Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Näin sun entisen kaaran. Harmi, että kuski oli vaihtunut.
Minkäs merkkinen se olikaan? 🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa katse olla oikeasti suunnattu eteenpäin, ja se tuntuu hyvältä. 😊 Heippa kaivattu, toivottavasti sulla ei mitään tunteita ollut mua kohtaan.
En tiedä, kuka olet. Häntä kohtaan oli tunteita mutta päästin niistä irti aikoinaan. Näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. Olisitpa lähempänä.
Etkä siellä toisella puolen Suomea.
Sukunimien toiset?
Nyt en tajunnu. Mitä tarkoitit?
Tunnistetta vailla olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?
Täällä mittarissa 42 Auringonkiertoa.
Vanhus! Hahaa!
-41v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin kitara soi surua
Kun kitara soi, ei itkeä saa (eput)
Mieluummin niin.
Sivusta
Tässä kului muutama vuosi joiden aikan atunnetason kokemukset olivat hylkäämisineen, torjumisineen ynnä muineen niin raskaita etten lopulta edes pystynyt itkemään tai ainoastaan surullisille elokuville ja somevideoille, mutta en itseni kohdalla ja omista tunteista, vaikka aiemmin kyyneleet olivatkin herkässä. Nyt jälleen kykenen itkunn, mutta mieluummin tuntisin jo positiivisempia ja iloisempiakin tunteita kuin surua.
Kyyneleillä ja itkulla on funktionsa ja saa kitara toisinaan soida suruakin. imo
sivusta myös
Eks vois vaan laittaa viestiä mulle? Sun vuki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa katse olla oikeasti suunnattu eteenpäin, ja se tuntuu hyvältä. 😊 Heippa kaivattu, toivottavasti sulla ei mitään tunteita ollut mua kohtaan.
😊
Jotta saat itsellesi pahanmielen ja omatunnon niin tottakai hänellä oli. Toivottavasti tunnet piston sydämessä ja annat ajatusten vaivata ja kummitella sinua ikuisuuden. Ajatella, ettet ikinä vaivautunut selvittämään sitä. Jouduit lukemaan toisten kirjoittamana. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?
Vanhus! Hahaa!
-41v
Minkä ikästä 41v kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Vanhus! Hahaa!
-41v
41-vuotta? Vauva.
Vierailija kirjoitti:
m32 ketä kaipaat?
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kirkassilmäinen kaunokainen on suunnitellut huomenna illasta tekevänsä? Äläpä karkaa provinssiin, aloitetaan tutustuminen?
Missä aloitetaan?
Miljöölle puolestani aivan sama. Tässä kohtaa kiinnostaa hän. Numero pitäisi jostakin kaivaa, en tiedä, millä nimellä pitäisi hakea.
Mulla on sama ongelma. En tiiä miehen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sytytit mun sydämeni takan melkoiseen roihuun. Mahdoton sammuttaa.
🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin kitara soi surua
Kun kitara soi, ei itkeä saa (eput)
Mieluummin niin.
Sivusta
Olisipa niin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Vanhus! Hahaa!
-41v
Minkä ikästä 41v kaipaa?
Vanhusta. On joko 42 tai 43!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😊
Jotta saat itsellesi pahanmielen ja omatunnon niin tottakai hänellä oli. Toivottavasti tunnet piston sydämessä ja annat ajatusten vaivata ja kummitella sinua ikuisuuden. Ajatella, ettet ikinä vaivautunut selvittämään sitä. Jouduit lukemaan toisten kirjoittamana. 😊
En tuntenut pistoa sydämessä. Hänellä on jo hyvä mies, enkä halua heidän väliin tulla sotkemaan. Omatuntoni on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kirkassilmäinen kaunokainen on suunnitellut huomenna illasta tekevänsä? Äläpä karkaa provinssiin, aloitetaan tutustuminen?
Missä aloitetaan?
Miljöölle puolestani aivan sama. Tässä kohtaa kiinnostaa hän. Numero pitäisi jostakin kaivaa, en tiedä, millä nimellä pitäisi hakea.
Kannattee kyssyy. Voit sitten vauvapalstalle tulla huutelemaan hänen nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aloitetaan?
Kannattee kyssyy. Voit sitten vauvapalstalle tulla huutelemaan hänen nimeään.
Joo, no siis tuohan oli ensimmäisenä mielessä 🤭
Mukavaa, että olet löytänyt harrastuksen huudella mitä sattuu vauvapalstalla.