Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä muilla yli viisikymppisillä?

Vierailija
16.08.2024 |

Vi onko? Itse olen lomien jälkeen havahtunut tähän, että ei elämässä ole oikein enää mitään kuin töitä ja miehen kanssa sohvalla murjottamista, kunnes mies välillä suuttuu ja lähtee kaljalle tai salille.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna töihin, ylihuomenna Särkänniemeen 🎢🎠

Tosin täytän 50 vasta ylihuomenna illalla, etten vielä oo yli 😅

Kaikilla ei ole vielä tuossa iässä lapsenlapsia

Mulla ei oo edes lapsia 😎 

Olet itse ikuinen lapsi? Eikö se ole surullista?

Surullista tuollainen toisten mollaaminen.

Vierailija
22/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on nyt aika hiljainen vkl. Huomenna käyn yhden kaverin "keikalla",  eli soittelee jossain pubissa ilmatteeksi, niin käväisen yhdellä viinillä tms. Sunnuntaina perhelounas ehkä mökillä. Jotenkin tuntuu tämäkin vähäinen ohjelma siltä, että ei oikein jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria näen ja sukua auttaan =) 

Vierailija
24/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä liikun, käyn salilla, opiskelen ja teen töitä. Ihan tässä ohjelmaa riittää ilman miestäkin. Johan niitä juttuja on tullut kuunneltua yli 20 vuotta, ne ei siitä mihinkään muutu.

Vierailija
25/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 50 huomenna. Eipä ole juhlia, olen niin yksinäinen ettei olisi ketään kuka tulisi mun juhliin. Joten kalsarikännit ajattelin tempaista pitkästä aikaa huomenna. 

Elämä on muuten joo vähän tylsää. Työtä josta en oikein pidä, vaikkei se nyt ihan kauheaakaan ole. Tylsää lähinnä. Yksinäinen olo on usein, kun ei ole puolisoa eikä lapsia. Elämä on lähinnä sitä työtä ja sitten jotain ajan kuluttamista telkkaria katsomalla tai käsitöitä tekemällä tai kävelemässä käymällä. Kyllä sitä miettii, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on. Ja jos on, niin haluaisinko minä edes jatkaa esim. 30 vuotta, vai alkaisikohan tämä jo riittää.

Vierailija
26/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen humalassa sarjoja ja tuben musavideoita kuulokkeet korvilla. Syön karkkia ja pizzaa. 

N52

No nyt on vaimokampetta. Miehesi kosi ilmeisesti jo ensitreffeillä. Ainakin minä olisin heti kosinut.

Vierailija
27/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 koiran ja kissan kanssa kesämökillä. Käyn sienestämässä ja kalastamassa. Lämmitän saunaa ja uin. Paistan makkaraa ja juon olutta. Käyn rapsuttelemassa lähitilan nautoja, hevosia ja vuohia. Kaappaan tilan koiran mukaani jengini jatkoksi. Istuksin laiturilla ja juon lasillisen viiniä. Rapsutan koiria ja kissaa. Elän leppoisasti. Sunnuntai-iltana saan puolison seurakseni. Hyvähän tässä on olla. 

Vierailija
28/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän 50 huomenna. Eipä ole juhlia, olen niin yksinäinen ettei olisi ketään kuka tulisi mun juhliin. Joten kalsarikännit ajattelin tempaista pitkästä aikaa huomenna. 

Elämä on muuten joo vähän tylsää. Työtä josta en oikein pidä, vaikkei se nyt ihan kauheaakaan ole. Tylsää lähinnä. Yksinäinen olo on usein, kun ei ole puolisoa eikä lapsia. Elämä on lähinnä sitä työtä ja sitten jotain ajan kuluttamista telkkaria katsomalla tai käsitöitä tekemällä tai kävelemässä käymällä. Kyllä sitä miettii, että tätäkö tämä loppuelämä nyt on. Ja jos on, niin haluaisinko minä edes jatkaa esim. 30 vuotta, vai alkaisikohan tämä jo riittää.

Onnittelut sulle, tuntematon! Täällä toinen yksinäinen, sohvalla menee viikonloppu, tuli kunnon flunssa.. 

Vierailija
29/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopotellaan mökillä ja naida naksautellaan.

Vierailija
30/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin lukasta kirjan Don't Let's be Beastly to the Germans. En varmaan ehdi loppuun, näyttää vähän turhan pitkältä.

Vierailija
31/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivaan vaimoani, joka ei pysty liikkumaan eikä juuri puhumaankaan. Makoilen hoitosängyn  vieressä ja juttelen rauhoittaakseni. Yritän käydä pikaiseen kaupassa ja suihkussa,  jos vaimo nukahtaa hetkeksi. Tavallinen viikonloppu.

Vierailija
32/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuka ylös ja positiiviset mietteet, on suuri juhla sulla tulossa. Puoli vuosisataa täynnä! Osta oma pieni kakku ja sytytä kynttilä, kyllä siinä juhlatunnelma tulee.

Katsele "kaverihaku"- sivustoa, jos sieltä vaikka löytyisi seuraa ja ajatustenvaihtajaa.

Onnea sulle.

Vierailija
33/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 💐💕 Oi sinä nuori ihminen 😀 Mä vietin 5-kymppiseni töissä ja olin hipihiljaa. Kotona nautittiin pakastepizzaa ja juotiin kuoharia, ihan vain kahdestaan. Puoliso täyttää 60 lähiaikoina ja nyt päätettiin repäistä eli vuokrattiin mökki saaristosta ja siellä juhlitaan niin maan perusteellisesti kalastellen ja hiljaisuudesta nauttien. Juhlia odottavat saavat taaskin pettyä 😀

Vierailija
34/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivaan vaimoani, joka ei pysty liikkumaan eikä juuri puhumaankaan. Makoilen hoitosängyn  vieressä ja juttelen rauhoittaakseni. Yritän käydä pikaiseen kaupassa ja suihkussa,  jos vaimo nukahtaa hetkeksi. Tavallinen viikonloppu.

Voimia sulle. Kiitos.

Vierailija
35/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa väität olevasi työtön? 

"Minä OLEN jo työttömänä" 

Vierailija
36/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuka ylös ja positiiviset mietteet, on suuri juhla sulla tulossa. Puoli vuosisataa täynnä! Osta oma pieni kakku ja sytytä kynttilä, kyllä siinä juhlatunnelma tulee.

Katsele "kaveriha

Kiitos onnitteluista, ja aiemmin onnitelleelle kirjoittajalle myös <3 

37/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa väität olevasi työtön? 

"Minä OLEN jo työttömänä" 

Lauantait on vielä töitä, muuten työtön 😄 

Vierailija
38/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kavereiden kanssa lounaalle jossa varmaan vierähtää koko iltapäivä. Sunnuntaina, menen kuopuksen kanssa tapaamaan yhtä hänen tarhakaveria äiteineen, lapset oli siis tarhassa melkein 10 vuotta sitten mutta ollaan harvakseltaan pidetty yhteyttä.

Vierailija
39/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä. Vaimon kanssa mökkeilyä etätöiden ja rentoutumisen (sauna, kitaransoitto) merkeissä niin kauan kuin  jonkinlaista kesää vielä kestää.

Vierailija
40/147 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole vielä tuossa iässä lapsenlapsia

Mitä lapsenlapset liittyy Huvipuistohullun viestiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi