Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Eloisa ja rempseä, muttei ilkeä, pahasuinen ja tyly.
Ei eloisa ole välttämättä rempseäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
Kenelle?
Yhdelle naiselle, joka käyttää ilmeisesti supervoimia (?)
Olet mies?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
J
I approve this message.
Toinen J
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että mussa on sitä jotain. Niin mitä se on? n->N
Isä ainesta.
Gallup: Nuoli ylös, jos nimesi alkaa J-kirjaimella. Ei väliä oletko nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistäs tuulee? Suunta?
Lounatuuli koilliseen - aina.
Kumpi teistä on parisuhteen mies?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistäs tuulee? Suunta?
Tuuli on tyyntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
Kenelle?
Eikös tuo ole molemminpuolinen kyky meillä?
A, haaveissa vainko oot mun?
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdoton.
Kenelle?
Olet mies?
Laitoin jo aiemmin, n-> n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä sinusta.
Miksi?
Hän on sisukas, aikaansaava, tarmokas, määrätietoinen ja sanojensa mittainen mies. Kaikista elämänsä suruista ja murheista huolimatta hän ei ole luovuttanut. Hän on oman elämänsä sankari. Hän on minun silmissäni hyvä ja rehti mies.
Nappisilmä! Olen taas tripillä siinä paremmassa todellisuudessa, missä kaikki on mahdollista ja kaikkea on. Mielikuvituksessa, omissa ajatuksissani siis. Siellä me ens kerralla jäädään juttelemaan ja onnistutaan tekemään se ihan kahden, rauhassa, pimeyden turvissa. Puhutaan jostain hyvin henkilökohtaisesta ja lohdutan sua samalla ottaen kätesi omaani. Tai toisin päin. Freeze. Pysähdymme katsomaan silmiin toisiamme kuten ennenkin oikeassa elämässä ja näemme ne pienet kiiluvat sydämet toistemme mykiöissä. On selvää, ettemme tästä erkane suutelematta. Haluan irroittaa käteni omastasi vain voidakseni rutistaa ja hyväillä sua samalla kun suutelomme vähitellen kiihkeytyy ja alamme unohtaa täysin, missä olemme, hyvä ettemme sitäkin, keitä. Emme enää ehkä ole ihan täysin itsejämme totutusti, sinä ja minä, vaan vähän sulautuen myös me. Se on tämän jälkeen pronominimme. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdoton.
Kenelle?
Tai ihminen omaa niin tarkan ja terävän intuition, että sitä voi jo kutsua näkijän lahjaksi. Prekognitio.
Oletkohan jo kotiutunut, kultaseni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironiaa. Radiossa biisi, jonka lyriikat ovat: Riittää, kun vain on..
Kertokaapa kenelle riittää, kun vain on?
Miksei riittäisi? Mulle riittää ja oletan automaattisesti että mäkin riitän.