Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
19861/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S. Olisitpa lähempänä.

Etkä siellä toisella puolen Suomea.

Sukunimien toiset?

Nyt en tajunnu. Mitä tarkoitit?

Tunnistetta vailla olin.

Kokeillaanpa siten, että minä aloitan ja sinä täydennät jos osuu? Konsonantti ja vokaali. Mitkä?

Vierailija
19862/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätunnisteleikki:

Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?

Täällä mittarissa 42 Auringonkiertoa.

Vanhus! Hahaa!

-41v

Minkä ikästä 41v kaipaa?

Vanhusta. On joko 42 tai 43!

Saat varmasti lempeän vastauksen, jos kutsut häntä vanhukseksi. Tosin seuraavan syntymäpäivän myötä siirryt samaan sarjaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset rehellisyyttä elämää ja itseäsi kohtaan. Mistä tulet, missä olet ja minne olet matkalla. Löydät mahdollisuuksia esteiden sijaan, oivalluksia pelon sijaan, hyväksyntää vaikenemisen sijaan. Mitä tästä seuraa? Ymmärrys. Hyväksyntä. Anteeksianto. Rauha. Suunta. Vastauksia kysymykseen miksi. Onnellisin kaikista ihmisistä on se, joka uskoo siihen, että hänen tarinallaan on onnellinen loppu.

En mä ainakaan mitään pelkkää tarinan loppua varten elä! Haluan olla onnellinen pitkin matkaa, ja olenkin.

Vierailija
19864/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa katse olla oikeasti suunnattu eteenpäin, ja se tuntuu hyvältä. 😊 Heippa kaivattu, toivottavasti sulla ei mitään tunteita ollut mua kohtaan.

😊

Jotta saat itsellesi pahanmielen ja omatunnon niin tottakai hänellä oli. Toivottavasti tunnet piston sydämessä ja annat ajatusten vaivata ja kummitella sinua ikuisuuden. Ajatella, ettet ikinä vaivautunut selvittämään sitä. Jouduit lukemaan toisten kirjoittamana. 😊

En tuntenut pistoa sydämessä. Hänellä on jo hyvä mies, enkä halua heidän väliin tulla sotkemaan. Omatuntoni on puhdas.

Sivuihmettelynä, sen verranko kuitenkin sotkit, että kun tuossa toivoit, ettei hänellä olis ollut tunteita sua kohtaan? Vaik tuskinpa edes tiesi sun kaipauksesta? 

Vierailija
19865/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa katse olla oikeasti suunnattu eteenpäin, ja se tuntuu hyvältä. 😊 Heippa kaivattu, toivottavasti sulla ei mitään tunteita ollut mua kohtaan.

😊

Jotta saat itsellesi pahanmielen ja omatunnon niin tottakai hänellä oli. Toivottavasti tunnet piston sydämessä ja annat ajatusten vaivata ja kummitella sinua ikuisuuden. Ajatella, ettet ikinä vaivautunut selvittämään sitä. Jouduit lukemaan toisten kirjoittamana. 😊

En tuntenut pistoa sydämessä. Hänellä on jo hyvä mies, enkä halua heidän väliin tulla sotkemaan. Omatuntoni on puhdas.

Mitäs jos olisitkin parempi mies?

Vierailija
19866/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😊

Miksi tulet sitten ilmoittamaan tänne? Oletteko yksinkertaisesti hieman vammainen? Ettekö osaa ajatella että kyseinen mies tuskin on onnellisessa suhteessaan lukemassa täällä sitä kuinka Pirjo on nyt kulkemassa eteenpäin ja, että kuinka toivottavasti hänellä ei ollut tunteita.

Vierailija
19867/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätunnisteleikki:

Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?

Vanhus! Hahaa!

-41v

Minkä ikästä 41v kaipaa?

Saat varmasti lempeän vastauksen, jos kutsut häntä vanhukseksi. Tosin seuraavan syntymäpäivän myötä siirryt samaan sarjaan. 

Hänellä on huumorintajua asiaan, sen takia hänestä pidänkin. Jos teille noin tiukkaa pieni vitsi iästä, niin ei hyvin mene.

Vierailija
19868/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Tosin tuosta ei voi päätellä yhtään mitään joten turha viesti tämä.

Vierailija
19869/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että haluat minua, mutta mikset tee asialle mitään.

Mitäpä minä voisin tehdä? 

Kysy mielummin mitähän minä voisin tehdä? Kokeile edes.

Asetelmahan on hyvin selkeä. Kun sinä tiedät hänen haluavan, mutta ei tee mitään, on todennäköisin syy siinä, että hän ei tiedä sinun haluavan. Siksi ongelman ratkaisu on sinun käsissäsi. Minua aina ketuttaa lukea noita mikset tee mitään viestejä. Toki kyse on vain minusta ja mielipiteestäni, mutta itse en alkaisi tuollaisten kanssa mihinkään.

Olkiukko. Ei missään kerrota mitään lisätietoja, joiden perusteella voisi vetää tuollaisen tulkinnan, ainoa tieto on aloittajan kaivatun halusta. Se, onko aloittaja ilmaissut vastakaikua, ei ole tiedossa. 

sivusta

Vierailija
19870/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisit varmaan, jos käytäisiin pikaisesti takahuoneessa piristämässä sun työpäivää!

Sorry mutta en voi poistua työpaikaltani jatoisekseen enkenenkään kanssa takahuoneisiin lähde. Joutuu vaikka paloöljyn kanssa tekemisiin. 

Jos sun työpaikalla ei ole takahuonetta, niin ei sinulle.

Meilläpä on. On myös patjavarasto, siivouskomero ja kopiohuone. 

Paljon hyviä monikäyttötiloja teillä. On vaihtelun varaakin. Tosi kivoja tiloja, jos sattuu löytymään, ovat myös esim. talotekniikan konehuoneet ja ullakkotilat. Joskus näkee myös vaikkapa väestönsuojan varauloskäyntikäytäviä joissa viimeksi liikkuneet ovat varmaan jo kummituksia.Sivusta.

Vierailija
19871/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh. Vähän vilkaisin. Hitsit että sinä olet kaunis ja haluttava! En halua ajatella sinua enää. Viet minut helevettiin.

Missä vilkaisit? Sama tunne kaivatustani, miehestä.

Vierailija
19872/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätunnisteleikki:

Mies on mua nuorempi ehkä 6-8 vuotta 😑

Vierailija
19873/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltahaaste: tunniste.

Rexona.

Tuosta tulee mieleen se vanha mainos, jota joskus moni aina hoki. 

Mainoksista oli puhe. 

Sitä "Aina on tilaa..." mainosta ainakin kuuli joskus joka paikassa, tarkoittanet sinäkin sitä. Oliko tunnisteesi, että olette jotenkin erityisellä tavalla kyseisestä mainoksesta keskustelleet?

Joskus? Noin 35 vuotta sitten eikä ikinä sen koommin. :D sivunauru

Vierailija
19874/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
19875/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätunnisteleikki:

Vanhus! Hahaa!

-41v

Minkä ikästä 41v kaipaa?

Hänellä on huumorintajua asiaan, sen takia hänestä pidänkin. Jos teille noin tiukkaa pieni vitsi iästä, niin ei hyvin mene.

Huumorintaju ikävitsailuun katoaa, jos elää heidän keskellään jotka käsittävät vitsit kirjaimellisesti.

Vierailija
19876/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isona musta tulee sun rakastaja.

Milloin susta tulee iso?

Vierailija
19877/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätunnisteleikki:

4334

Vierailija
19878/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Hänelle, joka sekoitti mun pään.

Vierailija
19879/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että myös sulla on parvisänky. Roikutko sinäkin pää alaspäin? 

Vierailija
19880/55805 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Hänelle, joka sekoitti mun pään.

Milloin tämä tapahtui?

Ketju on lukittu.