Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää vielä odottaa?
Voit jo katsoa sitä arkkuakin valmiiksi mutta valitse ihan vain oman makusi mukaan.
Suoraan sanottuna sinun kommenttisi kuulostavat uhkailulta. Joten siistipä ulosantiasi ja säästä piiloagressiviset viestisi omaan mieleesi. eri
Ai että loppuelämäsi odottaminen ja realismi on jo uhkailua? No älä sitten katso sitä arkkua vielä valmiiksi. Itsehän olen jo lähes hautajaisenikin suunnitellut valmiiksi. Pidätän tietysti oikeuden lasteni tehdä muutoksia suunnitelmiin niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää vielä odottaa?
Onko vielä aikaa odottaa?
There's no fucking time
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita ihmiset oppivat liian myöhään:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Suurin riski on se, että ei ota riskejä
Onnellisuus on valinta
Onnellisuus ei ole valinta, vaikka sinulla on elämässäsi käynytkin hyvin. Olisit aika eri mieltä, jos elämä olisi potkinut kunnolla päähän.
Huono argumentaatio. Aivan samalla logiikalla sinä olisit eri mieltä, jos ei elämä olisi.
Terveisin kokoomus
Olen kyllä 35-vuotias, Helsingissä asuva nainen, jonka poliittinen suuntautuminen on vasemmistoliberaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
🤦🏽
Ukrainalaiset ja gazalaisetkin tosiaan valitsevat onnensa, kun puoli perhettä on kuollut.
Osa ihmisistä ei osaa näköjään erottaa kontekstista olennaisinta. 🤷🏻 Heille pitää kirjoittaa, erikseen yksinkertaistettuna.
Jos listaa yleispäteviä totuuksia, niiden täytyy sitten olla yleispäteviä.
Joillakin on taito porskuttaa, vaikka elämä potkisi. Sitä kutsutaan resilienssiksi. Tai kyvyksi ottaa apua vastaan. Joillakin ei ole taitoa nauttia, vaikka elämä olisi hyvää ja täynnä mahdollisuuksia.
Millo palaat reissulta? Miks ei tällä viikolla voida nähdä? On aina ikävä ja tarviin annoksen sua. 😭😘
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
Kolme ekaa opitaan suht varhaisessa vaiheessa jo. Neljäs on väärin, pitää ennemminkin osata valita oikeat riskit eikä ajaa suoraan mihinkään kallioleikkaukseen. Viides taas on aivan väärin, onnellisuus on huolettomuutta eikä mitään muuta. Et voi valita sitä, onko sulla huolia vai ei.
Tästä päivästä lähtien en enää odota sinusta mitään. Kaipaan kyllä.
Ei onnellisuus ole huolettomuutta, vaan kykyä nauttia hetkistä vaikka huoliakin olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Hannalle. Reilu viikko jo siitä, kun viimeksi nähtiin. Joka päivä olet mielessäni.
Kuka tämä Hanna on? missä näette?
Viimeksi näimme sunnuntaina (8.9.) kauppakeskuksessa, juteltiin pieni hetki.
Huolet ei lopu koskaan, aina tulee uusia. Sen kaiken keskellä tapahtuu elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnellisuus ole huolettomuutta, vaan kykyä nauttia hetkistä vaikka huoliakin olisi
Onnellisuuteen ei liity mitään kykyjä tai valintoja. Sitä joko on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Huolet ei lopu koskaan, aina tulee uusia. Sen kaiken keskellä tapahtuu elämä.
Ei mulla ainakaan ole huolen häivää ollut pitkään aikaan. Varmaan kolmeen vuoteen, sitä ennenkin joitakin pieniä vain. Oikeista ongelmista on jo jotakin 10 vuotta tms.
Ei ollut koskaan ketään muita. Oli vain aina sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.
👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.
Istuttiin vierekkäin silloin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta sinnekin mennään arkussa. Ainakin meilläpäin, enemmän rahaa vain puhtaaksi.
👍🏻 Olen kyllä myös elätellyt, sellaistakin toivetta ja ajatusta että ostaisin viimeisinä päivinä lipun Andeille. Kiipeäisin vuorelle ja antaisin korppikotkien syödä minut.
Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän.
Mistä tulikin mieleeni että tykkäisikö joku lukea raakoja asioita? Mitä mieltä olette kaikesta mahdollisesta mielen pahnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ajatus. Omiani en viitsi jakaa, ne on kait liian raakoja. Näitä hyviä ajatuksia tulisi jakaa enemmän.
En ole miettinyt miten tulla haudatuksi tai muutoinkaan järjestelyjä. Ei ole minun asiani miten läheiset tahtovat asian hoitaa ja joka tapauksessa kuoleman jälkeen lehoniei välitä mihin tulee haudatauksi tai millä tavoin. eri
Siltä, joka kävi juttelemassa kisoista.