Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette sopineet treffipaikasta, jos toinen haluaa kävelylle ja toinen kahvilaan/ravintolaan?

16.08.2024 |

Jos olet tutustunut uuteen tyyppiin esim. Deittisovelluksessa, ja kumpikin on kiinnostunut lähtemään treffeille ja toinen ehdottaa kävelyä ulkona tai vaikka keilausta ja toinen käyntiä kahvilassa/lounaalla/brunssilla/ravintolassa, niin miten te olette sitten sopineet treffipaikasta? Minusta tuntuu, että ne miehet, joihin minä olen tutustunut, ja jotka eivät missään nimessä halua mennä mihinkään syömään/kahville, ovat kovin ehdottomia tässä asiassa, että he eivät jousta. Sitten ei ole tullut treffejä. Sitten minullekin tulee sellainen fiilis, että olenko minä joustamaton kun en suostu miehen ehdotukseen? Sitten taas toisaalta jos se mies on sen tyyppinen, ettei viihdy ravintolassa niin en mä ehkä edes halua tutustua sellaiseen, kun mun mielestä pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jos miehen mielestä lenkki talvipakkasilla on romanttista ja hyvät puitteet ensitreffeille, niin ehkä hän ei ole mun tyylinen.

Kommentit (172)

1/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja???

Vierailija
2/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ensin lyhyellä kävelyllä joka päättyy kahvilaan ja siellä sitten juodaan kahvit tms ja istuskellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo, että joku on ehdoton ja joustamaton ole🚩🚩🚩?

Vierailija
4/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mennyt niin, että jos minä olen ehdottanut jotain, se on käynyt miehelle. Jotkut miehet on tosiaan ehdottanut noita kävelytreffejä, mutta minä olen heittänyt että hei mä haluan tehdä tyrmäävän vaikutuksen ja tulla treffeille korkokengissä, enkä halua hikoilla ekoilla treffeilläni, joten mieluummin sisätiloissa treffit. Kukaan ei ole sanonut ettei käy. Pubia jos ehdottaa, se ei kaikille käy jos eivät esim. käytä alkoholia ollenkaan. Mutta kahvila sitten. Ei kellään ole oikein syytä miksei se kävisi. 

Vierailija
5/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua joutua tilanteeseen, jossa sen pitäis maksaa, vaikkei halua?

Vierailija
6/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen voisi olla yhteinen mielenkiinnon kohde.

Vierailija
7/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sun jättää noi nettideittailut? 

Vierailija
8/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinua kiinnostaa ilmainen ateria ja mahdollista treffikumppania ei kiinnosta maksaa sinun ateriaasi.

Vierailija
9/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo, että joku on ehdoton ja joustamaton ole🚩🚩🚩?

Minulle olisi. Voisin mennä ekoille treffeille ihan mielenkiinnosta, mutta en jatkaisi tapaamista. Voi olla, että en menisi ollenkaan,koska ehdoton ja joustamaton ihminen on rasittava vähintäänkin, jopa muuta ( narsku?)

10/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sinua kiinnostaa ilmainen ateria ja mahdollista treffikumppania ei kiinnosta maksaa sinun ateriaasi.

Ei ole kyse siitä, vaan mä vain koen ravintolaympäristön viihtyisänä paikkana tutustua.

11/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sitten miehen kirjoittaa, että "voidaan mennä lounaalle, jos sä sitten tarjoat?"

Ap 

Vierailija
12/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on Christina jokin ravintolafetissi. Kukaan muu täällä ei kirjoita yhtä paljon ravintolatreffeistä kuin sinä. Ei liene yllätys kenellekään että olet sinkku, ja sellaisena tulet pysymäänkin.

Vierailija
13/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyllä Suomessa deiteillä kumpikin ihan maksaa omat syömisensä. Näin naisena sanon, että ei edes kannata suostua tarjoamiseen Suomessa. Suomimiehet luulevat, että jos hän maksaa, niin pillua pitää saada. Aika moni kuvittelee noin muutenkin mikä on oksettavaa. Siksi minä haluan vähän aikaa esim Tinderissä keskustella ja tutustua, että saa karsittua hörhöt ja pillunvonkaajat pois. 

Vierailija
14/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sitten miehen kirjoittaa, että "voidaan mennä lounaalle, jos sä sitten tarjoat?"

Ap 

Mies ei kuitenkaan halua että piheys paljastuu

Vierailija
15/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, vaan mä vain koen ravintolaympäristön viihtyisänä paikkana tutustua.

ravintola on aika huono paikka tutustua

Vierailija
16/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on Christina jokin ravintolafetissi. Kukaan muu täällä ei kirjoita yhtä paljon ravintolatreffeistä kuin sinä. Ei liene yllätys kenellekään että olet sinkku, ja sellaisena tulet pysymäänkin.

Kahvilatreffit on helpot. Minä ja moni muu nainen on sitä mieltä. Turvallinen paikka naiselle,koska läsnä on muita ihmisiä. Helppo tulla ja lähteä,jos kemiat eivät kohtaa. Ja jos mies on niin pihi, että ei halua tuhlata rahojaan omaan kahvinsa, niin voi olla ilmankin. Minä en tarjoa, eikä mies maksa minun kahvia. Näin kukaan ei ole kiitollisuudenvelassa kenellekään. 

Vierailija
17/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en pidä kahvilatreffeistä. Jos mies haluaisi kahville eikä kävelylle niin ehdottaisin museota tai näyttelyä. Voi olla sisätiloissa mutta on jotain oheistoimintaa.

Vierailija
18/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taaskaan ei mies suostunut Pancho Villaan tai artesaanipizzeriaan? 🥱

19/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit ravintolassa lounaalla/illallisen merkeissä on ihan normaalia.

Ap

Vierailija
20/172 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää tehdä kompromissi ja sopia treffit opiskelijaruokalaan. Molemmat tietenkin maksaa omat ruokansa.