Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
M56 ei tunne Raamattua. Ei siellä sanota, että raha on pahan alku ja juuri, vaan siellä sanotaan, että rahanhimo on pahan alkujuuri. Raha itsessään ei ole hyvä eikä paha, mutta jos siihen tulee himo, niin siitä seuraa monenlaista pahaa.
kulta, lainaten Morneauta, kukaan ei saa älyttömästi rahaa tai valtaa, ellei joku henkimaailmasta sponssaa häntä.
Minun kaivattuni voisi olla vähemmän viehättävä, älykäs, taitava ja rakastettava. Silti riittäisi minulle.
Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kirjoittaa tänne, en ole koskaan halunnut. Keskeneräiset asiat ja rauhaton sydän ovat ajaneet tekemään ihmeellisiä asioita.
Samoin. Yksi typerimmistä teoistani oli koskaan eksyä keskustelupalstoille. Kiitos koronan ja eristyksen. Valitettavasti huono tapa jäi päälle ja nyt tuhlaan enemmän aikaa palstailuun. Huvittavinta kyllä minulle kettuiltiin palstailusta joa silloin, kun en kirjoittanut yhdellekään palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kosketelkaa toisianne!
Kaivatun kosketus tekisi hyvää 🥴
Tuun aina rakastamaan sua. Oot kauneinta mitä oon koskaan nähnyt. Pi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin voitais vielä nussia, jos vaan uskaltaisit.
En koskaan nussi.
kyl kandee kokeilla jörnimistä ja bylsimistä nii et oo niin kärttynen koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattuni voisi olla vähemmän viehättävä, älykäs, taitava ja rakastettava. Silti riittäisi minulle.
Rakastan.
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Toitko tuliaisia? En tarvitse kuin sen tärkeimmän.
Tuon itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56 ei tunne Raamattua. Ei siellä sanota, että raha on pahan alku ja juuri, vaan siellä sanotaan, että rahanhimo on pahan alkujuuri. Raha itsessään ei ole hyvä eikä paha, mutta jos siihen tulee himo, niin siitä seuraa monenlaista pahaa.
kulta, lainaten Morneauta, kukaan ei saa älyttömästi rahaa tai valtaa, ellei joku henkimaailmasta sponssaa häntä.
Tämäkin on totta. Rahan määrä ei kuitenkaan vielä kerro sen suurempia syitä millekään.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä yhtälö toimii: olen aina tykännyt vain kilteistä ja ujoista pojista, jotka pukeutuneet normaalisti. Myös silloin, kun oli goottikausi ja pukeuduin gootiksi. Kukaan kiltti ja ujo poika uskaltanut katsoakaan kohti. 😱
Täällä on yksi ujo introvertti esteetikko "poika" joka tykkää erilaisista alakulttuureista mukaan lukien gootit. Nykyäänkin katson teitä itseänne tyylikkäästi ilmaisevia haikeudella kun kadulla kävelette. Eräässä pelissä ostin ihan goottitypy-asuste setin kun ei ole ollut oikeaa elävää goottimimmiä rinnalla 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin voitais vielä nussia, jos vaan uskaltaisit.
En koskaan nussi.
kyl kandee kokeilla jörnimistä ja bylsimistä nii et oo niin kärttynen koko ajan
Ehei. Olen harvoin kärttyinen. Teen kauniita asioita, en rumia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Eli tekstisi mukaan hän on hyvin viehättävä, vähemmän älykäs, ei kovin taitava, eikä rakastettavakaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ruskeat silmät, hänellä on.
Pi&La?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toitko tuliaisia? En tarvitse kuin sen tärkeimmän.
Tuon itseni.
Sitä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Mun pilluun ei dildot mahdu.
Aijaa. Mul mahtuukin kaks. Ihan sama :D
Jos voisin laulaa kuin lintu voi...