Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Lisätunnisteleikki:
Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?
Vierailija kirjoitti:
Isona musta tulee sun rakastaja.
Just kuuntelin tota kuumaan biisiä ja hoilotin itsekin. Mutta mä oon jo aika iso, eikä sitä ole näköpiirissä. Vieläköhän meillä on aikaa?
t. Toinen rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Topin kitara soi surua
Sorsakosken. Niinhän se soi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sytytit mun sydämeni takan melkoiseen roihuun. Mahdoton sammuttaa.
Tämän takia en juuri koskaan enää uskallakaan olla naisten seurassa. En voi vastata teidän tunteisiin toivomallanne tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isona?
Vierailija kirjoitti:
En menettänyt mitään arvokasta
Mites sinä?
Ihastukseen tämä ei liity, mutta ihmisiä olen menettänyt elämässäni enemmän kuin tavallista. Kolmea olen jäänyt kaipaamaan.
Materiaakin on tullut menetettyä, samoin perusturvallisuuden tunne ja itsekunnioitus monen monta kertaa, mutta nämä olen kaikki saanutkin jo takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Uuh. Vähän vilkaisin. Hitsit että sinä olet kaunis ja haluttava! En halua ajatella sinua enää. Viet minut helevettiin.
Ei, vaan taivaaseen haluaisin sut viedä. Uskon, että voisimme olla toisillemme taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isona?
Isompana kuin tämä itse itsensä vahvamieheksi julistanut mammojen rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan Herkku se on nyt sillä tavalla että 😍
Kuka on tämä Herkku?
Eräs Herkku mies on hän 😊
Et taida hänen kuullen käyttää tuota lempinimeä?
Minä olen ihastustani nimittänyt herkkupepuksikin. Hän tietää kyllä mitä ajattelen, hänellä vain ei ole tunteita minua kohtaan.
Ohis
Lopeta sitten se perskannikoissaan hännistely! Kylmetä tunteesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t. järjen Ohis
Kiitos järjen ääni. Siskosi istuukin toisella olkapäälläni ja hokee samaa, mutta mä olen kuulemma aina ollut itsepäinen...
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Ikä on vain numero, mutta mikä numero se on? Paljonko on mittarissa puolin ja toisin?
Minulle käy aikalailla kuka tahansa mukava 25-55 vuotias. Mukava on aikalailla alimitoitettu määre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en juuri koskaan enää uskallakaan olla naisten seurassa. En voi vastata teidän tunteisiin toivomallanne tavalla.
Tuo oli kyllä mieheltä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Topin kitara soi surua
Kun kitara soi, ei itkeä saa (eput)
Mieluummin niin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä mieheltä naiselle.
Enkä mieluiten miestenkään seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. Olisitpa lähempänä.
Etkä siellä toisella puolen Suomea.
Sukunimien toiset?
Nyt en tajunnu. Mitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Lisätunnisteleikki:
Täällä mittarissa 42 Auringonkiertoa.
Nyt alkaa katse olla oikeasti suunnattu eteenpäin, ja se tuntuu hyvältä. 😊 Heippa kaivattu, toivottavasti sulla ei mitään tunteita ollut mua kohtaan.
Olet kuin kynttilä vissiin tässä, sikäli jos yhtään selventää moinen. Pimeämpää ilman, melkein liiankin kirkas ykskaks silmillä ja liian pitkään katsoessa alkaa nähdä omiaan siinä. Toisaalta jos alkaa kummemmin puhisemaan niin saattaapi sammuttaa sen ja jos se jollain ihmeellä kel.. siis kallistuu liiaksi niin koko paikka voi mennä siinä samalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. Olisitpa lähempänä.
Etkä siellä toisella puolen Suomea.
Sukunimien toiset?
Nyt en tajunnu. Mitä tarkoitit?
Sorsakoski ja Perankoski niin sukunimoen toiset olisivat o ja e
Topin kitara soi surua