Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
17981/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäköö siitäkin erikseen teroittaa, että juu mennään arkussa mutta väliaikaisesti.

Vierailija
17982/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa ketju! Long time no see. En kyllä jaksa plärätä, mistä täällä on jauhettu edelliset päivät. Kaivattu vielä mielessä, ajottain.

Heippatirallaa ja tervetuloa. Istu, ole hyvä ja nautihan ketjuilustasi!

Kiitos, mutta olen juuri lähdössä lenkkeilemään. Sen pidemmäksi en nyt jää teitä ilahduttamaan. Mutta kova viesti sinulta. Harvinaista täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17983/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.

👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.

Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän. 

En ole miettinyt miten tulla haudatuksi tai muutoinkaan järjestelyjä. Ei ole minun asiani miten läheiset tahtovat asian hoitaa ja joka tapauksessa kuoleman jälkeen lehoniei välitä mihin tulee haudatauksi tai millä tavoin. eri

Olet kyllä oi

No en erityisemmin ole kiinnostunut suunnittelemaan hautajaisia. En omia enkä muiden. Oletuskena myös (vaikka mistäpä sitä tietää) että edessä olisi kuitenkin useampi kymmenen vuotta elämän iloja. Toisaalta pari päivää sitten minulle kerrottiin etten tajua kuina *itun vanha olen. mielestäni ylireagointi, koska vuosikymmeniä on kasassa neljäkymmentä ja sanoja oli minua iäkkäämpi, mutta näkökulmajuttuja varmaankin. 🤷😅

Vierailija
17984/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kiva siis

Vierailija
17985/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mäkin ottaisin mielelläni halauksen kaivatulta, tai edes käden hellän kosketuksen <3. Miten voi rakastaa näin, ihan mahdotonta tällainen. La

Vierailija
17986/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin koira vois syödä mut elävältä.

Vierailija
17987/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?

No tuskin erityisemmin. Tai ei minua ainakaan kiehdo lukea erityisen raakoja juttuja. 

Kyllähän true crime podcastit  yms. ovat suosittuja, mutta ei niissäkkään mässäillä raaoilla yksityiskohdilla. ehkä suosio selittyy tarinoiden ja oman elämän turvallisuuden välisestä kontrastista.

Ymmärrän ymmärrän. Hankalaa tämä elämä toisinaan näinkin viallisessa mielessä.

Vierailija
17988/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halin jos joskus sais.😔

Ei muuta ku hakemaan. Saattaisi olla pitkä hali.

Vierailija
17989/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?

Kunhan ei liian psykoottiseksi mene. T. Se 35-vuotias, vasemmistoliberaali joka voisi nauttia tuollaisten luvusta vaikka geisha riisisuklaan äärellä. Suosittelen muuten ostamaan.

Okei, ymmärrän mutta en sitten tiedä mikä on liian psykoottista. Jos kuvailen kuinka joku syö toisen elävältä niin onko se esim. jo liikaa? Enkä aloita tänne, ei huolta.

Hmmm, kannibalismi on olemassa oleva juttu. Ihan hyvä ettet aloita.

Joku rajoitin pitää olla. Jos saa kysyä, niin kiehtokoo sinua tuollaisissa asioissa ihmismieli vai mikä?  

Vierailija
17990/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama mitä ruumiilleni tapahtuu sitten kun henki on siitä lähtenyt, evvvk vaikka nekrofiili pöllisi sen ja käyttäisi 

Läheisiäni se voisi harmittaa 

Se on kyllä totta. Mun läheiset olisi varmasti vain onnellisia kun pääsisivät siitäkin pahasta noin vähällä. Voimia myös sulle elämään.

Vierailija
17991/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuttiin vierekkäin silloin viimeksi.

Kyllä. Sohvalla.

Vierailija
17992/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuttiin vierekkäin silloin viimeksi.

Oli tämän vuoden paras hetki, toistaiseksi!      -Sivustako?

Vierailija
17993/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halin jos joskus sais.😔

Jaxuhali muru sulle. 💚

Vierailija
17994/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI kai siinä

Eipä vissiin 

Niinpä

Sepä

Vierailija
17995/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.

👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.

Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän. 

En ole miettinyt miten tulla haudatuksi tai muutoinkaan järjestelyjä. Ei ole minun asiani miten läheiset tahtovat asian hoitaa ja joka tapauksessa kuoleman jälkeen lehoniei välitä mihin tulee haudatauksi tai millä tavoin. eri

Minulta vois l

Aika brutaali tapa. 😩

Vierailija
17996/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halin jos joskus sais.😔

Halataan kun tavataan 🤗

Vierailija
17997/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta vois l

No huh! Tämä pitäisi maalata jo tauluksi verannalle. Olisi upea teos, koska sinä tietenkin.

Vierailija
17998/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä päivästä lähtien en enää odota sinusta mitään. Kaipaan kyllä.

Mikä muuttui?

Tajuan vain kirkkaasti eräitä asioita.

Vierailija
17999/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäköö siitäkin erikseen teroittaa, että juu mennään arkussa mutta väliaikaisesti.

No jäin itsekin pohtimaan että meneekö se arkkukin oikeasti sinne uuniin vai onko se lähinnä muodon vuoksi hankittava. Enivei, mulle sitten mahdollisimman halpa versio että jää ryyppyrahaa tai mitä nyt ikinä haluaakaan ostaa tms. Jos siis jää edes mitään, tällä menolla miinusviirus vain kasvaa, pahoittelen asiaa.

Vierailija
18000/55805 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa ketju! Long time no see. En kyllä jaksa plärätä, mistä täällä on jauhettu edelliset päivät. Kaivattu vielä mielessä, ajottain.

Heippatirallaa ja tervetuloa. Istu, ole hyvä ja nautihan ketjuilustasi!

Kiitos, mutta olen juuri lähdössä lenkkeilemään. Sen pidemmäksi en nyt jää teitä ilahduttamaan. Mutta kova viesti sinulta. Harvinaista täällä. 

Olenkin harvinainen eli rare. Harvinaista läppää toisinaan. Minähän se, pidä siis mielessäsi tiukasti, se ei suinkaan minua haittaa koskaan. Kivaa iltaaa hei sulle sinne!

Ketju on lukittu.