Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
15401/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän asiat ole jo loppuunkäsitelty. Et tarjonnutkaan sun niitä aisteja mutta tarkoituksella sillä ei ne olisi auttaneetkaan. 🖤

Eikö meisseli mies tarjonutkaan meiselliä? Aika alfa🗿 vai onko tää joku eri juttu?

Ovela kettu. En avaa asioitani ketjussa tämän enempää. 

Vierailija
15402/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille remmiä. Taas koko päivä juoruttu ketjussa, sillä aikaa kun normaalit ihmiset urheilee ja levittää hyvää oloa ympärilleen.

Mmmm, taas on kaljamahalla (ehtoollisviina) varustettu isoissa tiukoissa trikoissa oleva yksilö naisia ylen katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15403/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rehellinen totuus. Siksi, että ymmärtäisimme toisiamme.

Ei ole peliä, ne on metaforia.

Minulla ei ole kaikkea, kaikkea ei voi saada.

En itsekään perusta Espanjasta.

Tämä on tajunnanvirtaa, proosa, sontaa mitä lie. Totuuksiani.

Kiitos, että pidät sivua, mutta oletko varma, että jaksat olla siinä kuuntelemassa tätä? Eihän tää ole sulle.

Ei olekaan ja vaikka olisikin niin tajunnanvirta on loppujen lopuksi kirjoittajaa itseään varten.

Vierailija
15404/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kokee rakkauden tietyllä tavalla, se värjäytyy melankolialla. Kun tahtoisi tarjota hengähdystaukoa matkaajan sielulle, pysähtyy liian pitkäksi aikaa. Vaikkei odotukset kohtaa, silti rakastan, jokaista. Tällaisina iltoina kaipaan.

Vierailija
15405/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain rehellinen totuus. Siksi, että ymmärtäisimme toisiamme.

Ei ole peliä, ne on metaforia.

Minulla ei ole kaikkea, kaikkea ei voi saada.

En itsekään perusta Espanjasta.

Tämä on tajunnanvirtaa, proosa, sontaa mitä lie. Totuuksiani.

Kiitos, että pidät sivua, mutta oletko varma, että jaksat olla siinä kuuntelemassa tätä? Eihän tää ole sulle.

Ei olekaan ja vaikka olisikin niin tajunnanvirta on loppujen lopuksi kirjoittajaa itseään varten.

Ei välttämättä aina. Sivupiippu

Vierailija
15406/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän asiat ole jo loppuunkäsitelty. Et tarjonnutkaan sun niitä aisteja mutta tarkoituksella sillä ei ne olisi auttaneetkaan. 🖤

Eikö meisseli mies tarjonutkaan meiselliä? Aika alfa🗿 vai onko tää joku eri juttu?

Ovela kettu. En avaa asioitani ketjussa tämän enempää. 

Ei tarvitsekaan. 😄 

Vierailija
15407/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syli auki odottelen sinua rakkaimpani. Keep eyes on the road. We go to the alabama.

Vierailija
15408/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoille remmiä. Taas koko päivä juoruttu ketjussa, sillä aikaa kun normaalit ihmiset urheilee ja levittää hyvää oloa ympärilleen.

Oletko levitellyt reisiäsi naapurin Pertille?

Et vaan kelvannut. Hyväksy kohtalosi.

Vierailija
15409/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.

Kuka on eräs?

Nainen, josta en ole nähnyt vilaustakaan yli puoleentoista vuoteen.

Omin, vaikka as if hän uskaltaisi/haluaisi antaa ja kantaa suklaasydäntä mukanaan. Sivusta tietysti 

Vierailija
15410/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syli auki odottelen sinua rakkaimpani. Keep eyes on the road. We go to the alabama.

The Alabama? Onko niitä montakin? 

Vierailija
15411/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmm, taas on kaljamahalla (ehtoollisviina) varustettu isoissa tiukoissa trikoissa oleva yksilö naisia ylen katsomassa.

Sulle pusu ja hali.

Vierailija
15412/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.

Kuka on eräs?

Nainen, josta en ole nähnyt vilaustakaan yli puoleentoista vuoteen.

Omin, vaikka as if hän uskaltaisi/haluaisi antaa ja kantaa suklaasydäntä mukanaan. Sivusta tietysti 

Miksi ei uskaltaisi?

Vierailija
15413/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko levitellyt reisiäsi naapurin Pertille?

Et vaan kelvannut. Hyväksy kohtalosi.

Kunhan mietin, kerta levittää hyvää oloa ympärilleen.

Vierailija
15414/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin jo tarinan alussa säikähtää että menee hyvä suklaa pilalle. Hyvä kun söit, olisin tarjoutunut avuksesi jos oltaisiin törmätty mutta ei nyt sitten ilmeisesti näin käynyt.

No kyllähän suklaata nyt kaupasta saa, miks hänen olis pitänyt omansa jakaa sun kanssa? :D

Vierailija
15415/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Alabama? Onko niitä montakin? 

Niin monta kuin serkkua ja siskoa.

Vierailija
15416/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin jo tarinan alussa säikähtää että menee hyvä suklaa pilalle. Hyvä kun söit, olisin tarjoutunut avuksesi jos oltaisiin törmätty mutta ei nyt sitten ilmeisesti näin käynyt.

No kyllähän suklaata nyt kaupasta saa, miks hänen olis pitänyt omansa jakaa sun kanssa? :D

Oliko turha kommentti, oliko? :D

Vierailija
15417/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko turha kommentti, oliko? :D

:D)

Vierailija
15418/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei pitäisi kelvata kenellekään, mutta kelpaan silti enemmän tai vähemmän kaikille.

Vierailija
15419/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note to myself:

Ei tippa tapa eikä ämpäri hukuta, ei minua eikä murheita.

- Pisara

Vierailija
15420/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus opetuslapsineen oli palaamassa takaisin Galileaan, ja he viivähtivät Sykar-nimisessä kylässä, joka sijaitsi Samarian alueella. Matkasta väsyneenä ja janoisena Jeesus pyysi vettä kaivolle saapuneelta paikalliselta naiselta. Siitäkös nainen hämmästyi: hän tunnisti Jeesuksen murteen perusteella galilealaiseksi ja juutalaiseksi, eivätkä juutalaiset tavallisesti olleet missään tekemisissä samarialaisten kanssa. Mutta Jeesus ei lopettanut vielä siihenkään, vaan jäi keskustelemaan naisen kanssa syvällisesti, kaikkein perustavanlaatuisimmista jumaluusopin kysymyksistä, joista tämä oli kiinnostunut kuulemaan. Ja lopulta hän uskoutui tälle ja paljasti olevansa se, jonka tuloa ihmiset - niin juutalaiset kuin samarialaisetkin - olivat odottaneet. Nainen uskoi häntä, ja pian kylän muutkin asukkaat saapuivat kuulemaan tulokasta pyytäen häntä jäämään muutamaksi päiväksi heidän vieraakseen, sillä he uskoivat naisen puheisiin. (Joh. 4:1-42)"

Kuka on samarialainen nainen lähelläsi?

Kysyn vaan?

Ketju on lukittu.