Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
16141/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kaipaa ketä? 

Ihanaa ihastustani kaipaan. Halaus hänelle 🤗

J

Vierailija
16142/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaitojen tulisi olla luonnollisia ja niitä opitaan sekä niitä opetetaan jo syntymästä lähtien. Kaiken tulisi sujua mahdollisimman luonnollisesti, on myös tärkeää ymmärtää ja puhua. Emme huviksemme puhu äänellä jonka kuulemme.

Ois yks kysymys. Jos nää tunnetaidot on nyt näin tapetilla ja niitä aletaan vaatia. Niin miksi ihmiset eivät osanneet, osaa, tai tule osaamaan niitä?

Voi olla, että tunne taidoilla käsitämme nyt jonkin toisen asian.

Ei osata hoitaa asioita puhumalla ja keskustelemalla sekä tekemällä tarvittavia muutoksia. Monilla on paljon suhtautumisongelmia kuten kaikenlaisia muitakin sisäisiä ongelmia eikä ketään kiinnosta olla rehellinen. Onneksi meitäkin on jotka osaamme hoitaa ne asiat, osaamme toimia oikein ja oikeudenmu

Ja tää on se mitä te kutsutte tunne taidoiksi. Todella niiku. Taidokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16143/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä kaipaatte? Kirjaimia tms?

En enää uskalla kaivata kirjaimilla enkä nimillä. On sattunut sellaisia asioita, joiden vuoksi pitää olla hyvin varovainen. Kaivatun voi olla hankala tietää, että olen vielä täällä. Meidän viime tapaamisesta on kyllä jo niin pitkä aika, että eiköhän kummallakin ole alkanut muistot jo hälventyä. Mennään näillä, kun ei näytä muuta vaihtoehtoa olevan. <3

Vierailija
16144/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamulle hyvää perjantai-iltaa!

Vierailija
16145/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä kaipaatte? Kirjaimia tms?

En enää uskalla kaivata kirjaimilla enkä nimillä. On sattunut sellaisia asioita, joiden vuoksi pitää olla hyvin varovainen. Kaivatun voi olla hankala tietää, että olen vielä täällä. Meidän viime tapaamisesta on kyllä jo niin pitkä aika, että eiköhän kummallakin ole alkanut muistot jo hälventyä. Mennään näillä, kun ei näytä muuta vaihtoehtoa olevan. <3

Kaivatullasi voi olla hyvä muisti. Itse ainakin muistan aika eksaktisti joitain asioita mitä välttämättä muut eivät muista.

Vierailija
16146/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sitä söisi.

Kaivatun vanhempien ainoan lapsen

Vierailija
16147/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että muistatkohan enää minua😚  

Vierailija
16148/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatarasti

Vierailija
16149/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa töröhuulissa on kyllä jotain tuttua🤔

Vierailija
16150/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä keltsille. 😌😴

kuka on keltsi? Keltainen?

Vierailija
16151/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi olla muistamatta 😭

Vierailija
16152/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lueskellut palstaa kovin tiuhaan viimä päivinä. Onko täälläollut erityisen kiivaitakeskustelu, mustasukkaisuus draamoja tai menetysten ja surun pahantahtoisia toivotuksia? Tuli vaan mieleen. Nyt täällä vaikuttaa suhta rauhalliselta.

Vierailija
16153/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka juuri olin kirjoittanut, että muistot alkavat hälvetä, ja niin ajattelen ihan rehellisesti, mutta sitten tällaisen kommentin tullessa sydämessä muljahtaa kivasti. Kai se (sydän) yrittää kertoa, että hän kai on tärkeä, vaikka ei enää niin kovin tarkkaan muistaisi. 

Vierailija
16154/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kaipaa ketä? 

M->T

Vierailija
16155/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitte oikeesti toisinaan melko kipakka tapaus. Tulistun sekunnissa nollasta sataan, mutta lepynkin nopeasti. 

Minä en. Nostan vaan kytkintä, eikä mulla ole jarrua, joten matka jatkuu niin kauas kuin polttoainetta riittää. Ja sitten kun ei enää kohdata tilanne jää siihen, enkä voi edes leppyä. 

Ei ihmissuhteita noin hoideta. Tunteita voi opetella säätelemään. Asiat pitää myös selvittää ja sopia. Uskottomattoman epäkypsää touhua.

Sivusta

Jos on vaan parempi häipyä kuvioista lopullisesti.

Vierailija
16156/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä menee niinkuin nukkuun näin aikaisin?

Semmonen joka nukkunut viimeksi toissa yönä. 

Vierailija
16157/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä keltsille. 😌😴

Maailman ihanin nainen, jolla on sekä erittäin taiteelliset harrastukset, hienon ihmisen luonne, rajaton kauneus. Ja jonka pitäis viestiä mulle vähän missä mennään. Hän tykkää joka vuodenajasta, tai ehkä vaan niiden vaihtelusta. Hänen ei pitäisi kaahata, vaikka on ilmiselvästi hurjimus. :)

💛

Vierailija
16158/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska saan polvistua eteesi ja riisua pikkuhoususi?

Olen luultavasti ollut liian kauan sinkkuna, kun tällaset jutut ei vaan iske. Vahvistunut varmuus siitä, että tunteeni tulevat kohdistumaan herrasmiesmäiseen tyyppiin jos kehen.

Kyllä herrasmiehetkin tekee tuota.

Herrasmiehet pääsee riisumaan stringejä, ei mitään pikkuhousuja. Sivusta

Joidenkin kaivatut taas tykkää enemmän hipsterimallisista piksuista kuin stringeistä😉 Mullakin on seksikkäämpi olo vähän peittävämmissä ja on sekin extrakivaa kun sitten piksut lopulta lähtee veks. 

Meneekö taas kaipaajat ja kaivatut sekaisin

Sattumoisin tiedän asian faktaksi kuten senkin että aikoinaan ainakin olisi mut mielellään hipstereissä nähnyt😄😚 Asiat jäi toistaiseksi pelkkien leggareiden tasolle. 

Vierailija
16159/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka juuri olin kirjoittanut, että muistot alkavat hälvetä, ja niin ajattelen ihan rehellisesti, mutta sitten tällaisen kommentin tullessa sydämessä muljahtaa kivasti. Kai se (sydän) yrittää kertoa, että hän kai on tärkeä, vaikka ei enää niin kovin tarkkaan muistaisi. 

Siksi juuri kirjoitin, kun lähes varma ettei hän enää muista;) Aika tekee tehtävänsä. 

Vierailija
16160/55805 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä keltsille. 😌😴

Maailman ihanin nainen, jolla on sekä erittäin taiteelliset harrastukset, hienon ihmisen luonne, rajaton kauneus. Ja jonka pitäis viestiä mulle vähän missä mennään. Hän tykkää joka vuodenajasta, tai ehkä vaan niiden vaihtelusta. Hänen ei pitäisi kaahata, vaikka on ilmiselvästi hurjimus. :)

💛

Lähtee kuin kirves varresta.

Ketju on lukittu.