Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitä söisi.
Kaivatun vanhempien ainoan lapsen
Tuon voisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä keltsille. 😌😴
kuka on keltsi? Keltainen?
Maailman ihanin nainen, jolla on sekä erittäin taiteelliset harrastukset, hienon ihmisen luonne, rajaton kauneus. Ja jonka pitäis viestiä mulle vähän missä mennään. Hän tykkää joka vuodenajasta, tai ehkä vaan niiden vaihtelusta. Hänen ei pitäisi kaahata, vaikka on ilmiselvästi hurjimus. :)
💛
Lähtee kuin kirves varresta.
Pliis ei enää,melkein katkes jo yks sormi. Saha on turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että muistatkohan enää minua😚
Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita...
Vierailija kirjoitti:
Ketä menee niinkuin nukkuun näin aikaisin?
Mä
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että muistatkohan enää minua😚
Vaikka juuri olin kirjoittanut, että muistot alkavat hälvetä, ja niin ajattelen ihan rehellisesti, mutta sitten tällaisen kommentin tullessa sydämessä muljahtaa kivasti. Kai se (sydän) yrittää kertoa, että hän kai on tärkeä, vaikka ei enää niin kovin tarkkaan muistaisi.
Siksi juuri kirjoitin, kun lähes varma ettei hän enää muista;) Aika tekee tehtävänsä.
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Ei tekisi huonoa. Nukkuessano ovat ainoat hetket, kun en ole surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on jäänyt kovasti mietityttämään nainen, joka oikeassa elämässä on jo taakse jäänyt. Hänessä jokin sai aivoni tulkitsemaan, että elämä olisi parempaa, mikäli olisimme läsnä toisillemme, tavalla tai toisella. Ja sen tulkinnan todenperäisyys jaksaa mietityttää. Koska ainakin omassa elämässäni kovin usein ei tule vastaan ns. omia ihmisiä, sellaisilla on arvoa. Onnekkaita he, joilla vaatimus on vähäisempi, en minä tahallani rimaa aseta.
Fyysisesti hän kyllä miellyttää, siitä ei ole mitään epäselvää. Henkisesti hänessä voisi olla minulle vertainen, kun mittaan omilla mittareillani.
En vaadi mitään, mutta jos hänen elämänsä tarkoitus ei ole keskittyä saamaan itselleen ja pelkkään itsensä viihdyttämiseen, vaan hänen persoonansa pohja on hyväntahtoinen elämälle, tahtoisin antaa niin paljon kuin vain voin. Oli
Siis mistä tiedät hänen olevan sitoutunut johonkin toiseen, jos on osoittanut kiinnostustakin itseäsi kohtaan? Onko tuo vain jotain omaa mutuilua ja sillä selität itsellesi sen ettei hän ole lähestyttävissä? Olisiko kuitenkin selvitettävä tuollainen vaivaava asia? - sivusta pohdintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehdottomasti konservatiivi
Konservatiivit ovat usein ehdotttomia.
Juu, sama se.
Vierailija kirjoitti:
M(n) 🥰 M(m)
Minna ja Matti
Martina ja Markus
Monica ja Mikael
.
.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M(n) 🥰 M(m)
Minna ja Matti
Martina ja Markus
Monica ja Mikael.
.?
Maarit ja Mikko
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Nimititkö E:n työpaikan puumaksi kerran?
Blushed - was it to me?