Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kellistää sinut. Halutat liikaa.
Tulehan kokeilemaan, onnistaako. 😉
Riippuu tyystin sitä, kuka olet. Jos olet kaipaamani mieshenkilö, en usko onnistuvani, koska olet minua vahvempi.
Sanottakoon vain, että mm. Hän ei anna asioita kovin helposti anteeksi. Aika ei paranna haavoja.
Vierailija kirjoitti:
One day you'll be mine.
Olen jo. 🤓
Tekee mieli rakastella, mutta tänään se ei ole mahdollista. Täytynee purkaa urheiluun
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tähän aikaan olin täynnä odotusta ja intoa, uuden alkua. Nyt mietin joka päviä, miksi vielä palasin vanhaan. Ei tästä elämästä tule mitään vastaavia kiksejä. Mietin jopa, saattoiko kaivattu vaikuttaa entiseen paluuseen. Toivottavasti ei sentään. Se olisi jo skitsoa.
Samoin. Viime syksynä ajatukset olivat huomattavasti toiveikkaampia kuin nyt. Tavallaan olen palaamassa entiseen ja pitkälti olosuhteiden pakosta. Exillä jamenneisyyden miehillä ei ole mitään tekemistä tämän entiseen paluun kanssa. Ennemminkin päin vastoin. Yritin välttää tämän paluun heistä johtuen.
m92, missä sä oot? missä sä meet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottakoon vain, että mm. Hän ei anna asioita kovin helposti anteeksi. Aika ei paranna haavoja.
Pitkävihaiset ihmiset ovat usein keskimääräistä tyhmempiä. Jäävät vuosiksi tai vuosikymmeniksi hautomaan jotain tyhjänpäiväisiä juttuja, kun eivät muutakaan osaa ajatella eikä omaa elämää ole.
En määrittelisi itseäni pitkävihaiseksi, mutta saman toistaminen nostaa menneetkin vihat pintaan. Ei yksittäiseen tekoon jää kiinni. Toistuvaan kylläkin. sivusta
Voitko ottaa yhteyttä, koska pallo sinullaå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimit muusana mun viimeisimpään "teokseen" ;)
Oliko "vihainen teos"
Ei. Ehkä vähän kaksimielinen...
Vierailija kirjoitti:
Voitko ottaa yhteyttä, koska pallo sinullaå
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkävihaiset ihmiset ovat usein keskimääräistä tyhmempiä. Jäävät vuosiksi tai vuosikymmeniksi hautomaan jotain tyhjänpäiväisiä juttuja, kun eivät muutakaan osaa ajatella eikä omaa elämää ole.
Hyvä baitti
Sopiiko kaksi oinasta yhteen?
Olen wa päässä,tiedät kyllä.
Kai vattuni on juuri ja juuri oinas. Ja vaikka en horoskooppeihin uskokaan, niin kuvailut luonteenpiirteistä näyttäisi osuvan.
Vierailija kirjoitti:
Olen wa päässä,tiedät kyllä.
Mistäpä me sen tietäisimme.tiedät kyllä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kuin enkelin kasvot. Niin taivaallisen kauniit! Ja rinnat. Ei täydellisemmän näköisiä voi ollakaan.
Mutta tausta olla melkoinen piru. Siksi enkelivertaus hieman ontuu. 😘 No okei, siltikin tykkään.En ole piru. Ei tarvi kaikkia juoruja uskoa :( Joidenkin juorujen alkuun panijana on ollut minun manipuloiva mies.
Ei todellakaan sinulle, vaikka arvostan sinänsä, että joku suomalainen osaa ottaa kehut itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas voi lähettää viestin mieluummin wassa kuin täällä.
Kauriille?
No ehottomasti kiitos, jos oinaalta.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko kaksi oinasta yhteen?
Kyllä sopii jos ovat tasapainoisia yksilöitä, muuten turha vastakkainen kilpailuvietti saattaisi pilata suhteen. Myös kateus ja ilkeys olisi haitaksi. Olisi toivottavaa että molemmat olisivat itsevarmoja. Oinaana kirjoittelen.
Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa exästäni, enkä kommentoi asiaa tämän enempää. Ja olen ollut.