Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitte oikeesti toisinaan melko kipakka tapaus. Tulistun sekunnissa nollasta sataan, mutta lepynkin nopeasti.
Minäkin luulin olevani, mutta kaivatun kanssa huomaan olevani hyvin pitkämielinen. Kaivattu sen sijaan sähähtää kuin löyly kiukaassa, vaikka luulin häntä leppoisaksi luonteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipaa ketä?
Minä yhtä ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitte oikeesti toisinaan melko kipakka tapaus. Tulistun sekunnissa nollasta sataan, mutta lepynkin nopeasti.
Okei. Mut älä kaahaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on jäänyt kovasti mietityttämään nainen, joka oikeassa elämässä on jo taakse jäänyt. Hänessä jokin sai aivoni tulkitsemaan, että elämä olisi parempaa, mikäli olisimme läsnä toisillemme, tavalla tai toisella. Ja sen tulkinnan todenperäisyys jaksaa mietityttää. Koska ainakin omassa elämässäni kovin usein ei tule vastaan ns. omia ihmisiä, sellaisilla on arvoa. Onnekkaita he, joilla vaatimus on vähäisempi, en minä tahallani rimaa aseta.
Fyysisesti hän kyllä miellyttää, siitä ei ole mitään epäselvää. Henkisesti hänessä voisi olla minulle vertainen, kun mittaan omilla mittareillani.
En vaadi mitään, mutta jos hänen elämänsä tarkoitus ei ole keskittyä saamaan itselleen ja pelkkään itsensä viihdyttämiseen, vaan hänen persoonansa pohja on hyväntahtoinen elämälle, tahtoisin antaa niin paljon kuin vain voin. Oli se mitä tahansa, millä tasolla tahansa. Jos taas
Miks tommonen olis sinkkuna kovin pitkään?
Ei ole käsittääkseni hetkeäkään. Tiedän hänen jollakin tasolla itsensä jo toiseen ihmiseen sitoutuneen. Siteen vahvuudesta en tiedä, eikä minulla ole aikomusta vetää lainkaan siinä toivossa, että side katkeaisi. Hän mielestäni osoitti kuitenkin minua kohtaan mielenkiintoa tavalla, josta olen saanut aihetta pähkäillä, tahtoisiko hän kuitenkin tavalla tai toisella minulta jotakin. Huonosti itseäni ilmaisin tajunnan virtaa kirjoittaessani ja sitä tarkistamatta, mutta hän taitaa olla oikeasti hyvä ihminen pohjaltaan, ja sellaiselle haluan antaa sen verran kuin hän minulta tahtoo, jos suinkin voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mut älä kaahaa. :)
Ainiin ja en oo tääl.
Kaipaan miestä, joka otti portaat hissin asemesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja se suuttumuksen voimakkuus pelottaa. Pienistä asioista tulee suuria, ja saman tien sanotaan hyvästit.
Tää on ihan hirvee paikka. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuppuselta 🧡 muikkuselle pusu
Miksi muikkunen ei koskaan vastaa sulle täällä? Se TK?
Vastaako täällä joku jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitä söisi.
Ite rupean justiinsa puuroa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjaton ikävä. Luokse on pääsy kielletty.
Kuka kielsi?
Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitä söisi.
Mulla joku riisi vegaani ateria pussi pari tuolla. Veikkaan et se on ihan hirveetä, mut ite ostin.
Jos on pahaa niin lisää tabascoa. Mun ratkaisu kaikkiin pahoihin ruokiin.
Mulla ketsuppi
Ok. En ole hyvän kohtelun arvoinen. Ehkä siitä pitää osata päätellä, mitä tästä tulee.
Kuuntelin matkalla herkun mainitsemaa musiikkia 🤗 On se niin kuuma 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitä söisi.
Mulla joku riisi vegaani ateria pussi pari tuolla. Veikkaan et se on ihan hirveetä, mut ite ostin.
Jos on pahaa niin lisää tabascoa. Mun ratkaisu kaikkiin pahoihin ruokiin.
On soija kastiketta ja vaikka mitä mausteita, mutta ei tabascoa kyllä. 🤔
Eiköhän se jotenkin mee alas. Alkaa olla nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ok. En ole hyvän kohtelun arvoinen. Ehkä siitä pitää osata päätellä, mitä tästä tulee.
Kohtelen sinua kunnioittavasti. :)
Valitsitko portaat, koska olisit joutunut kaksin hissiin? Jos oli noin, niin oliko syy
a) ettet halua antaa tilaa väärinymmärryksille?
b) että olisi ollut liian tukalaa? Omien tunteidesi vai minun tunteideni vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin olevani, mutta kaivatun kanssa huomaan olevani hyvin pitkämielinen. Kaivattu sen sijaan sähähtää kuin löyly kiukaassa, vaikka luulin häntä leppoisaksi luonteeksi.
tsih- enhän vain minä 😅😅🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Valitsitko portaat, koska olisit joutunut kaksin hissiin? Jos oli noin, niin oliko syy
a) ettet halua antaa tilaa väärinymmärryksille?
b) että olisi ollut liian tukalaa? Omien tunteidesi vai minun tunteideni vuoksi?
Käytän aina portaita. Jos haluut hissiin, niin se pitää tilata. 🤨