Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
16641/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Jos tilaa olisi riittävästi, niin olisivatko näkemykset kovin erilaiset syömisen, siisteyden ja nukkumisen suhteen?

Vierailija
16642/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä olla mökki, jossa voi poltella tällaiset salaiset paperit. Tai asua maalla. 

:D No, ei mun ostoskuiteissa tai jossain ties missä papereissa nyt niin kauhean salaista tietoa ole. Olen suurimman osan niin sanotusta arkaluontoisesta postista vaihtanut digitaaliseksi. Koska just kylläistyin siihen tulvaan jokunen vuosi sitten mitä paperipostista yms. kertyy.

Plus kun minä olen luonnon ystävä niin ajattelin vähentää sitä kuormitusta jota me ihmiset käytämme paperin muodossa. Toisaalta ei se digitaalinenkaan ole turvassa jos ne digitaaliset tietokannat päättyy vääriin käsiin. Mut oishan se kätevää jos ois mökki ja takkatuli. Sinne vaan nakkais ei tarvisi myöskään miettiä onko musteista vesistölle yms. haittaa. Mut toisaalta ne suodattuisi jätevesikäsittelylaitoksella. Et taitaa se polttaminen olla sittenkin haitallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16643/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä tähdenlennon. 

Vierailija
16644/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asumiset on nyt nähty. 

16645/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 

kuuntelen koostamaasi soittolistaa.

Tämä on jo rikollista, nämä soivat perätysten

https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lD43sQBFt949GAYyNubpu6ZR7qLc-…

Kaipaan sua <3

B

Rakas B

Ajattelinkin Sinua - kaivaten

Kaulasi tuoksu, ihosi lämpö - lanteittesi kaaret...

Olen syvästi rakastunut - Sinuun

Joskus sanat loppuvat, täytyy näppäillä vain < ja 3

https://youtu.be/C_FNd9iY9EE?feature=shared

B

Kerroinko jo...

https://youtu.be/7OxwhClCx0o?si=mT_v_Z8BrtzJXpZb

Vierailija
16646/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Itse en nähnyt enkä kyllä katsellutkaan taivaalle. Helsingissä kun ukkosti satoi vettä ja näkyvyys oli nolla. Muutenkin kiun meni keskittyminen alavatsakivuissa pyörimiseen niin eipä sitä oikein siinä samalla tiirailla.

Vierailija
16647/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mietin näitä vastauksia täällä: hyviä arvauksia, yhteensattumia vai se ainoa oikea?

Jos irl tukee ainoan oikean todennäköisyyttä, muutoin sattumaa ja arvauksia.

Vierailija
16648/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutetaan vaan. Turha tässä on ylimääräistä välimuuttoa omilleen johonkin koppiin tehdä kun lopullinen määränpää on kuitenkin selviö. m->n

Kyllä se on ihan hyvä että otat vähän itsenäistä otetta asioistasi välissä ja sitten vasta uuteen yhteiseen kotiin

Humpuukia moinen kohdallani. Olen täysin itsenäinen ja on ote kaikkiin asioihini ilman mitään elämänharjoittelua. Turha tuhlata kallisarvoista aikaa ja resursseja ylimääräisiin vaiheiluihin. 

Vierailija
16649/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä olla mökki, jossa voi poltella tällaiset salaiset paperit. Tai asua maalla. 

:D No, ei mun ostoskuiteissa tai jossain ties missä papereissa nyt niin kauhean salaista tietoa ole. Olen suurimman osan niin sanotusta arkaluontoisesta postista vaihtanut digitaaliseksi. Koska just kylläistyin siihen tulvaan jokunen vuosi sitten mitä paperipostista yms. kertyy.

Plus kun minä olen luonnon ystävä niin ajattelin vähentää sitä kuormitusta jota me ihmiset käytämme paperin muodossa. Toisaalta ei se digitaalinenkaan ole turvassa jos ne digitaaliset tietokannat päättyy vääriin käsiin. Mut oishan se kätevää jos ois mökki ja takkatuli. Sinne vaan nakkais ei tarvisi myöskään miettiä onko musteista vesistölle yms. haittaa. Mut toisaalta ne suodattuisi jätevesikäsittelylaitoksella. Et taitaa se polttaminen olla

Mä olen poltellut tavallaan tarpeeseen. En ole käyttänyt tuohta nuotioon, vaan noita salaisia papereita. Jos kovinkin kosteita puita niin isompi rypistelty nippu alla saa tulet heti aikaan. 

Vierailija
16650/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saammeko uuden jäsenen tänne yhteisöömme?

Kenestä? Mihin yhteisöön?

Vierailija
16651/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos tilaa olisi riittävästi, niin olisivatko näkemykset kovin erilaiset syömisen, siisteyden ja nukkumisen suhteen?

Eihän se pelkästä tilasta ole kiinni. Vaikka olisi 1000 neliötä niin en ottaisi ketään asumaan tähän. Nukkumaan voi välillä tulla ja ruoatkin tarjoan, siivota ei tarvitse.

Vierailija
16652/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis joustamaan/ oppimaan uutta rakkauden eteen, etenkin jos näkemykset/ tottumukset ovat parempia kuin omani. 

Vierailija
16653/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mietin näitä vastauksia täällä: hyviä arvauksia, yhteensattumia vai se ainoa oikea?

Jos irl tukee ainoan oikean todennäköisyyttä, muutoin sattumaa ja arvauksia.

Tämäpä se. Kun tukee.

Vierailija
16654/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tyylit mätsäis millään tasolla. Tykkään ostaa suomalaista designia ja yhdistellä sitä persoonallisesti vähän muuhun tyyliin, ettei tule kolkko Artek-koti. Hän söisi mitä sattuu ja milloin sattuu. Tuskin tykkäisi keskustelevista pitkistä päivällisistä, joihin olen tottunut. Siisteys? Minulle tärkeää, hänelle tuskin. Nukkuminen? Hän taitaa vieläkin tyyliin valvoa yöt. Minäkin kyllä valvon pitkään, vaikka töihin pitää aamuisin mennä. Mikään ei mätsää, mutta sydän sanoi joskus toisin. Enää en tiedä, kun pelkän kuvittelun avulla ei pitkään muista.

Vierailija
16655/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä jossain vaiheessa voi asua yhdessä, mutta ei heti, se ei ole järkevää, pitää tuntea paremmin ja tietää toisen tavat jne.

Vierailija
16656/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Itse en nähnyt enkä kyllä katsellutkaan taivaalle. Helsingissä kun ukkosti satoi vettä ja näkyvyys oli nolla. Muutenkin kiun meni keskittyminen alavatsakivuissa pyörimiseen niin eipä sitä oikein siinä samalla tiirailla.

Voi ei. Toivottavasti ei ole enää kipuja. Ethän vaan ole mun kaivattu?

Vierailija
16657/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuminen vielä kokematta. Sitä kaipaan sitä enemmän mitä enemmän tulee ikää. On hemmetin ankeaa juoda aamukahvit AINA yksin, tehdä kaikki arkiaskareet AINA yksin. 

Ja sisustuksessa viininpunainen on yksi lempivärejäni. Verhot, päiväpeitot ja matot mieluiten punaiset. Ainakin, jos minulla olisi oma huone. Vaaleakin on ok, mutta ei sohvaan eikä saunaan.

Vierailija
16658/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivoit?

Vierailija
16659/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asuminen vielä kokematta. Sitä kaipaan sitä enemmän mitä enemmän tulee ikää. On hemmetin ankeaa juoda aamukahvit AINA yksin, tehdä kaikki arkiaskareet AINA yksin. 

Ja sisustuksessa viininpunainen on yksi lempivärejäni. Verhot, päiväpeitot ja matot mieluiten punaiset. Ainakin, jos minulla olisi oma huone. Vaaleakin on ok, mutta ei sohvaan eikä saunaan.

Entä jos asuu samassa rapussa? Voi kipittää aamukahville.🙂

Vierailija
16660/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis joustamaan/ oppimaan uutta rakkauden eteen, etenkin jos näkemykset/ tottumukset ovat parempia kuin omani. 

Tämäpä tämä.👆

Yhdessä asuessa muutoinkin kiinnittää huomiota yhteiseen viihtymiseen. sivusta

Ketju on lukittu.