Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Se on helkkarin hyvä. Mä jätän nyt itse kunkin miettimään sitä jos sattuu kohdalle. Näillä mennää.🙂
Ei muuta ku Lilleri Lalleri terkkuja sinne vaan.
Oon käynyt pac.halla tänään kaksi kertaa.
No hei , mutta jos on kokenut elämän vaiheen, jossa on tullut uhkailluksi tyyliin "ole hiljaa tai kuolet" niin kyllähän monesta liemestä jaksaa kammeta ylös. Se vain on edelleen mysteeri mistä minun tuli olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olis joutilas ilta kölliä yhdessä ja paneskella.
Siitä sitten äkkiä yhteyttä ottamaan ja kalentereita synkronoimaan.
Ei ole yhteyttä. Muuten se olisikin helppoa - mun puolelta.
Terveisiä Hannalle. Reilu viikko jo siitä, kun viimeksi nähtiin. Joka päivä olet mielessäni.
Weetabix😋 Voi lapsuus mennyt🥹
Sattuu, mutta eipä se uutta ole. Se kai on elämäni tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita ihmiset oppivat liian myöhään:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Suurin riski on se, että ei ota riskejä
Onnellisuus on valinta
Onnellisuus ei ole valinta, vaikka sinulla on elämässäsi käynytkin hyvin. Olisit aika eri mieltä, jos elämä olisi potkinut kunnolla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää vielä odottaa?
Onko vielä aikaa odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Voit jo katsoa sitä arkkuakin valmiiksi mutta valitse ihan vain oman makusi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla enää me, annetaan lehtijuttu joillekin toisille. Mä en kuulu enään sulle. Tumppaa läpees se.
Ei mitään uutta Auringon alla. En ole saanut olla osa meitä useampaan vuoteen. Pitäös tunkkisi. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Hannalle. Reilu viikko jo siitä, kun viimeksi nähtiin. Joka päivä olet mielessäni.
Kuka tämä Hanna on? missä näette?
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuntui kuin kävisit täällä. Saisiko vielä niitä osuvia tunnisteellisia, niin ei tarvitse arvailla kaikkien viestien alkuperää.
Naiselta vai mieheltä kaipaat tunnisteellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit jo katsoa sitä arkkuakin valmiiksi mutta valitse ihan vain oman makusi mukaan.
Suoraan sanottuna sinun kommenttisi kuulostavat uhkailulta. Joten siistipä ulosantiasi ja säästä piiloagressiviset viestisi omaan mieleesi. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
Onnellisuus ei ole valinta, vaikka sinulla on elämässäsi käynytkin hyvin. Olisit aika eri mieltä, jos elämä olisi potkinut kunnolla päähän.
Huono argumentaatio. Aivan samalla logiikalla sinä olisit eri mieltä, jos ei elämä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuntui kuin kävisit täällä. Saisiko vielä niitä osuvia tunnisteellisia, niin ei tarvitse arvailla kaikkien viestien alkuperää.
Naiselta vai mieheltä kaipaat tunnisteellisia?
Mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
🤦🏽
Ukrainalaiset ja gazalaisetkin tosiaan valitsevat onnensa, kun puoli perhettä on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
Huono argumentaatio. Aivan samalla logiikalla sinä olisit eri mieltä, jos ei elämä olisi.
Terveisin kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on väliaikaista
Elämä ei ole reilua
Vihan taustalla on pelko
Onnellisuus on valinta
🤦🏽
Ukrainalaiset ja gazalaisetkin tosiaan valitsevat onnensa, kun puoli perhettä on kuollut.
Osa ihmisistä ei osaa näköjään erottaa kontekstista olennaisinta. 🤷🏻 Heille pitää kirjoittaa, erikseen yksinkertaistettuna.
Ai saamari se oli kuule aikakin. :)
Sivusta