Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tämän äivän jutut ovat vahvistaneet päätöstä ettei palstalla kannata liiemmin oleilla. Siinä kohtaa, kun mennään kannibalismi ja hautajaisten suunnittelujuttuihin niin mielenkiintoni katoaa. Samoin päihdemeinikien yms. kohdalla. Jostakin syystä minulle on kylläuseampaan otteeseen ehdoteltu mm. liimanhaistelua tai liuottimia.
En todellakaan käsitä mistä kumpuaa halu yrittää saattaa minut päihdeongelmien pariin.
Kaikkea muutakin elämässä, tuntuu että ei jaksa tavata, kaipaan myös välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivästä lähtien en enää odota sinusta mitään. Kaipaan kyllä.
Mikä muuttui?
Tajuan vain kirkkaasti eräitä asioita.
Joo sama
Vierailija kirjoitti:
Naapurin koira vois syödä mut elävältä.
Hullu idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäköö siitäkin erikseen teroittaa, että juu mennään arkussa mutta väliaikaisesti.
No jäin itsekin pohtimaan että meneekö se arkkukin oikeasti sinne uuniin vai onko se lähinnä muodon vuoksi hankittava. Enivei, mulle sitten mahdollisimman halpa versio että jää ryyppyrahaa tai mitä nyt ikinä haluaakaan ostaa tms. Jos siis jää edes mitään, tällä menolla miinusviirus vain kasvaa, pahoittelen asiaa.
Mun käsitteeksi on sellaisia pahvisia arkkuja. Siellä krematorion polttouunissa sitten palaa kaikki. Sieltä ne sitten kaavitaan alustalta ne tuhkat talteen.
Kävin tänään.
Vastaus viimesyksyiseen kysymykseesi.
- nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?
Kunhan ei liian psykoottiseksi mene. T. Se 35-vuotias, vasemmistoliberaali joka voisi nauttia tuollaisten luvusta vaikka geisha riisisuklaan äärellä. Suosittelen muuten ostamaan.
Okei, ymmärrän mutta en sitten tiedä mikä on liian psykoottista. Jos kuvailen kuinka joku syö toisen elävältä niin onko se esim. jo liikaa? Enkä aloita tänne, ei huolta.
Hmmm, kannibalismi on olemassa oleva juttu. Ihan hyvä ettet aloita.
Joku rajoitin pitää olla. Jos saa kysyä, niin kiehtokoo sinua tuollaisissa asioissa ihmismieli vai mikä?
Ei kun vähän sama kun kattois päivän lehdestä uutisen ja skannais nää mielikuvat tarinaksi ja kuviksi. Mielikin kiehtoo kyllä ja ymmärrän riskit kaikessa. Outoa mutta joillekin kai ominaista.
Vierailija kirjoitti:
Sytytin kynttilän.
Syksyyn monilla liittyvä rituaali.
Vierailija kirjoitti:
Sytytin kynttilän.
RIP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin koira vois syödä mut elävältä.
Hullu idea.
Hullu on koirakin
Vierailija kirjoitti:
Tämän äivän jutut ovat vahvistaneet päätöstä ettei palstalla kannata liiemmin oleilla. Siinä kohtaa, kun mennään kannibalismi ja hautajaisten suunnittelujuttuihin niin mielenkiintoni katoaa. Samoin päihdemeinikien yms. kohdalla. Jostakin syystä minulle on kylläuseampaan otteeseen ehdoteltu mm. liimanhaistelua tai liuottimia.
En todellakaan käsitä mistä kumpuaa halu yrittää saattaa minut päihdeongelmien pariin.
Mutta rakas, sinähän tulet ketjuun aivan itsenäisesti. Muistathan kuitenkin ettei kannata lukea asioita joista ei pidä tai jotka tuntuvat tosi pahalta. Rakastan sinua. Olet turvassa. 😇
Onko se merkki maailmankaikkeudelta tai joiltain viinistä juopuneilta jumalilta, jos näkee ympärillään kaikkia muita mahdollisia ihmisiä, paitsi sitä omaa kaivattuaan, että juttu on jo alkuunsa täydellisen tuhoontuomittu? Onko mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kuvittelen, että mulle. (Vaikken oo puuma.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäköö siitäkin erikseen teroittaa, että juu mennään arkussa mutta väliaikaisesti.
No jäin itsekin pohtimaan että meneekö se arkkukin oikeasti sinne uuniin vai onko se lähinnä muodon vuoksi hankittava. Enivei, mulle sitten mahdollisimman halpa versio että jää ryyppyrahaa tai mitä nyt ikinä haluaakaan ostaa tms. Jos siis jää edes mitään, tällä menolla miinusviirus vain kasvaa, pahoittelen asiaa.
Mun käsitteeksi on sellaisia pahvisia arkkuja. Siellä krematorion polttouunissa sitten palaa kaikki. Sieltä ne sitten kaavitaan alustalta ne tuhkat talteen.
Okei, ei mitään käryä. Suunnitelmiin voi siis tulla muutoksia. Kaikkea ei aina ymmärrä jos ei ole käytännön kokemusta jokaisesta toiminnan vaiheesta. Kiitos tiedostasi. Pistän myssyyn hautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muutakin elämässä, tuntuu että ei jaksa tavata, kaipaan myös välillä.
Ei minulla niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ruumiin voi heittää mettään, voi sit elukat kaluta pois.
Mä tuun filmaan tän ja sun jälkeen filmaan itseni. Tulee hyvä leffa.
ikkasin pikkasen
voihan haikeus, tämän kaiken vaikeus
hyvää yötä
Niin istuttiin auringon lämmössä, sateenkaarien äärellä, kuppipenkeillä.