Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Poistun unen armahdukseen. Siellä ei tarvitse tietää.
Huomenta, kaunis Pi <3 Toivottavasti sulla on kiva päivä tänään. Oot rakas <3. La
Aamuun hellä halaus kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Helpointa eteenpäin meneminen on heille, jotka eivät ole niin tarkkoja siitä, kenen kanssa ovat. Ihan kiva kelpaa.
Just niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moi, mä nyt päätin soittaa sulle"
"No moi, aijaa miksi?"
"No kun sä rohkaisit soittamaan siellä ikävä-palstalla"
"Mitä? Missä? Onko sulla kaikki ihan ok?"
*tuut, tuut, tuut*
Tällaista ehkäisemään ovat tunnisteet. Ihmettelen, miksi tosissaan kaivattua etsivät eivät käytä kunnollisia tunnisteita. Jos laitatte kahdenvälisiä ja varmasti vain hänelle aukenevia, teillä on mahdollisuus tavoittaa hänet. Ei kai siinä pitäisi olla mitään pelättävää, sillä jos hän ne täältä lukee, on silloin samalla asialla liikkeellä.
Ei täältä kukaan kaivattuaan oikeasti halua löytää, mutta moni toivoo, että heidän kaivattunsa haluaisi löytää heidät. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän tarvitse olla aina helppoa. Timantit hiotaan paineessa.
Kaikki eivät ole timantteja. Jotkut särkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tosissani olin tänä iltana etsimässä. En löytänyt. Jos kaipaa minua lainkaan, niin ei ainakaan tänä iltana täällä taida olla.
Ketä etsit?
Iloa viikkoosi. Kaunis päivä, ja mielessä yhtä kaunis muisto sinusta. Pikkuhiljaa irrottelen köysiä ja irtaudun rannasta.
Vierailija kirjoitti:
Iloa viikkoosi. Kaunis päivä, ja mielessä yhtä kaunis muisto sinusta. Pikkuhiljaa irrottelen köysiä ja irtaudun rannasta.
Miehelle vai naiselle!
Vapaapäiväterkut teenaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle nämä hyvästit?
Kummaa toivottaa iloa viikkoon ja samassa viestissä jättää jäähyväiset.
Hurmaava Tmies:) Halauksia päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun Voima.
Sinä minun Iloni, jos olet mies, jota kaipaan.
Ei ollut hyvästit, kerroin vain hänelle (m), että ajatuksissani hän säilyy vaikka irti päästänkin. Jos ikinä koskaan mitään, niin irl.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun Voima.
Aukeeko tää jollain kreikkalaisella aakkosella?
Näin xxx unen hänestä. Parasta oli, että unessa kävimme keskustelua samalla koko ajan - eli kaksi toteutumatonta asiaa yhdistyi. Se oli ihan täydellistä.
Olet henkinen pelastusrenkaani, vaikka todellisuudessa et ole minulle lainkaan läsnä. Olet kannatteleva mieleni illuusio.