Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaipaus on haihtunut, näen kun seuraan instaa, asuu ulkomailla nykyään. Oli erittäin rakas.
Astuin kakkaläjään kulkiessa talosi takana. Juoni?
Luovuttaminen ja eteenpäin meneminen tapahtuu kun tajuaa homman nimen ja sen, ettei mitään koskaan tule tapahtumaan ja oli ihan turhat tunteet muutenkin. Sit unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä vammaiset.
Olen oikeasti cp-vammainen. En ymmärrä miksi sanot noin.
Siis aattelin nyt vaan tarkistaa ootko kartal
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni. Mukavaa päivää 🤗
J
Johannes olit, ja oot varmaan edelleen, aika huippu. Pijä lippu korkeella🌞
Vierailija kirjoitti:
Itsesuojeluvaisto on voimakas ja pitää paikoillaan, mutta sydän ei suostu rauhoittumaan ei sitten millään. Hyvää yötä.
Miehelle vai naiselle?
Hyvää maanantaipäivää ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mulla on ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Niin ei muuttaminen pelota, mutta onhan tämä nyt eittämättä luovu-kaikista-unelmista-ja-toiveista-tyyppinen skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Niin ei muuttaminen pelota, mutta onhan tämä nyt eittämättä luovu-kaikista-unelmista-ja-toiveista-tyyppinen skenaario.
Mihin olet muuttamassa ja miksi joutuisit luopumaan unelmistasi?
Huomenta prinsessalle. Valtakunnassa kaikki hyvin?
Muistan kesältä hänen tyytyväisen ilmeensä, kun näki minut. Sinä olet hänen ja sinä rakastat häntä. Varmaan aamulla olit juuri sen hänelle jälleen kerran kertonut. Näin on nyt ja näin on aina. Kyllä minä sen vielä joskus tajuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet muuttamassa ja miksi joutuisit luopumaan unelmistasi?
Töiden perässä pohjoisempaan. Tuskin siellä on mahdollisuuksia suunnata haluamaansa suuntaan, mutta ainakin saa talouttaan tasapainotettua ja sitä kautta ehkä myöhemmin keskittyä unelmien ja toiveiden toteuttamiseen. Suhtaudun muuttoon siinä mielessä positiivisesti, ettei todennäköisesti voi olla kamalampaa kuin mitä kulunut vuosi nykyisessä asuinpaikassa on ollut.
Sulla on elämä hänen kanssaan. Mulla on vain harha sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen ja eteenpäin meneminen tapahtuu kun tajuaa homman nimen ja sen, ettei mitään koskaan tule tapahtumaan ja oli ihan turhat tunteet muutenkin. Sit unohtaa.
Kunpa tapahtuisikin. Tunteet eivät katoa eikä kaivattu unohdu, vaikka mitään ei tule koskaan tapahtumaan meidän välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaipäivää ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mulla on ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantaita risuleualle ja alkavaa viikkoa. 🧡🤗 Mullakin on sua ikävä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kaipailin tuossa aiemmin sinua hieromaan, kun reissussa rähjääntyy. En ole vielä kotona.
-k-