Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sä oot ihan ok. 👍
Vain huonot miehet sanoo tällaista.
Mistä sä tiedät mikä sisäpiirivitsi ja sitä kautta hyvä tunniste toikin on? Mikä teitä vaivaa tän jatkuvan näpäyttelyntarpeenne kanssa, tuntuu että osa käy ketjussa pelkästään sen takia. Vain huonot ihmiset sanoo sellaisia. Eri
Mainosta mukaellen: todella ookoo!
Vierailija kirjoitti:
Luin rakkaushoroskoopin ja tiedätkö mitä murumurmeli: me ei sovitakaan yhteen, ei sitten ollenkaan!! 😭
Juu, se oli tässä sitten! Tai no mikä, eihän mitään edes ole.
Mä sain entiseltä ihastukselta kuulla kuinka huono ja paska mä olen. Huutamista, kiroilua ja pilkkaamista. Mä kiitän taivasta siitä!
Nyt mun ei ikinä enää tarvi miettiä, millaisia me oltaisiin oltu yhdessä. Tai millainen hän olisi ollut sängyssä..?
Näin tänään monta kivaa mies- ja myös naistuttavaa. Mä itse kuljen vähän hajamielisenä. On kiva kun joku huutaa kadulla "MOI!" Ja sä käännyt ja näet komean miehen hymyilevät kasvot.
Monta kivaa tuttavaa näin ja kaikki tervehtivät mua iloisena.
En mä ihan paska ole, kun ihmiset huutavat mun perään kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Millaisella ikäerolla kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija
Hienoa, että olet Mies ymmärtänyt vihdoin olevasi valehtelija.
Suuria puheita, mutta vähän tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Sano tunnussana!
Verho
Vierailija kirjoitti:
Muistan edelleen, mitä asiaa ei missään nimessä saanut jättää tekemättä tai unohtaa. Teit sen selväksi.
Hmm, mikäköhän asia tämä on? Vain oikea tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Moni Mies ei ole minun mielestäni edes ok👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tavata lämpimänä kesäyönä salaa jossakin.
Myöhäistä se enää on, mikset ehdottanut
Kesä tulee ensi vuonnakin.
Ei välttämättä tule lämmintä, tää oli huippuhyvä kesä säiden puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tavata lämpimänä kesäyönä salaa jossakin.
Myöhäistä se enää on, mikset ehdottanut
Kesä tulee ensi vuonnakin.
Kuka jaksaa odottaa vuoden?
Kaikki kreetalaiset ovat valehtelijoita.
Jos tiedän jonkun uhkaavan kaipaamaani, toimin enkä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan edelleen, mitä asiaa ei missään nimessä saanut jättää tekemättä tai unohtaa. Teit sen selväksi.
Ole hei itsellesi ja toisille armollinen. Minä muistan elävästi kuinka sairaalapedillä lääke ja muissa houruissa tulistuneena olen tainnut joillekin ihmisille sanoa, ettei tartte ottaa ikinä yhteyttä. Saattaa olla myös että olen sanonut sitä ennenkin niin. Ei voi muistaa. Mutta sen minä muistan ja tiedän itsestäni, että tulistuksissa ja kaikessa muussa sanottu ei ole aina siltä miltä se kuulostaa tai näyttää.
Vieläkin vaikea tietää, miksi toimi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija
Mies isolla?
Vierailija kirjoitti:
Mä sain entiseltä ihastukselta kuulla kuinka huono ja paska mä olen. Huutamista, kiroilua ja pilkkaamista. Mä kiitän taivasta siitä!
Nyt mun ei ikinä enää tarvi miettiä, millaisia me oltaisiin oltu yhdessä. Tai millainen hän olisi ollut sängyssä..?
Näin tänään monta kivaa mies- ja myös naistuttavaa. Mä itse kuljen vähän hajamielisenä. On kiva kun joku huutaa kadulla "MOI!" Ja sä käännyt ja näet komean miehen hymyilevät kasvot.
Monta kivaa tuttavaa näin ja kaikki tervehtivät mua iloisena.
En mä ihan paska ole, kun ihmiset huutavat mun perään kadulla.
Entä pärjäisitkö yksin? Miten reagoisit kun kukaan ei enää huutaisikaan nimeäsi tai kokisit olevasi läpinäkyvä? Älä kuvittele että ihminen on täysin paska tai edes yhtään huonompi sinua vaikka saisi kulkea rauhassa.
Kirjoitteleekohan mulle vielä tänään joku. Yhtä vain odotan, päivästä toiseen. Tik, tak, tik, tak...
Jos kaivattu sopii mun syliin niin luotan siihen enemmän kuin yhteenkään huruskuuppiin. En edes mikä kaivatun horoskooppi on, tai siis niitähän on lukuisia erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija
Mies isolla?
Kirjoittaapi Miehelle. Olisikos ennen kirjoittanut tyypille Eräs Mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain huonot miehet sanoo tällaista.
Ai kehuminen tekee huonon miehen. Just. Jumaloidako pitäisi, mitä siitä sitten seuraisi ja kuka sitä ees haluaisi?
Jannika B - Matkalla manalaan 👸