Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä S. Tosin en tiedä kerkiätkö lukea tätä ennen kuin se peittyy muiden viestien alle.
Kerkeän. Hyvää yötä T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli rakastella, mutta tänään se ei ole mahdollista. Täytynee purkaa urheiluun
Onnekkaita ne jotka on siinä kunnossa, että voi urheilla :)
Mikä laji, kestääkö selkä? Oon niin jumissa, ettei mitään määrää. Venytän selkää nojaamalla kyynärpäillä käsinojaan. Mun selästä kuuluu vaan naksunaa, juu ei mulla ole fasettilukkoja lainkaan, ei. Sohvalla makaaminen tulee näemmä kalliiksi monellakin tapaa. Täytyy hankkia uusi sohva ja ilmeisesti koko rankakin. Taas assina kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Keko Salata - Älä sano
Mä oon palanut karrelle ja käynyt niin monet keitokset ja sopat läpi, että yksi uusi tulinen maukas keitto ei mua enää saa karrelle palamaan. Kovan mutta hempeen pysyvän lämmön kyllä saa aikaan. Mut se on just se juttu that I'm looking for. 👍🤌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sä oot ihan ok. 👍
Sä et ole. En olisi koskaan päivääkään miehen kanssa joka ei jumaloisi kaikkea minussa. 👍
Naisten narsismi. 🤦
No ei voi sanoa naisten, minusta naisena tuo ajatus tuntui naurettavalta (vaikka pidän kyllä siitä kun varpaitani suudellaan)
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sä oot ihan ok. 👍
Vain huonot miehet sanoo tällaista.
Mistä sä tiedät mikä sisäpiirivitsi ja sitä kautta hyvä tunniste toikin on? Mikä teitä vaivaa tän jatkuvan näpäyttelyntarpeenne kanssa, tuntuu että osa käy ketjussa pelkästään sen takia. Vain huonot ihmiset sanoo sellaisia. Eri
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
n-n?
On tää vanheneminen kyllä niin tylsää. Varsinkin yksin. Taidan tästä poikkasta.
Toinen uhkaa henkeä ja meitsi täällä vain kaipailee 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottakoon vain, että mm. Hän ei anna asioita kovin helposti anteeksi. Aika ei paranna haavoja.
Pitkävihaiset ihmiset ovat usein keskimääräistä tyhmempiä. Jäävät vuosiksi tai vuosikymmeniksi hautomaan jotain tyhjänpäiväisiä juttuja, kun eivät muutakaan osaa ajatella eikä omaa elämää ole.
Tai eivät ajattele kohdetta ollenkaan, jolle ei anteeksi anna. Kävikö tämä vaihtoehto ollenkaan mielessäsi vai oletko aina oikeassa ja kaikki tietävä?
Nehän nimenomaan ajattelevat, koska se vihaaminen on aktiivista toimintaa. Älykkäät ihmiset ovat suurpiirteisiä vihassaan ja voivat antaa anteeksi, koska vihanpitäminen edellyttäisi sen toisen ajattelemista ja vihan ylläpitämistä
Mä toivon, että voisin monesti vaan ohittaa monetkin tilanteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tavata lämpimänä kesäyönä salaa jossakin.
Myöhäistä se enää on, mikset ehdottanut
Vähän epäselväksi jäi se mitä on tullut peitettyä vajaavaisen onnistuneesti kun yleistä linjaa ei puitteissa paljon enempää saisikaan mainostettua (ei sillä että tarjousta olisi tullut tehtyä, so to speak) joten siitä ei ole kummoiseksi löydökseksi ja tuon motiivipuolen kirjavuus taas ei voi kontekstitta millään (no, ei ilman tyystin toista aihetta ainakaan) hypätä esiin joten taisi olla nyt vähän huteralla pohjalla tämäkin tarttumapinta tällä kertaa, heh. Se oli enemmänkin tarjoamaan kontekstia sille miksei ollut mitään eväitä siinä kohtaa, senkään vertaa mitä oli olevinaan. Vaan mitäpä sellaista oikeasti avaamaan kun no, sille olisi syynsä silloin kai tai ellei niin mahdollisia syitä nyt ainakin. Siispä pistin tänne, onpahan jossain edes. :D
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kaipaaks munt? (No ei vaineskaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimit muusana mun viimeisimpään "teokseen" ;)
Siis sainko sinut laukeamaan? 😉
Mentaalisesti ehkä, fyysisesti vaan kuumottelee 😉
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija
Sittenhän meitä on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua sinuun.
Voidaanko tutustua sängyssä?
Ei. Et ole näemmä ymmärtänyt mitään tai ymmärrät tahallaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tavata lämpimänä kesäyönä salaa jossakin.
Myöhäistä se enää on, mikset ehdottanut
Kesä tulee ensi vuonnakin.
Kvinna till kvinna kväll. Bara hejdå!