Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ottaa yhteyttä, koska pallo sinullaå
Tikusta asiaa huomenna?
Oon paljon lihavampi ku tikku. E
Lihava häivy salille yäk!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua sinuun.
Voidaanko tutustua sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottakoon vain, että mm. Hän ei anna asioita kovin helposti anteeksi. Aika ei paranna haavoja.
Pitkävihaiset ihmiset ovat usein keskimääräistä tyhmempiä. Jäävät vuosiksi tai vuosikymmeniksi hautomaan jotain tyhjänpäiväisiä juttuja, kun eivät muutakaan osaa ajatella eikä omaa elämää ole.
Tai eivät ajattele kohdetta ollenkaan, jolle ei anteeksi anna. Kävikö tämä vaihtoehto ollenkaan mielessäsi vai oletko aina oikeassa ja kaikki tietävä?
Nehän nimenomaan ajattelevat, koska se vihaaminen on aktiivista toimintaa. Älykkäät ihmiset ovat suurpiirteisiä vihassaan ja voivat antaa anteeksi, koska vihanpitäminen edellyttäisi sen toisen ajattelemista ja vihan ylläpitämistä ja kaikki sellainen vain sitoo voimavaroja merkityk
Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Sitä tässä pitäisi alkaa harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua sinuun.
Tutustumislupa myönnetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa huomenna?
En ole huomenna siellä
Milloin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mä tykkään susta.
On selvää että tykkäät, vaikket halua sitä millään tavalla näyttää. Silmistäsi kuitenkin näen, vaikka yritätkin tosisssasi olla edes katsomatta. Pelkäätköhän että hyppään syliisi jos saisin tietää. Tykkääminen kun on ok, siinä ei kai ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa huomenna?
En ole huomenna siellä
Milloin olet?
To
Luin rakkaushoroskoopin ja tiedätkö mitä murumurmeli: me ei sovitakaan yhteen, ei sitten ollenkaan!! 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas voi lähettää viestin mieluummin wassa kuin täällä.
Kauriille?
No ehottomasti kiitos, jos oinaalta.
Olen oinas huruskoopiltani, mutta eipä mun kaivattu halua viestiä multa muualla enkä uskaltaisi kyllä laittaakaan.
Oot oikeasti kauneinta mitä oon koskaan nähnyt. Kaikin tavoin niin kovin kaunis. Kaunis ihminen, nainen. Haluan sinut, Pi.
Vierailija kirjoitti:
Luin rakkaushoroskoopin ja tiedätkö mitä murumurmeli: me ei sovitakaan yhteen, ei sitten ollenkaan!! 😭
Ihan kauheeta siis. Perustin koko elämäni horoskooppeihin. Wäää.
Ensimmäisiä kertoja kun nähtiin, kerroit enemmän itsestäsi. Kuuntelisin mielelläni korvat höröllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa huomenna?
En ole huomenna siellä
Milloin olet?
To
Tikusta asiaa to? Sovitaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisiä kertoja kun nähtiin, kerroit enemmän itsestäsi. Kuuntelisin mielelläni korvat höröllä.
No sit sun varmaan kannattais ottaa yhteyttä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään. Sivunyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mä tykkään susta.
On selvää että tykkäät, vaikket halua sitä millään tavalla näyttää. Silmistäsi kuitenkin näen, vaikka yritätkin tosisssasi olla edes katsomatta. Pelkäätköhän että hyppään syliisi jos saisin tietää. Tykkääminen kun on ok, siinä ei kai ole mitään pahaa.
En pelkää. En vain halua häiritä sinua. Annan työrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sinulla on korvat koristeena.
Kuin elokuvasta