Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä muilla yli viisikymppisillä?
Vi onko? Itse olen lomien jälkeen havahtunut tähän, että ei elämässä ole oikein enää mitään kuin töitä ja miehen kanssa sohvalla murjottamista, kunnes mies välillä suuttuu ja lähtee kaljalle tai salille.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapuraukat. Eihän niissä ole mitään syömistäkään.
Pyrstöt, sakset ja rapuvoi. Kaikki herkullista. Kuorista saa liemen.
Hyi helkkari. Minä en koske äyriäisiin pitkällä tikullakaan, ihan hyönteisen näkösiä.
Se ärsyttää että moneen kalaruokaan halutaan tunkea katkarapuja, ei kuulu todellakaan niihin. Onneksi saarioosten tonnikalapitsasta siivottiin ne veks, piti aina ronkkia ne toukan näköiset pois sieltä.
Eri
Syötkö sipsejä, vaikka ne näyttävät pikkuhousunsuojilta?
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla sinkuila tai eronneilla vielä ankeampaa.
Höpöhöpö. Ei tarvitse toista ankeaa möllöttäjää katella, voi herkutella ja katsoa töllöstä mitä huvittaa. Ei ole ainakaan ankeaMPAA.
Aion rakastella 23v tyttöystävääni.
M57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapuraukat. Eihän niissä ole mitään syömistäkään.
Pyrstöt, sakset ja rapuvoi. Kaikki herkullista. Kuorista saa liemen.
Hyi helkkari. Minä en koske äyriäisiin pitkällä tikullakaan, ihan hyönteisen näkösiä.
Se ärsyttää että moneen kalaruokaan halutaan tunkea katkarapuja, ei kuulu todellakaan niihin. Onneksi saarioosten tonnikalapitsasta siivottiin ne veks, piti aina ronkkia ne toukan näköiset pois sieltä.
Eri
Syötkö sipsejä, vaikka ne näyttävät pikkuhousunsuojilta?
En ole ikinä syönyt sen näköisiä sipsejä, vaikka sipsejä olen kaikenmakuisia syönyt. Mitkä sipsit näyttää pikkuhousunsuojilta? 🤪
Bileitä ollut oikeastaan vapusta asti lähes joka viikonloppu. Huomennakin olisi, mutta mietin, jos ihan hengähtäisi kotona viikonlopun.
Kohta lähdetään iltalenkille, sitten katellaan elokuva. Huomenna pihahommia, varmaan grillataan ja tietysti saunotaan. Sunnuntaina mennään ystäville kylään. Kerrankin viikonloppu, ettei kukaan lapsista ole tulossa meille. Mukava näinkin, vaikka parasta on, kun ollaan koko perhe kasassa, sitä ei vaan enää kovin usein tapahdu.
Kiirettä pitää.
Tulin joku aika sitten töistä, kotiintulohärdelli koirien kanssa, ruoka ja nyt kuppi kahvia.
llalla ohjelmassa toipilaskoiran fysioterapiajumppaa, apua tarvitsevan vanhan vanhemman kotihoitokäynti, iltahärdelli koirien kanssa.
Huomenna aamusta koirien hoito ja terveille pitkä metsälenkki, toipilaskoiran fysioterapiajumpat, saattohoidossa olevan toisen vanhemman luona vierailu, apua tarvitsevan vanhan vanhemman kotihoitokäynti, iltahärdelli koirien kanssa. Jossain välissä pitäisi ehtiä laittamaan ruokaa ja käymään pesulla.
Sunnuntaina on pakko ehtiä tehdä yhtä työprojektia. Herään aikaisin, jotta saan koirien hoidot tehtyä kuten työaamuna. Sitten ajattelin koirien aamupäiväunien aikana tehdä töitä n. 4h. Iltapäivällä olisi ohjelmassa koiratreenit, jos ei ole kenelläkään terveyskatastrofeja. Kotiin tultua koiran fysioterapiajumppa. Illalla taas käymään apua tarvitsevan vanhemman luona, sitten koirien iltahärdelli (koirien iltahärdelli = ruokinnat, hampaiden pesut, iltaulkoilut, haavanhoito, lääkintä). Lopuksi vielä valmistautuminen maanantain työpäivään.
Sitten mulla on menossa myös iso opiskeluprojekti. Jostain kumman syystä sille tuntuu nyt olevan aika niukasti aikaa.
Mökillä saunotaan, uidaan ja tehdään pitsaa. Pitäiskö pelata kesän viimeiset mölkyt? Viiniä nautitaan. Kotona omenien säilömistä soseeksi ja tietysti teen kaura-omenapaistosta. Kotihommia. Ensi viikon suunnittelua. Haluan myös ehtiä lukea kirjaa ja katsoa netflixiä. Aion lähiaikoina palauttaa mieleen sukankutomisen, siis lähinnä kantapään, muu sujuukin. Saattaapi tulla neulontahimo syksyä kohti. Jälkikasvumme asioita välillä mietimme, ovat yli parikymppisiä. Kunpa elämä kohtelisi heitä hyvin.
En tiiä vielä, ei olla sellaisia, että kovin suunnitellaan etukäteen. Tehdään, mitä mieleen tulee tai sitten ei tehdä mitään erityistä. Saatetaan käydä sienestämässä, pyöräilemässä tai piipahtaa mun siskolla ja miehellään. Voi olla, että lauletaan karaokea, katsotaan elokuva tai ajellaan jonnekin syömään. Päiväretkestä jonnekin merelliseen paikkaan ollaan puhuttu, jos on kiva sää, niin se voitas tehdä tänä viikonloppuna. Ehkä kutsutaan lähellä asuva lapsi puolisoineen syömään. Varmasti jotain hyvää kokataan, saunotaan, luetaan, soittelen kauempana asuville lapsille. Joskus huvita tehdä mitään, sitten vaan möllötetään. Telkkaria ei katsota, kun se lähti jatkuvan koronahöpötyksen takia varastoon. Ei ole ollut ikävä!
Tampereelle keikalle, yöksi kotiin. Sunnuntaina ehkä kodinhoitoa.
Kotona makaan puolikuolleena rankasta työviikosta. Otin minitirsat ja avasin lonkeron. Vähän haaveilin työkaverista.
Huomenna ainakin kauppaa ja saunaa.
Ei sitten mitään suunnitelmia. Hyvä niin. Tulevat kaksi viikkoa onkin sitten aika aktiivisia.
Kavereitten kanssa krokettiturnaus lauantaina ja ehtoolla sitten tehdään yhdessä ruokaa. Sunnuntaina varmaan viikkosiivous, löhöilyä ja valmistautuminen loman jälkeiseen ekaan työpäivään.
Toivon kaikille hyvää viikonloppua viinan kanssa tai ilman viinaa. Kuolevaista rupusakkia kumminkin olemme kaikki.
Huomenna on neuleretriitti, sunnuntaina on pyykkipäivä ja iltapäivällä Beldumia jahtamaan Community Day Classicissa - ja puolet ensi viikosta on vielä lomaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla sinkuila tai eronneilla vielä ankeampaa.
Älä nyt, tanssimaaan sunnuntaina
t. Vanha eronnut
Vierailija kirjoitti:
Katselen humalassa sarjoja ja tuben musavideoita kuulokkeet korvilla. Syön karkkia ja pizzaa.
N52
Soulmate m52
Eri