Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä svenskspråkiga se knullrufs-nainen?
Eiköhän svenskspråkiga on naisopettaja Turusta sekä vaka-opettaja Tiina Uudeltamaalta. Näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kirkassilmäinen kaunokainen on suunnitellut huomenna illasta tekevänsä? Äläpä karkaa provinssiin, aloitetaan tutustuminen?
En ole suunnitellut mitään. Pysyn siis varmasti provinssissani. Se olisi mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kirkassilmäinen kaunokainen on suunnitellut huomenna illasta tekevänsä? Äläpä karkaa provinssiin, aloitetaan tutustuminen?
Missä aloitetaan?
Sinä sytytit mun sydämeni takan melkoiseen roihuun. Mahdoton sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh. Vähän vilkaisin. Hitsit että sinä olet kaunis ja haluttava! En halua ajatella sinua enää. Viet minut helevettiin.
Mistä ja miksi?
Jostakin ja siksi.
Ahaa, ei siis mulle 👍
Vierailija kirjoitti:
Enköhän viesti Tenkasen kanssa ja mene aikaisin maate. Niin tekee kaikki aikaisin heräilevät.
Miks et enää käy siellä? Voithan tulla kääntymään, vaikka sun kaveri ei ole enää siellä?
Vierailija kirjoitti:
Miks menit sinne?
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitettuja sanoja, ajateltuja asioita, tunteita, joita tunnetaan. Siinä kaikki. Ei koskaan enempää. Haaveeksi jää halaus, toiveeksi keskustelutuokiot, unelmaksi yhteinen uni.
Olisin voinut kirjoittaa tämän.🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aloitetaan?
Miljöölle puolestani aivan sama. Tässä kohtaa kiinnostaa hän. Numero pitäisi jostakin kaivaa, en tiedä, millä nimellä pitäisi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Miks et enää käy siellä? Voithan tulla kääntymään, vaikka sun kaveri ei ole enää siellä?
En saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aloitetaan?
Miljöölle puolestani aivan sama. Tässä kohtaa kiinnostaa hän. Numero pitäisi jostakin kaivaa, en tiedä, millä nimellä pitäisi hakea.
Oksetus mies. Suksi kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan Herkku se on nyt sillä tavalla että 😍
Kuka on tämä Herkku?
Eräs Herkku mies on hän 😊
Et taida hänen kuullen käyttää tuota lempinimeä?
Minä olen ihastustani nimittänyt herkkupepuksikin. Hän tietää kyllä mitä ajattelen, hänellä vain ei ole tunteita minua kohtaan.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa.
Miks et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aloitetaan?
Oksetus mies. Suksi kuuseen.
No jopas nyt. Mikä noin närästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan, jos käytäisiin pikaisesti takahuoneessa piristämässä sun työpäivää!
Sorry mutta en voi poistua työpaikaltani jatoisekseen enkenenkään kanssa takahuoneisiin lähde. Joutuu vaikka paloöljyn kanssa tekemisiin.
Jos sun työpaikalla ei ole takahuonetta, niin ei sinulle.
Meilläpä on. On myös patjavarasto, siivouskomero ja kopiohuone.
Vierailija kirjoitti:
S. Olisitpa lähempänä.
Etkä siellä toisella puolen Suomea.
Sukunimien toiset?
Isona musta tulee sun rakastaja.