Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä muilla yli viisikymppisillä?
Vi onko? Itse olen lomien jälkeen havahtunut tähän, että ei elämässä ole oikein enää mitään kuin töitä ja miehen kanssa sohvalla murjottamista, kunnes mies välillä suuttuu ja lähtee kaljalle tai salille.
Kommentit (147)
Juoksua, pyöräilyä, voimatreeniä, marjastusta ja kalastusta.
Loman viimeinen vkl, maanantaina taas töihin. Huomenna miehen kanssa kaupungille syömään ja muutamille. Sunnuntaina kylästelyä ja sää salliessa pyörälenkki.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju 🥰
Samaa mieltä, tätä lukee hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Keittiönpöytä täynnä kesäkurpitsaa ja ne pitäis jalostaa jotenkin säilöttävään muotoon. On siinä stna työmaa! Tämän illan etsin reseptejä, huomenna käyn ostamassa tykötarpeet ja sitten kekukasan kimppuun. Kaks viikkoo syöty joka päivä kyseistä vihannesta eikä ne ainakaan syömällä lopu...
Meil tuli vihreitä tasan 2 ja ne on jo syöty, mutta keltaista.. sitä siis on. Mitä hittoa niistä tehdä??
Koiranäyttelyyn Viroon,eipä sitä muita suunnitelmia oo.. mikäpä on mennessä,mieskin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Huomenna töihin, ylihuomenna Särkänniemeen 🎢🎠
Tosin täytän 50 vasta ylihuomenna illalla, etten vielä oo yli 😅
Kaikilla ei ole vielä tuossa iässä lapsenlapsia
Mulla ei oo edes lapsia 😎
Olet itse ikuinen lapsi? Eikö se ole surullista?
Noin paljon käy kateeksi?
Ajattelin makoilla pihakeinussa ja lukea kirjaa.
Aamulla teen hyvän salaatin valmiiksi ja huutelemaan grillailevalle miehelle ohjeita. Sangriainekset voisi ostaa.
Mulla on kiva hömppäkirja ÖKY-rikkaiden ongelmia 🤣.
Huomenna teen mustaherukkahyytelöä, pihlajanmarjahyytelöä ja puolukkahyytelöä. Kerään kanttarelleja ja tatteja. Illalla grillaan picanchaa ja syön kanttarelli-sipulipaistoksen kanssa. Tatit kuivaan talveksi kuivurilla. Sunnuntaina jotain saman tyylistä puuhaa.
Mangan miestä ostamaan liput Oopperan kummitukseen.
Pesen loput ikkunat ja verhot.
Juon viinaa, nautin yksinolosta sohvalla. Ei tämä nyt haaveiden täyttymys ole, mutta ei ole muutakaan. Parempi kuitenkin, kuin huono parisuhde.
Suunnistusta, hyvää ruokaa, päikkärit, salitreeniä ja Killing Eve sarjan tiirausta. Tietty siivousta ja muita kotiaskareita. Juuri sellaista mitä itse haluan.
Lähden käymään iäkkäiden vanhempieni luona, hoidan siellä pihaa, siivoan ja teen kaikkea mitä he eivät itse enää pysty tekemään. Sekä tietty pidän seuraa heille.
Juuri istun junassa ja olen matkalla miesystäväni kainaloon. Yhdessä mennään mökille saunomaan, paljuilemaan, nauttimaan hyvästä ruuasta ja myös nautitaan maltilla hyvästä viinistä. Ja pusutellaan paljon. Maanantaina vasta kotiin ja poimin ennen lähtöä pihapiirin loput kantarellit, viime viikolla poimin ämpärin täyteen. Osa matkaa junalla niin määrä sai riittää. Elämä on aika ihanaa.
Lauantaina käymme rakastajattareni kanssa taidenäyttelyssä, ja illalla juomme punaviiniä ja harrastamme bondage-seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän 50 huomenna. Eipä ole juhlia, olen niin yksinäinen ettei olisi ketään kuka tulisi mun juhliin. Joten kalsarikännit ajattelin tempaista pitkästä aikaa huomenna.
Elämä on muuten joo vähän tylsää. Työtä josta en oikein pidä, vaikkei se nyt ihan kauheaakaan ole. Tylsää lähinnä. Yksinäinen olo on usein, kun ei ole puolisoa eikä lapsia. Elämä on lähinnä sitä työtä ja sitten jotain ajan kuluttamista telkkaria katsomalla tai käsitöitä tekemällä tai kävelemässä käymällä. Kyllä sitä miettii, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on. Ja jos on, niin haluaisinko minä edes jatkaa esim. 30 vuotta, vai alkaisikohan tämä jo riittää.
Onnittelut sulle, tuntematon! Täällä toinen yksinäinen, sohvalla menee viikonloppu, tuli kunnon flunssa..
Ai sä olet yksin, koska sulla on flunssa, mutta muuten tapaisit kavereita? Hieman eri asia kuin tuo toinen, jolla ei ole ketään, vaikka olisi terveenä.
Käyn aamulla lenkillä ja sen päätteeksi järvessä uimassa, niin kuin lähes joka aamu. Iltapäivällä on tennismatsi kivan pelikaverin kanssa. Sen jälkeen siivoan, vaihdan lakanat ja lämmitän saunan. Illalla grillaan ja aikuiset lapset tulevat syömään.
Sunnuntaina sama lenkki ja sitten luen kirjaa; jos on hyvä ilma, teen sen laiturilla. Pesen pyykkiä, huollan kenkiä ja silitän vaatteita työviikkoa varten. Hoidan pihaa. Kokkailen alkuviikoksi uuniruokia valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koiranäyttelyyn Viroon,eipä sitä muita suunnitelmia oo.. mikäpä on mennessä,mieskin mukana.
Meidänkin piti, mutta naaraskoira aloitti juoksut ja nyt on tärppipäivät näillä näppäimillä ja mepä mennäänkin "miehelään". Koira vasta valioitui ja nyt sitten pentuja suunnitelmissa seuraavaksi. Meidän ekat pennut ikinä, jännittää ihan kamalasti.
Keittiönpöytä täynnä kesäkurpitsaa ja ne pitäis jalostaa jotenkin säilöttävään muotoon. On siinä stna työmaa! Tämän illan etsin reseptejä, huomenna käyn ostamassa tykötarpeet ja sitten kekukasan kimppuun. Kaks viikkoo syöty joka päivä kyseistä vihannesta eikä ne ainakaan syömällä lopu...