Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minä en edes katso televisiota niin kenenkään ei tarvitse pelätä että tunnistaisin jonkun :D En ole muutettuani tähän nykyiseen asuntoon kytkenyt televisiota päälle kertaakaan. Tämä vuoden 2022 alusta aikalailla. Olen muutenkin hieman kasvosokea.
Vierailija kirjoitti:
saat omia sen viimeisimmän biisin, jonka linkkasin ;)
En kuuntele juuri koskaan muiden postaamia biisejä. Tajuan, ettei hänkään koskaan kuunnellut minun linkittämiäni biisejä vaikka olisi täällä ollutkin. No, se ei estä sitä, että sisälläni soi silti laulu vaikka en saakaan sitä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli hieno auringonlasku.
Missä se näkyi?
😁 Se näkyi
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes katso televisiota niin kenenkään ei tarvitse pelätä että tunnistaisin jonkun :D En ole muutettuani tähän nykyiseen asuntoon kytkenyt televisiota päälle kertaakaan. Tämä vuoden 2022 alusta aikalailla. Olen muutenkin hieman kasvosokea.
Joo en mäkään ole katsonut kun paristi tällöö sitten 2020 vuoden. Nyt myin telkkarinkin helvettiin kun muutin keväällä tähän kopperoiseen. Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon pe**eessä, viisaan siskoni sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en mäkään ole katsonut kun paristi tällöö sitten 2020 vuoden. Nyt myin telkkarinkin helvettiin kun muutin keväällä tähän kopperoiseen. Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon pe**eessä, viisaan siskoni sanoin.
*töllöö
Ei tule mitään tästä virheiden korjaamisesta. Härö aivoissani.
Luulen että joskus pari vuotta sitten minullakin oli joku kaipaaja. Tai ehkä se oli vain harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tällä viikolla samassa tapahtumassa ihastuksen kanssa ja multa kyseltiin jälkeenpäin onko meillä jotain?? Vaikka ei edes puhuttu mitään. Enkä ole todellakaan puhunut hänestä mitään kenellekään, eli kiinnostukseni ei ole tiedossa.
Aiemmin olen huomannut joidenkin virnuilevan sillain merkitsevästi, kun olemme olleet samassa tilassa. Hieman alkaa tulla hiostunut olo jos muut tiirailee tilannetta.Minua ja kaivattua on myös ulkopuolinen sanonut hyväksi mätsiksi, eikä todellakaan tiennyt, että minä oikeasti pidin hänestä äärettömän paljon
Niin kai jotkut ihmiset huomaa jos joillain on kemiaa. Minä ja ihastus ollaan kyllä jossain määrin samanhenkisiä ja olemukset voi olla saman tyylisiä, niin se voi kans selittää.
Nykyisin on tavallista tehdä kurjuudesta sairaus. Sen sijaan että keskityttäisiin yksilön elämään taustoineen, kuten köyhyyteen, työttömyyteen tai tarkoituksettomuuteen, monet psykiatrit keskittyvät biologiseen syyhyn. Jos korostamme sitä, että ongelma on yksilön biologiassa, emme ole niin taipuvaisia tarkastelemaan hänen kokemuksiaan ja hänen tunteidensa sosiaalista taustaa. Tulisi tutkia esim ajatustemme, tunteidemme ja valintojemme erityislaatuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin mestaripiirros nainen.
Nii oon semmoinen Mona Lisa🤭
Vierailija kirjoitti:
Luulen että joskus pari vuotta sitten minullakin oli joku kaipaaja. Tai ehkä se oli vain harhaa.
Mistä tuolloin noin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua😱 Mä oon just telkussa. En kerro kanavaa, mutta kaivattu tunnistaa.
Kerro ny eees meille kuka hitto olet sinä nyt siinä.
En. Jos kaivattu katsoi juuri oikeaa kanavaa näki mut varmasti. En ollut vain joku ohikulkija taustalla vaan olin äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua😱 Mä oon just telkussa. En kerro kanavaa, mutta kaivattu tunnistaa.
Kerro ny eees meille kuka hitto olet sinä nyt siinä.
En. Jos kaivattu katsoi juuri oikeaa kanavaa näki mut varmasti. En ollut vain joku ohikulkija taustalla vaan olin äänessä.
No harmin paikka. Onnee nyt kuitenkin telkkaripaikasta.
Olet katoava luonnonvara. Tai katoileva.
Päivän riennot takana ja kohta puoliin saunan kautta nukkumaan. Minä en ruukaa unia nähdä, mutta olisi kauneimpia unia, jos Heidin niihin saisin. Hän on maailman kaunein nainen, kaikilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saat omia sen viimeisimmän biisin, jonka linkkasin ;)
En kuuntele juuri koskaan muiden postaamia biisejä. Tajuan, ettei hänkään koskaan kuunnellut minun linkittämiäni biisejä vaikka olisi täällä ollutkin. No, se ei estä sitä, että sisälläni soi silti laulu vaikka en saakaan sitä ulos.
En linkittänyt palstalle...joten ei sulle, sori.
Oisko sitä sellaista taikaa että saa miehen pois ajatuksista lopullisesti?
Kaivatun pula -aika on kestänyt jo monta vuotta. Onko parempia aikoja tiedossa?
Olette te hupaisia ihmisiä. Tukehdun nauruuni täällä.