Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
16621/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe- ja läsnäolo-oikeus. Mitä se tarkoittaa?

16622/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, 

kuuntelen koostamaasi soittolistaa.

Tämä on jo rikollista, nämä soivat perätysten

https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lD43sQBFt949GAYyNubpu6ZR7qLc-…

Kaipaan sua <3

B

Rakas B

Ajattelinkin Sinua - kaivaten

Kaulasi tuoksu, ihosi lämpö - lanteittesi kaaret...

Olen syvästi rakastunut - Sinuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16623/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, 

Kaipaan sua <3

B

Saisiko linkkejä muistakin kappaleista? 

t. muuhun kuin t:hen ihastunut

Vierailija
16624/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2h + olohuone/keittiötila ja sauna. :)

Sinähän sopii hyvinkin elelemään. 

Vierailija
16625/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmasta Turkuun.

16626/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiltit ja hyväsydämiset ihmiset ovat usein niin epäonnisia ihmissuhteissa?

Pitää osata tunnistaa ikävät ihmiset hyvissä ajoin eikä antaa heille tilaa ja valtaa elämässään 🤔 Valtaosa ihmisistä on kuitenkin ihan ok-tyyppejä omalla tavallaan, mutta niitä jotka haluavat päällepäsmäröidä ja eivät osaa kuunnella ja olla tasavertaisesti toisen kanssa on tietysti myös olemassa.

Vierailija
16627/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta Helsinkiin.

Vierailija
16628/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi ainakin aika jo konmarittaa ennen talven tuloa vaikka yksin asunkin. Hankkia ensialkuun paperisilppuri ja päästä eroon kaikista turhista kuitteista ja papereista. Tälläisessä mikrohuoneistossa kun asuu niin on yllätävää kuinka asiat hyökyy liukuovikaappista silmille kun ovea hiukan raottaa.

Toki kaikkea mielenkiintoistakin sieltä saattaa löytyä tai jopa asioita joita olet etsinyt saattaa ilmaantua sitten mystisesti pahvilaatikoista ja hyllyiltä kätösiin. Mutta silti sitä tulee hieman pahaolo ja stressi nähdä ja ihmetellä että mitä hittoa minä tälläisiäkin olen säilönyt. On se meinaan mielelle, jotenkin paljon enemmän zenmäinen tila kun kaikki on järjestyksessä ja on vain asioita joita oikeaasti tarvitsee. 

Vierailija
16629/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mietin näitä vastauksia täällä: hyviä arvauksia, yhteensattumia vai se ainoa oikea?

Vierailija
16630/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2h + olohuone/keittiötila ja sauna. :)

💙

K

Vierailija
16631/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun olisi ainakin aika jo konmarittaa ennen talven tuloa vaikka yksin asunkin. Hankkia ensialkuun paperisilppuri ja päästä eroon kaikista turhista kuitteista ja papereista. Tälläisessä mikrohuoneistossa kun asuu niin on yllätävää kuinka asiat hyökyy liukuovikaappista silmille kun ovea hiukan raottaa.

Toki kaikkea mielenkiintoistakin sieltä saattaa löytyä tai jopa asioita joita olet etsinyt saattaa ilmaantua sitten mystisesti pahvilaatikoista ja hyllyiltä kätösiin. Mutta silti sitä tulee hieman pahaolo ja stressi nähdä ja ihmetellä että mitä hittoa minä tälläisiäkin olen säilönyt. On se meinaan mielelle, jotenkin paljon enemmän zenmäinen tila kun kaikki on järjestyksessä ja on vain asioita joita oikeaasti tarvitsee. 

Jos ei oo paperisilppuria niin paperit ämpäriin kylppäriin vesisankoon vuorokaudeksi lillumaan, sen jälkeen ne on käytännössä silppua, sitten vaan vedet pois ja roskiin.

Vierailija
16632/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vahingossa tuplana. Siis ämpäriin paperit. Väsyttää niin ei ajatus kulje.

Vierailija
16633/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo paperisilppuria niin paperit ämpäriin kylppäriin vesisankoon vuorokaudeksi lillumaan, sen jälkeen ne

On hyvä olla mökki, jossa voi poltella tällaiset salaiset paperit. Tai asua maalla. 

Vierailija
16634/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

t Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 

Kaipaan sua <3

B

Rakas B

Ajattelinkin Sinua - kaivaten

Kaulasi tuoksu, ihosi lämpö - lanteittesi kaaret...

Olen syvästi rakastunut - Sinuun

Joskus sanat loppuvat, täytyy näppäillä vain < ja 3

https://youtu.be/C_FNd9iY9EE?feature=shared

B

Vierailija
16635/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan vaan. Turha tässä on ylimääräistä välimuuttoa omilleen johonkin koppiin tehdä kun lopullinen määränpää on kuitenkin selviö. m->n

Vierailija
16636/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tai no tilaa on runsaasti, mutta olisi aika tehdä suuri kaappien tyhjennyt ja hankkiutua eroon niistä tavaroista joita en ole vuosiin tarvinnut. Vaatteiden osalta jo tein raikkoamisen, mutta muutoin on  laatikkokaupalla kaikkea mille ei ole käyttöä. Mm. pari muuttolaatikollista nuotteja joiden äänialaan äänenei ei enää yllä ja läppäreitä, jotka saattavat käynnistyä tai sitten eivät. Enemmän taitaa kyllä painaa viitseliäisyys roudata roina kierrätyspisteelle kuin tavaroiden tarpeellisuus. Ei sillä, että tavoittelisin zeniläisyyttä, mutta loppujen lopuksi harvalla tavaralla on tunnearvoa. sivusta

Vierailija
16637/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutetaan vaan. Turha tässä on ylimääräistä välimuuttoa omilleen johonkin koppiin tehdä kun lopullinen määränpää on kuitenkin selviö. m->n

Kyllä se on ihan hyvä että otat vähän itsenäistä otetta asioistasi välissä ja sitten vasta uuteen yhteiseen kotiin

Vierailija
16638/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko uuden jäsenen tänne yhteisöömme?

Vierailija
16639/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaisnaiset ei jää suhteeseen, jossa mies örveltää tai ei käyttäydy niin kuin perheellisen pitäisi. Itsenäisiä olentoja nuo lahden takaa tulevat naiset.

Jaa jaa, itse tiedän montakin, joiden ukko just örveltää ja pettääkin..

Samoin tunnen. Ei tunnu heillä olevan itsekunnioitusta.

Vierailija
16640/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset mun heebolle!

Ketju on lukittu.