Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Koskee, koskee niin pirusti. Mietin mahdanko vielä kuulla sinusta, nyt et ole viesteihin vastannut, tai viimeisimpää edes lukenut.
Minä niin kovasti yritän unohtaa, mutta joka päivä odotan jotain pientä merkkiä.
Kyllähän minä tiedän ettei sinulla ole tunteita, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mun Voima.
Aukeeko tää jollain kreikkalaisella aakkosella?
Hmm, kreikassa vanhusta ja voimakasta tarkoittavat sanat kirjoitetaan lähes samoin. Vain painomerkki on eri tavulla. Ehkä se oli jollekin vanhemmalle miehelle sitten. Olis kyllä aika hienostunut vihje, jos niin olisi ollut.
Ihan naiselle oli ja ei liittynyt Kreikkaan;)
Vierailija kirjoitti:
Mun pilluun ei dildot mahdu.
Ei niitä monikossa käytetäkään, kokeilepa seuraavan kerran vain yhtä kerrallaan!
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan ollut rehellinen.
Mistä sulle valehdeltiin ja kuka niin teki?
Ilmeisesti et luota minuun, mutta haluaisin tietää, missä kohtaa olen pettänyt luottamuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Itsesuojeluvaisto on voimakas ja pitää paikoillaan, mutta sydän ei suostu rauhoittumaan ei sitten millään. Hyvää yötä.
Miltä suojaat itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti Signalissa.
Kuka haluaa viestiä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Näin xxx unen hänestä. Parasta oli, että unessa kävimme keskustelua samalla koko ajan - eli kaksi toteutumatonta asiaa yhdistyi. Se oli ihan täydellistä.
Kenestä näit?
Olin sinulle rehellinen, en ole koskaan pitänyt tästä miehestä.
Sinkkuna on myös mukava sairastaa, saa olla rauhassa unfresh ja ylipäätään rauhassa.
Ihanasti aurinko kimaltelee pilvettömältä taivaalta. Vähän niin kuin sinäkin aina näissä kuvitelmissani. Hieman on vielä lämpöäkin jäljellä. Se lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat...
https://www.youtube.com/watch?v=5A5Xl9hPowA&list=PLNg0wSjGZ2wadMICvgiSa…-
Vanaha jäpäkyörä...
Jonne..
Pist viestii. Muual