän 50 vasta ylihuomenna illalla, etten vielä oo yli 😅

Tuli mieleen, että miten sulla menee talvet? Matkustatko kaukomaille huvipuistohulluilemaan?

No en, päiväkodissa talvehdin 😅 

76/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille muillekin synttärisankareille! 🥳

Vierailija
77/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken töistä tullessa puolukkametsässä koiran kanssa. Vielä on osa puolukoista raakileita. Aion viikonloppuna kerätä yhden puun omenat, ne näyttävät kypsiltä. Teen varmaan hilloa, sosetta ja pilkon osan pakkaseen. Karviaiset pitäisi kerätä ja pakastaa. Muutama ruusupensas pitäisi vielä istuttaa, ja pari nuorta syreeniä siirtää. Huomenna ratsastamaan ja uimaan. Aikomus olisi myös tehdä pakkaseen jauhelihakeittoa annoksina. Alakerran lattiat pitäisi pestä. 

Moi, mulla on kesälajikkeet yht'äkin hulahtaneet vanhoiksi, mehut tulee läpi eli ei kelpaa mehustukseen. Tiedätkö mitä niistä voisi tehdä ja miten?

Meillä puolukat on raakoja, mutta muut marjat kypsyneet etuajassa. 

Vierailija
78/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lapseton 60+ lepäilen tämän illan tv:n ääressä. Kuka mainitsi pakastepizzan? Sitä tarjolla täälläkin.

Huomenna menen tallille ja heposen kanssa maastoon. Jokunen aika sitten pelkäsin niitä otuksia, mutta rohkaistuin ja nousin (avustettuna) selkään. Nyt uskallan yksinkin turvallisen pollen (kaikillahan niillä turpa on) kanssa liinekannalle.

Lottoan. Lottovoitolla ostan hoitohevoseni. 

Sunnuntaina voitelen itseni mobilatilla (jos tipun satulasta) ja käyn tervehtimässä 2 lastenlastani (glenni ja maastonakki).

Ostan arvan. Voitolla ostan tollerin. Jos en voita, ostan sen silti. Pentu varattuna. 

Toinenkin ratsaille menevä löytyi :) Just tuossa ylempänä kerroin, että kohta tallille.... Tarvetta itsellänikin tuolle mobilaatille, vaikka en selästä tippuisikaan... Lähes 2 kuukauden tauko tarkoittaa takuuvarmaa tuskaa muutaman päivän.

Vierailija
79/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mission impossible eli aion tehdä karjalaisen lihaperunakukon. Sain suullisen reseptin mummoltani eli onhan se vähän siinne sun tänne päin, mutta kokeillaan. Karjalainen kukko on omaan suuhun sopivampi kuin ruiskuoreen tehty savolainen joka on miu mau mukkaa turhan kitkerä. 

Samoin karjalanpiirakat on oltava ehdottomasti perunatäytteellä, voideltuna tai ilman. 

Ja karjalanpaistiin ei kuulu kuin sianliha, suola, pallopippuri ja vesi, eik muuta. 

Mummoni mun 😍

Vierailija
80/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken siivosin, kuuntelen musiikkia. Tänään lämmitän vielä saunan ja otan pari saunaolutta ja varmaankin suoratoistopalveluista jotakin katson. Huomenna tapaan lapsiani, ulkoilen, poimin ehkä marjoja. Sunnuntaille ei vielä suunnitelmia.  N 57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä