Miten olette sopineet treffipaikasta, jos toinen haluaa kävelylle ja toinen kahvilaan/ravintolaan?
Jos olet tutustunut uuteen tyyppiin esim. Deittisovelluksessa, ja kumpikin on kiinnostunut lähtemään treffeille ja toinen ehdottaa kävelyä ulkona tai vaikka keilausta ja toinen käyntiä kahvilassa/lounaalla/brunssilla/ravintolassa, niin miten te olette sitten sopineet treffipaikasta? Minusta tuntuu, että ne miehet, joihin minä olen tutustunut, ja jotka eivät missään nimessä halua mennä mihinkään syömään/kahville, ovat kovin ehdottomia tässä asiassa, että he eivät jousta. Sitten ei ole tullut treffejä. Sitten minullekin tulee sellainen fiilis, että olenko minä joustamaton kun en suostu miehen ehdotukseen? Sitten taas toisaalta jos se mies on sen tyyppinen, ettei viihdy ravintolassa niin en mä ehkä edes halua tutustua sellaiseen, kun mun mielestä pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jos miehen mielestä lenkki talvipakkasilla on romanttista ja hyvät puitteet ensitreffeille, niin ehkä hän ei ole mun tyylinen.
Kommentit (172)
Mun ja mieheni ekat treffit oli kävely treffit. Mies ehdotti ja minä suostuin ja sit ehdotin paikkaa mihin mennään kävelylle ja ehdotin myös, että voisin ottaa mukaan koirani ja tämä oli miehelle ok. Ja kesällä tuli vuosi seurustelua täyteen. Ja ollaan tässä välissä oltu myös ravintolassa syömässä ja piknikillä jne... Että älkää naiset heti tyrmätkö kävelytreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on Christina jokin ravintolafetissi. Kukaan muu täällä ei kirjoita yhtä paljon ravintolatreffeistä kuin sinä. Ei liene yllätys kenellekään että olet sinkku, ja sellaisena tulet pysymäänkin.
Ei liene yllätys kenellekään että tämä Christiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina "H-kupin rintoineen" on mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun ja mieheni ekat treffit oli kävely treffit. Mies ehdotti ja minä suostuin ja sit ehdotin paikkaa mihin mennään kävelylle ja ehdotin myös, että voisin ottaa mukaan koirani ja tämä oli miehelle ok. Ja kesällä tuli vuosi seurustelua täyteen. Ja ollaan tässä välissä oltu myös ravintolassa syömässä ja piknikillä jne... Että älkää naiset heti tyrmätkö kävelytreffejä.
Joo, samoin minulla. Käytiin kävelemässä ja seuraavan kerran ongella, koira (malinois) oli mukana niin uskalsin lähteä metsäpoluillekin. Nyt jo 14 yhteistä vuotta takana
Mies valitsee paikan, sekä maksaa. Ihan hölmö ajatuskin että mies menisi kuin koira, jonnekin räkälään, tai metsään, kun nainen viheltää.
Helppo ratkaisu joka säästää molempien aikaa:
Toinen lähtee ravintolaan ja toinen kävelemään.
Joo.. Ei sulla ole käynyt mielessä et kaikki miehet eivät halua kertoa itsestänsä ravintolassa kaikkien korvien kuullen vaan haluavat jonkinnäköistä yksityisyyttä, viemättä kumminkaan kotiinsa tms.?
Joku torikahvila tms varmaan sopisi tuossatilanteessa? Se olisi ulkona, eikä kovin kallista ja silti olisi helppo istuskella turvallisrsti julkisella paikalla.
en muuten ikinä lähtisi ensitreffeille ravintolaan syömään. Siinä menee ihan liian kauan, ja sieltä on vaikea lähteä, jos toinen onkin aivan outo.
Varmaan tapaavat muitakin kuin sinua. Syömään mennään sitten jos kemiat kolahtaa. Tosi outoa ettet löydä kumppania vaan jatkuvaa treffailua.
Olen itse sitä ikäluokkaa että kumppani piti löytää ravintolasta. Eipä tullut pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku torikahvila tms varmaan sopisi tuossatilanteessa? Se olisi ulkona, eikä kovin kallista ja silti olisi helppo istuskella turvallisrsti julkisella paikalla.
Olisiko se kivaa myös talvipakkasilla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo.. Ei sulla ole käynyt mielessä et kaikki miehet eivät halua kertoa itsestänsä ravintolassa kaikkien korvien kuullen vaan haluavat jonkinnäköistä yksityisyyttä, viemättä kumminkaan kotiinsa tms.?
Ei ravintolassa ihmiset kuuntele mitä toisissa pöydissä puhutaan. Tai ehkä jotkut oudot tyypit kuuntelevat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo, että joku on ehdoton ja joustamaton ole🚩🚩🚩?
Ap:han sanoi itsekin olevansa ehdoton ja joustamaton, eli 🚩🚩🚩.
Jos alatte kinata jo tuossa vaiheessa niin tuskin suhteella on tulevaisuutta :D
Lähiönne ostarin seudun penkillä istuskelua pussikaljan nauttimisen merkeissä voisi ehdottaa
Mennään elämän Abc:lle, mää tarjoon, sää maksat
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ravintolassa ihmiset kuuntele mitä toisissa pöydissä puhutaan. Tai ehkä jotkut oudot tyypit kuuntelevat.
Taidat olla aika nuori, mieleltäsi nuori tai täysin tietämätön.
Kun sarjadeittailin, lähes aina sivin ekat treffit tiettyyn kahvilaan. Menin n varttia ennen, ei tarvinnut kenenkään miettiä kuka maksaa ja mitä.
Tokilla treffeillä ehdotin kävelyä ja kolmansilla esim museoon, kysyin onko museokorttia.
Tosi harvoin kukaan kieltäytyi ehdotuksesta
Mennään sinne minne mies haluaa.
En usko, että se rahasta on kiinni. Ne miehet, joita minä olen deittaillut, ovat olleet yleensä ihan hyväpalkkaisissa töissä. Toki voihan se olla, että he käyttävät koko palkkansa esim. Rahapeleihin, mutta siinä tapauksessa on ehkä parempi, etten ole missään tekemisissä heidän kanssaan.
Ap