Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että muistatkohan enää minua😚
Vaikka juuri olin kirjoittanut, että muistot alkavat hälvetä, ja niin ajattelen ihan rehellisesti, mutta sitten tällaisen kommentin tullessa sydämessä muljahtaa kivasti. Kai se (sydän) yrittää kertoa, että hän kai on tärkeä, vaikka ei enää niin kovin tarkkaan muistaisi.
Siksi juuri kirjoitin, kun lähes varma ettei hän enää muista;) Aika tekee tehtävänsä.
Kuka oot?
Yks Mirkku vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä menee niinkuin nukkuun näin aikaisin?
Ei tekisi huonoa. Nukkuessano ovat ainoat hetket, kun en ole surullinen.
Pätee muuten minuun tämäkin. Siksi oon kaivautunut peiton alle jo tähän aikaan. Vielä kun toi ipana rauhottuis
Muistan muistan. Olen yrittänyt unohtaa mutta pää on erimieltä. Reilusti yli vuosi siitä kun hänet (mies) nähnyt viimeksi.
Hyvää viikonloppua, opettajarouva 💕
Nähdään taas maanantaina 😍
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni ja hyvää viikonloppua 🤗
J
💋
Sinällänsä, jos toivoo petollisesti toimineen kokevan sman, jonka on aiheuttanut, niin onko kyse aktiivisesta pahantahtoisuudesta, joka singahtaa takaisin vai..Vai kolminkertaisuuden opista tekojen palaamisesta tekijälleen niin hyvässä kuin pahassa?
Teoreettista pohdintaa päivän kuultujen perusteella? Yritän tosin irtautua näistä energian opeista, koska eiväthen ne todistetus ole paikkansa pitäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En ole hyvän kohtelun arvoinen. Ehkä siitä pitää osata päätellä, mitä tästä tulee.
Kohtelen sinua kunnioittavasti. :)
Polvistut eteeni ja riisut pikkuhousut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauraleipä
Söin tänään, mistä tiesit
Hän ja minäkin saatiin tänään kauraleipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauraleipä
Söin tänään, mistä tiesit
Mintä söin tonnikalaa. Piti ihan kuorma-autolla kuljettaa tonnikala paikalle.
Vierailija kirjoitti:
miksi on säännöt
miksi on rangaistukset rikkeistä
äly hoi
No mitä saantöjä tässä nyt om rikottu? Jos nyt ei kuitenkaan takerruta punaisia päin kävelemissen.
Miksihän osa meistä jää elämässä paitsi kaikkein kauneimmasta ja ihmiselle tärkeimmästä asiasta? Miksi ei ole rakkautta tai miksi rakkaus ei toimi? Toiset elävät onnellisina samaan aikaan, kun toiset huutavat onnea luokseeen - koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tallustan yksin sateessa ja ikävöin, kuinka traagillista
Just tulin itsekin sieltä samasta sateesta ikävöimästä.
Kuuntelen Einiä ja ajattelen samalla kaivattua.