Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nyt olisi vieripaikka vapaana. 😢
G: Olisiko asunnossasi tilaa kaivatulle ja hänen tavaroilleen muuttaa?
Kaipaan sinua sydämen yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, enkä edes halua että kukaan muuttaa tänne
Päätän: en kirjoita tämän jälkeen palstslle mitään, yhtään mitään. Kirjoitan aina vain ihmiselle itselleen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti. Olisi tosin asuntoon muuttamisesta huolimatta etäsuhde muutaman kuukauden ajan sillä en asu tässä toviin.
Vierailija kirjoitti:
Ahdasta tulisi, mutta rakkaushan antaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina on tilaa kun sopeuttaa. En vain tiedä kaipaanko ketään niin paljon. Paitsi poikaa tietenkin ja aina löytyy hänelle tilaa elämäntilanteistakin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Päätän: en kirjoita tämän jälkeen palstslle mitään, yhtään mitään. Kirjoitan aina vain ihmiselle itselleen suoraan.
No ei tänne palstalle kannatakaan kirjoittaa henkilökohtaisia tunteentunnustuksia. Ennemminkin yleisluontoisesti ja silläsilmällä, josko sattuu kohtaamaan, mutta suuremmat tunnustukset kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei.
Mulla on erittäin vähän tavaraa, joten mahtuishan tänne, mutta ei olisi muista syistä mahdollista nykyisessä kodissa.😀
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että muutetaan molemmat ja vielä samaan osoitteeseen? n>m
Voiko sitä sanoa muuttamiseksi, jos tekee vaan osoitteenmuutoksen kaivatun osoitteeseen? Ei sitä kai mikään estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että muutetaan molemmat ja vielä samaan osoitteeseen? n>m
Voiko sitä sanoa muuttamiseksi, jos tekee vaan osoitteenmuutoksen kaivatun osoitteeseen? Ei sitä kai mikään estä.
Seis. Älkää tehkö.
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikka 50m2 omaa tilaa, mutta miksi ihmeessä hän tulisi mulle asumaan? Tarvitsen muutenkin noin 10000m2 henkistä tilaa ympärilleni. Sellaiset ihmiset ovat saaneet jäädä elämääni, jotka tajuavat, että en jaksa mitään niskassa hengittelijöitä. Silloin kun on itsensä kanssa sinut, kaipaa ympärilleen samanlaisia, itsenäisiä ihmisiä. Silti minulla on paljon hyvin läheisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikka 50m2 omaa tilaa, mutta miksi ihmeessä hän tulisi mulle asumaan? Tarvitsen muutenkin noin 10000m2 henkistä tilaa ympärilleni. Sellaiset ihmiset ovat saaneet jäädä elämääni, jotka tajuavat, että en jaksa mitään niskassa hengittelijöitä. Silloin kun on itsensä kanssa sinut, kaipaa ympärilleen samanlaisia, itsenäisiä ihmisiä. Silti minulla on paljon hyvin läheisiä ihmisiä.
Olet kuin minä. Tosin mulla vain muutama läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä suuri henki.
Huvittavinthan ovat he, joilla on suurin piirtei kaikki hyvin ulospäin ja he saavat arvostusta ja rakkautta, mutta kehtaavat kritisoida jos vähänkin sanoo ettei ole tyytyväinen elämäänsä tällä hetkellä. Ilmeisesti he määrittävät, että mikä ei riittäisi heille saisi kuitenkin riittää esimerkiksi minulle.
Ok. No, auttaisin mielelläni jos olisi hänestä kyse.