Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä muilla yli viisikymppisillä?
Vi onko? Itse olen lomien jälkeen havahtunut tähän, että ei elämässä ole oikein enää mitään kuin töitä ja miehen kanssa sohvalla murjottamista, kunnes mies välillä suuttuu ja lähtee kaljalle tai salille.
Kommentit (147)
Teistä itsestä kiinni mitä teette vai ette tee. Ette kai sentään vielä ole rahoittuneet fyysisesti? Omat vanhempani 65v käyvät joka viikonloppu eri paikoissa luonnossa, lintutorneissa ja hotelliöitä Suomen kaupungeissa. Ulkomailla, kesäteatterissa etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen humalassa sarjoja ja tuben musavideoita kuulokkeet korvilla. Syön karkkia ja pizzaa.
N52
No nyt on vaimokampetta. Miehesi kosi ilmeisesti jo ensitreffeillä. Ainakin minä olisin heti kosinut.
Niin, naisen tehtävä ja päämäärä elämässä on yleisesti olla ennen kaikkea "vaimokampetta", eli miestä varten.
Mökille tultiin illalla, poimitaan marjoja, lämmitellään pihasaunaa, ayödään hyvin. Pari pensasta vielä istutan, niin kukoistavat sitten ensi kesänä.
Joko lähden terassille tai sitten vaan kotona laitan ruokaa ja juon lasin tai pari hyvää viiniä. urheilen, uin, nautin kesästä.
Käytiin jo kavereiden kanssa kokeilemassa naapuripaikkakunnan uutta ravintolaa. Illalla katsotaan yleisurheilua ja mennään saunaan. Huomenna menen ainakin liikuntakeskuksen tutustumistunnille. Varmaan lisäksi ulkoillaan. Mulla on hyvä kirja kesken, toivottavasti ehdin jatkaa sitä.
Käytiin miehen kanssa kaupungilla kahvilla ja ruokakaupassa ja katseltiin markkinahumua. Pizzat haettiin ruoaksi. Katsotaan illalla varmaan jotain kauhuleffaa ja saunotaan. Huomenna illalla elokuviin, en tiedä vielä haluaako teinimme tulla mukaan...
50 lähestyy. Viikonloppuna teen hyvää ruokaa, syödään yhdessä, juodaan jos huvittaa, katsotaan elokuvia tai jalkapalloa, syleillään peiton alla, kuunnellaan musiikkia, käydään metsäkävelyllä, nähdään läheisiä. Onneksi ei ole omia lapsia.