Mitä aikuiset yleensä tekee kavereidensa kanssa?
Itse opiskelijana en tee muuta kuin koulujuttuja kavereiden kanssa, mutta kai sitä voi jotain muutakin tehdä. En vaan keksi mitä
Kommentit (21)
Kuunnellaan musiikkia, ryypätään, katsotaan elokuvia, käydään lenkillä.
Ihan samoja asioita mitä tekisi kumppanin kanssa, paitsi seksi.
Käydään taidenäyttelyissä, konserteissa, teatterissa, syömässä, lasillisella, lenkillä, sienessä, uimassa, mökeillä, kaupunkilomilla, vieraisilla - ja ennen kaikkea jutellaan. Loputtomiin.
Heittää läppää, luo sisäpiirivitsejä
Käydään kahvilla ja kävelylenkeillä, ulkona syömässä ja matkustetaan.
Aikuismaista, joo :)
Istuu kahvilla ja jaarittelee.
Sen takia mulla ei enää ole kavereita, kun tylsistyn liikaa...
Harrastetaan liikuntaa. Kerran pari vuodessa ehkä joku illanistujainen. Joidenkin vanhojen kavereiden kanssa tulee hyvin satunnaisesti käytyä kahvilla.
Käydään drinksuilla, ravintolassa syömässä, rannalla, konserteissa, kuntoilemassa, festareilla, muissa tapahtumissa, patikoimassa, matkustellaan...
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa hauskojen ihmisten kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa hauskojen ihmisten kaveriksi?
En. Niillä on jo omat porukkansa.
Vierailija kirjoitti:
Käydään taidenäyttelyissä, konserteissa, teatterissa, syömässä, lasillisella, lenkillä, sienessä, uimassa, mökeillä, kaupunkilomilla, vieraisilla - ja ennen kaikkea jutellaan. Loputtomiin.
Kuulostaapa kivalle. Kerran täällä palstalla haikailin tuollaisten kaverisuhteiden perään, sain kuulla olevani liian aktiivinen, ei kukaan kuulemma jaksa tämmöisiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä kumppanisi kanssa teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydään taidenäyttelyissä, konserteissa, teatterissa, syömässä, lasillisella, lenkillä, sienessä, uimassa, mökeillä, kaupunkilomilla, vieraisilla - ja ennen kaikkea jutellaan. Loputtomiin. Plus sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydään taidenäyttelyissä, konserteissa, teatterissa, syömässä, lasillisella, lenkillä, sienessä, uimassa, mökeillä, kaupunkilomilla, vieraisilla - ja ennen kaikkea jutellaan. Loputtomiin. Plus sitä seksiä.
Suht koht samaa teen kaverini kanssa, plus seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydään taidenäyttelyissä, konserteissa, teatterissa, syömässä, lasillisella, lenkillä, sienessä, uimassa, mökeillä, kaupunkilomilla, vieraisilla - ja ennen kaikkea jutellaan. Loputtomiin. Plus sitä seksiä vain rakastajan kanssa
Nushitaan