Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ottaa yhteyttä, koska pallo sinullaå
Tikusta asiaa huomenna?
En ole huomenna siellä
Milloin olet?
To
Tikusta asiaa to? Sovitaan näin.
Siitäpä vain
Muistan edelleen, mitä asiaa ei missään nimessä saanut jättää tekemättä tai unohtaa. Teit sen selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisiä kertoja kun nähtiin, kerroit enemmän itsestäsi. Kuuntelisin mielelläni korvat höröllä.
Et kyllä kommentoinut mitenkään horinointejani. Miehelle😌💋🍬
Vierailija kirjoitti:
Muistan edelleen, mitä asiaa ei missään nimessä saanut jättää tekemättä tai unohtaa. Teit sen selväksi.
Mikähän niistä kliseisiltä kuulostavilta elämänopeistani/1000 se oli? 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua sinuun.
Voidaanko tutustua sängyssä?
Väsyttääkö sua?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sä oot ihan ok. 👍
Olen paljon enemmän kuin ok. En ymmärrä, miksi kaikki ei ole minuun ihastuneita. Eihän tällaisia oikein ole olemassakaan. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas voi lähettää viestin mieluummin wassa kuin täällä.
Kauriille?
No ehottomasti kiitos, jos oinaalta.
Olen oinas huruskoopiltani, mutta eipä mun kaivattu halua viestiä multa muualla enkä uskaltaisi kyllä laittaakaan.
Haluan.
Vaikka kovasti haluaisin, en uskalla - enää.
Vierailija kirjoitti:
Palstan ainoa vaaka. Inho suhde heseen, mutta aina kun siellä käy niin on se ihan ok.
Oommäki vaaka! Harrastin Hesessä käymistä noin 12-16v ikäisenä kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole. En olisi koskaan päivääkään miehen kanssa joka ei jumaloisi kaikkea minussa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon enemmän kuin ok. En ymmärrä, miksi kaikki ei ole minuun ihastuneita. Eihän tällaisia oikein ole olemassakaan. 👍🏻
No okei, oot ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Ole hei itsellesi ja toisille armollinen. Minä muistan elävästi kuinka sairaalapedillä lääke ja muissa houruissa tulistuneena olen tainnut joillekin ihmisille sanoa, ettei tartte ottaa ikinä yhteyttä. Saattaa olla myös että olen sanonut sitä ennenkin niin. Ei voi muistaa. Mutta sen minä muistan ja tiedän itsestäni, että tulistuksissa ja kaikessa muussa sanottu ei ole aina siltä miltä se kuulostaa tai näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok ei riitä, sry.
Vierailija kirjoitti:
Vain huonot miehet sanoo tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan sitä olla ollut kankeuteen saakka vähän poikki mutta enimmäkseen sen no, mitassaan (jotenkin) yllättämään päässeen valovoimaisuuden tahallisena todistajana pasmat meni sekaisin suuremmin siitä miten vähän lisättävää moiseen lopulta edes on ja miten helposti (taikka vain luontevasti) tuleekin tehtyä vallan muuta vuorostaan. Näin ollen en hörpännyt tarjotussakaan määrin silloin, etten löytäisi itseäni tuota pikaa röyhtäilemästä ties minkä äärellä vasten parempaa tietoa ja yhä vallitsevaa aikomusta. Kaipa se ympäristön laajempi tai suhteellinen merkitys alkaa välittyä. :D
Toisaalta on mahdollista että puen aurinkotuulen paljastamat jumini vaan muka positiivisiksi päätöksiksi, hah.
Niin tai näin, eipä sellaista sivuutettuakaan kyllä saa tai turhempaa touhua ainakin on yrittää joten mikäli se oli välissä optiona auki niin eipähän taida olla enää. Joskus muinoin tämä pointti vaikuttaisi menevän ristii
😂
Joo siis joo. Et tiedäkään miten huonosti peität sen. Kyllä sen havaitsee itse kukin. Mulla on tuttava, joka yrittää syödä tahtiini. Se katse toiselta puolen pöytää on tällainen ilmiömäinen kokemus itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan tutustua pimeässä ulkona.
JOO! mut miksi just pimeässä? :D
Haluan.