Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.
👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.
Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän.
En ole miettinyt miten tulla haudatuksi tai muutoinkaan järjestelyjä. Ei ole minun asiani miten läheiset tahtovat asian hoitaa ja joka tapauksessa kuoleman jälkeen lehoniei välitä mihin tulee haudatauksi tai millä tavoin. eri
*kehoni ei
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?
Kunhan ei liian psykoottiseksi mene. T. Se 35-vuotias, vasemmistoliberaali joka voisi nauttia tuollaisten luvusta vaikka geisha riisisuklaan äärellä. Suosittelen muuten ostamaan.
Hyvää iltaa ketju! Long time no see. En kyllä jaksa plärätä, mistä täällä on jauhettu edelliset päivät. Kaivattu vielä mielessä, ajottain.
Ehkä tuossa olisi pitänyt lukea "vaikka tekisin mitkä temput" tai ainakin se saattaisi kuulostaa järkevämmältä. Toisaalta, kyllähän tuostakin selvän saa. Kaikki kuulosti käyvän järkeen kun kirjoitin. Ihan hauskaa muuten kirjoittaa vain tuolla tavoin kaikki ja huomata myöhemmin että se kuulostaakin erilaiselta kuin muistikaan. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
EI kai siinä
Eipä vissiin
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?
En siis tarkoita että täällä lukea, en viitsisi järkyttää teitä, älkäähän olko huolissanne asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Istuttiin vierekkäin silloin viimeksi.
Tuohon nyt voi moni samaistua. Itsekin olen ollut useinkin tilanteissa, joissa olen istunut naisen vieressä. Ei heistä kukaan vaan ole millään tavalla viestinyt olleensa kiinnostunut. Tällaiset kommentit saa sitten hetkeksi miettimään, että entä jos sittenkin, entä jos se ei ollutkaan sattumaa, että just se tyyppi istui vieressä.. Näitä miettimällä saa vain päänsä puhki eikä tule hullua hurskaammaksi. Kyllä se niin on kuin täällä on niin monesti todettua: palstailut eivät merkitse mitään, vain irl-teot merkitsevät. Ainakin itse kuvittelen olevani helposti lähestyttävä, niin varmaan ovat monet muutkin, joten jos mitään ei tapahdu, niin silloin sitä kiinnostusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kai siinä
Eipä vissiin
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää vielä odottaa?
Voit jo katsoa sitä arkkuakin valmiiksi mutta valitse ihan vain oman makusi mukaan.
Suoraan sanottuna sinun kommenttisi kuulostavat uhkailulta. Joten siistipä ulosantiasi ja säästä piiloagressiviset viestisi omaan mieleesi. eri
Ai että loppuelämäsi odottaminen ja realismi on jo uhkailua? No älä sitten katso sitä arkkua vielä valmiiksi. Itsehän olen jo lähes hautajaisenikin suunnitellut valmiiksi. Pidätän tietysti oikeuden lasteni tehdä muutoksia suunnitelmiin niin halutessaan.
Minä menen polttouuniin, enkä arkkuun. Vähän niin kuin meillä on tapana.
Arkussa sinne uunin"mennään"
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivästä lähtien en enää odota sinusta mitään. Kaipaan kyllä.
Mikä muuttui?
Vierailija kirjoitti:
No tuskin erityisemmin. Tai ei minua ainakaan kiehdo lukea erityisen raakoja juttuja.
Kyllähän true crime podcastit yms. ovat suosittuja, mutta ei niissäkkään mässäillä raaoilla yksityiskohdilla. ehkä suosio selittyy tarinoiden ja oman elämän turvallisuuden välisestä kontrastista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.
👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.
Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän.
En ole miettinyt miten tulla haudatuksi tai muutoinkaan järjestelyjä. Ei ole minun asiani miten läheiset tahtovat asian hoitaa ja joka tapauksessa kuoleman jälkeen lehoniei välitä mihin tulee haudatauksi tai millä tavoin. eri
Olet kyllä oikeassa mutta suunnitteleminenkin on ihanan terapeuttista, jos tykkää tietenkin. Kaikkea sitä ihminen rupeaa tekemäänkin.
Mulle ihan sama mitä ruumiilleni tapahtuu sitten kun henki on siitä lähtenyt, evvvk vaikka nekrofiili pöllisi sen ja käyttäisi
Läheisiäni se voisi harmittaa
Jos elämä olisi huoletonta, siinähän masentuisi tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei liian psykoottiseksi mene. T. Se 35-vuotias, vasemmistoliberaali joka voisi nauttia tuollaisten luvusta vaikka geisha riisisuklaan äärellä. Suosittelen muuten ostamaan.
Okei, ymmärrän mutta en sitten tiedä mikä on liian psykoottista. Jos kuvailen kuinka joku syö toisen elävältä niin onko se esim. jo liikaa? Enkä aloita tänne, ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa ketju! Long time no see. En kyllä jaksa plärätä, mistä täällä on jauhettu edelliset päivät. Kaivattu vielä mielessä, ajottain.
Heippatirallaa ja tervetuloa. Istu, ole hyvä ja nautihan ketjuilustasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kai siinä
Eipä vissiin
Vissiin kai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta vois lapiolla lyödä kaulan poikki ja pistää seipään nokkaan pikkulinnuille ruoksi.
EI kai siinä