Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistolla opiskellessa sitä huomasi, että siellä nämä kympin tytöt, minä mukaanlukien, pariutuivat tehokkaasti

Vierailija
12.09.2026 |

ihanan näköisten ja oloisten DI-miesten kanssa. Jotkut DI-opettajienkin, mutta pääosin opiskelijoiden. Luulen, että se avainjuttu oli, että siellä DI-miehet täyttivät heidän älyyn liittyvät kriteerinsä, toisin kuin esim. jossain baarissa jossa haisevia duunareita

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan huomattu.

Vierailija
2/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä DI-homma muutenkin on? Lapsuuskodissa heille vähän naureskeltiin, osaavat laskea, mutta siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin lähinnä että juoksivat perässä, toivoivat ja koittivat vongata. Lähinnä naureskeltiin niille kun sun "duunari" tyttöjen kanssa vietettiin hauskaa.

Vierailija
4/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa käynti psykiatrin luona. Päästään tuosta pakkomielteisestä jankutuksesta.

Vierailija
5/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, itse olen sellainen kympin tyttö, nykyään akateemisesti koulutettu nainen... Mulla ei ole ikinä ollut vaatimuksia miehen pituudelle, ulkonäölle jne. Mutta: miehen täytyisi olla älykäs ja "kunnollinen", eli ei isoja paheita tai riippuvuuksia. Tärkeintä mulle on kuitenkin seksulaalinen ja henkinen yhteensopivuus, se että toinen on kiinnostavaa juttuseuraa. Jos se ei pelaa, ei kiinnosta myöskään seksi, ei vaikka olisi mikä adonis. Kai olen sellainen sapioseksuaali, eli älystä syttyvä, sitten.

Vierailija
6/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenänne varmaan sitten?

Vierailija
7/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi Incel

Vierailija
8/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko miehellesi työpäivän jälkeen gintonicin sukkanauhat kireinä?

Vierailija
9/9 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lukoen on kirjoitettava erikseen. Et ole kympin tyttö vaan kutosen poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän